ברוכים הבאים
נמצאו 95 משרות
לחברת ביטוח מובילה בחולון דורשים/ות נציגי/ות שירות ללא פן מכירתי.
התפקיד כולל: מוקד שירות בשיחות נכנסות מלקוחות המבוטחים בחברה בתחומי הרכב והדירה. טיפול מקצועי, שוטף ומקיף בפניית הלקוח, מענה לשיחות בעניין תביעות. שיחות מקצועיות ומורכבות עם הרבה תוכן ביטוחי.
משמרות בשעות הבוקר בלבד!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון שירותי ממוקד טלפוני / ממוקד בתחום הביטוח או פיננסים – יתרון משמעותי מאוד.
רמה אישית גבוהה,
שירותיות ודינאמיות, נ
כונות לעבודת צוות,
זריזות ויכולת עמידה בלחץ,
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!
היכרות עם אקסל
למפעל תרופות דרוש\ה אחראי\ת קו אריזה.
התפקיד כולל:
אחריות לתפעול שוטף של קו אריזה לתכשירים רפואיים. ביצוע בקרות שוטפות לאורך המשמרת, ניהול משימות הצוות, הדרכת עובדים חדשים, עבודת ממשקים פנים ארגונית, פיקוח על סדר וניקיון הקו, הזנת חומרי אריזה, עבודה בסביבת GMP, דיגום ועוד. עבודה מאתגרת אשר מאופיינת בדינאמיות, אחריות רבה, יכולת קבלת החלטות, יכולת ריכוז גבוהה, חריצות, ביצוע מספר משימות בו זמנית במצבי לחץ משתנים. עבודה ב-3 משמרות נוחות ללא שבתות וחגים.
הסעות – ירוחם, דימונה, ערד, ב``ש, להבים, עומר, מיתר, תל שבע.
דרישות התפקיד
דרישות:
•בגרות מלאה
•עברית שוטפת
•אנגלית בסיסית
•ניסיון בעבודה בסביבת GMP - יתרון משמעותי
•ניסיון בעבודה עם מערכת ה-SAP – יתרון משמעותי
•ניסיון בעבודה ב-3 משמרות בתעשייה יצרני - יתרון משמעותי
•שירותיות, שיתוף פעולה, זריזות וגמישות, יצירתיות, מצוינות בביצועים
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
נציג/ת שירות לקוחות:
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול לקוחות בנושאים שונים וביניהם: שירות לקוחות, פתרון בעיות ללקוחות,
בירורים כלליים ועוד.
מתן שרות זמין, איכותי ומקצועי ללקוחות
משמרות:
בוקר – 8:00/17:00 ערב- 12:00/21:30
יום חמישי ערב – 14:00/23:30
שישי- 8:00/16:00 בשעון קיץ, ועד 14:00 שעון חורף
משרה מלאה או חצי משרה )4 משמרות בשבוע(
שכר נציגים שירות לקוחות – 37 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום
הראשון
דרישות התפקיד
אין צורך בניסיון
אחמ``ש/ית מכירות:
ניהול המשמרת תוך מתן מענה מקצועי ויעיל לנציגי המכירה וללקוחות החנות בנושאים שונים.
סידור וארגון מלאי המחלקה
בקרה ופיקוח על תפקוד צוות העובדים במחלקה במהלך יום עבודה בחנות
הנעת העובדים למכירות ולעמידה ביעדים
תיעדוף משימות ובקרה על ביצוען
עבודה בשיתוף פעולה עם מנהל/ת המחלקה
משמרות:
עבודה במשרה מלאה במשמרות בוקר וערב 6 ימים בשבוע - ראשון עד שישי
שכר אחמש מכירות – 40 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום מכירות/שרות – חובה
נכונות לעבודה במשמרות- חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים- חובה
שליטה טובה בסביבה ממוחשבת
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
למוסד לימודי גדול ומוביל דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים ברעננה. מהות התפקיד: שיחות יוצאות ללקוחות שהתעניינו בהרשמה לתואר ראשון ושני וקבלת שיחות מלקוחות שמביעים התעניינות.
לווי המועמד בכל התהליך, טיפול בהתנגדויות, הובלת שיחה.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע (בפועל 5 משמרות, ישנה אפשרות לבקש יום חופש ללימודים)
ללא שישי
יש לבדוק ציפיות שכר
דרישות התפקיד
כושר ביטוי ושכנוע ברמה גבוהה
אסרטיביות
חוסן ובגרות אישית
יכולת הובלת שיחה ועבודה בתנאי לחץ ועם יעדים מוגדרים
אוריינטציה מכירתית.
ידע במערכות ממוחשבות
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה נציגי/ות שירות ומכירה.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברה מובילה באשקלון דרוש/ה נציג/ה שירות לקוחות לאחר מכירה.
אופי המשרה: מענה לשיחות נכנסות, מתן שירות לקוחות לאחר תהליך המכירה,
פתרון בעיות, עבודה מול מחלקות שונות בחברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
ניסיון בתיירות יוצאת - חובה
נכונות למשרה מלאה
יכולת וורבלית
מוסר עבודה!
יכולת עבודה מול מחשב
יכולת הגעה עצמית לאיזור תעשיה הצפוני באשקלון
הקורס עתיד להיפתח לאחר חול המועד ב-21.04
התקשרות יזומה ללקוחות פוטנציאלים - שיחות יוצאות ללקוחות לתיאום פגישה (לידים חמים)
-ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
-השיחות מגיעות באופן רנדומלי
מדובר בלידים חמים וקרים כאחד !
ממוצע השכר הוא בין 10000-12000 ₪ ₪ ואף יותר!
קורס בשכר מלא- הכשרה על חשבון החברה
דרישות התפקיד
מינות מידית,
- ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
- ניסיון במכירות - יתרון!
לחברת השכלה מובילה בארץ דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!
התפקיד כולל:
מתן שירות, מענה וליווי לתלמידי הקורסים שלנו בנושאים מגוונים.
טיפול שוטף בפניות טלפוניות ודיגיטליות.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בשירות לקוחות- יתרון
אדיבות ושירותיות
תודעת שירות גבוהה
זמינות למשרה מלאה
יכולת עבודה בצוות
למוקד מוביל בתחומו דרוש/ה נציג/ת מכירות למוקד
התקשרות יזומה לאיתור לקוחות פוטנציאלים - שיחות יוצאות ללקוחות לתיאום פגישה.
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
השיחות מגיעות באופן רנדומלי
דרישות התפקיד
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!
לחברה מובילה מתחום הרפואה המתקדמת דרושים/ות
נציגי/ות שירות למוקד זימון תורים
משרה מלאה, ימים א`-ה` ימי שישי לסירוגין : 08:00-16:00, ימי שישי 08:00-13:00
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות- חובה
ניסיון בשירות בתחום הרפואה - יתרון
תודעת שירות גבוהה ועברית רהוטה.
ניסיון עבודה בצוות וסביבה ממוחשבת
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרושים/ות
נציגי/ות שירות ומכירה
שעות העבודה: משרה מלאה. ימים א-ה 07:45-17:00. ימי שישי לסירוגין- 8:00-12:00. זמינות ל-2 משמרות ערב 12:00-20:00 (משמרת ערב אחת לפחות בשבוע)שכר בסיס +בונוסים
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממוקד שירות- יתרון משמעותי
בעל/ת תודעת שירות ואוריינטציה מכירתית
ניידות - חובה
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!