ברוכים הבאים
נמצאו 95 משרות
מתן מענה ללקוחות הרשת בפניות בנושאי הזמנות אונליין וסניפים
תמיכה באתר
כרטיס אשראי של החברה
מועדון לקוחות
פניות של מותג הפרטי
התנהלות מול ממשקים חוץ ופנים ארגוניים (מנהלי סניפים, מלקטים, נהגים וכו`)
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
מתן מענה ללקוחות עסקיים
סגירת מעגל בכל נושאי הפניות
הכרות עם צורכי הלקוח ומתן שירות מותאם אישית
הנעת הלקוח להגדלת סל ההזמנות השוטף
ביצוע פעולות יזומות לחיזוק הקשר והרחבת סל הקניות
טיפול באיתותי נטישה וביצוע פעילויות שימור
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
טיפול בפניות שירות ללקוחות הרשת בנושא מוצרי חשמל פנאי וריהוט
ניהול הקשר בין הספק ללקוחות
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
שיחות יזומות ללקוחות שרכשו מוצרים של החברה ( לקוחות בלבד , לידים חמים )
הצעת מוצרים נלווים , הרחבות אחריות, מוצרי החברה .
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממכירות טלפוניות – חובה
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
זמינות למשרה מלאה
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
בקרה ומעקב אחר ביצועי הנציגים.
- ביצוע חניכה והדרכת עובדים ברמה המקצועית.
- טיפול בפניות מורכבות ומתן מענה מקצועי.
- עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם כנציג/ה בכיר/ה במוקד/ -יתרון
- תודעת שירות גבוהה
- יכולות למידה גבוהות
התפקיד כולל:
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי ייבוא וייצוא. סטטוס חבילות, מידע, בירורים ופתרון בעיות. עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בארץ ובחו``ל.
קליטה ישירה לאירגון
דרישות התפקיד
תודעת שירות.
אוריינטציה בסביבה ממוחשבת.
אנגלית ברמה טובה (קריאה כתיבה ושיחה) - חובה!
יכולת עבודה תחת לחץ.
יכולת התנסחות בע``פ ובכתב.
תפקיד מפתח במחלקת ההפצה, אנו מחפשים ראש/ת צוות
התפקיד כולל ניהול של צוות נהגים (כ- 15 נהגים), בקרות על עבודת הנהגים, עבודה על מערכת POD, ליווי הנהגים במהלך יום עבודתם ועוד.
דרישות התפקיד
בעל ניסיון קודם ומשמעותי בתחום ההפצה והחלוקה
הבנה מעמיקה בתהליכים לוגיסטיים, ניסיון בניהול נהגים (יכול להיות גם נהג/ת שמחפש/ת להתקדם).
יתרון לבעלי ידע בתוכנות- רוד נט ו/או SPS
ניהול שוטף של המשמרת (מוניטור, יעדים יומיים, הפסקות, הצפת קשיים, זמינות המוקד) – מדובר במוקד של 45-50 נציגים.
ביצוע מעקב ופרסום וניתוח דוחות שוטפים
שליטה ותפעול מערכות הטלפוניה והמחשוב
תפעול ושליטה בפתרון תקלות בכלל מערכות החברה
דרישות התפקיד
ניסיון מעולם מוקדי המכירה בתפקידי אחמ``שים /ות או נציג/ה בכיר/ה - חובה
ידע באקסל- חובה
יכולת התמודדות מול התנגדויות
מכוונות לעמידה ביעדים
נחישות ואסרטיביות
חוסן אישי ועמידה במצבי לחץ
מתן מענה ללקוחות החברה במגוון נושאים – לקוחות אשר רכשו מוצר וצריך לתאם להם התקנה, או לקוחות אשר חוו תקלה וצריך לעשות איתם תפעול ראשוני / לתאם טכנאי (במידה וישאלו את אופי השיחות שתדעו להסביר להם).
סביבה צעירה ודינמית – מוקד משפחתי סביב ה30 נציגים, אווירה מאוד נעימה, חמישי שמח, ערבי גיבוש – המוקד מכיל 2 מנהלות צוותים, מנהלת מוקד ואחראיות משמרת .
תנאים מעולים למתאימים – עובדי חברה מהיום ראשון, הסכם קיבוצי של הסתדרות לאומית, הייטקזון, מתנות בחגים, ימי הולדת, יום בחירה בנוסף לימי חופשה
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
זמינות למשרה מלאה
מתאמים פגישות למשווקים הפנסיונים.
להקיף את הלקוח 360 מקבלים רשימה של לידים, שאיתם בעצם קובעים/ות את הפגישה
-אם לא מצליחים למכור, או שהלקוח לא הגיע זה אומר שהפגישה לא איכותית
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
תיאור התפקיד :
מתן שירות ללקוחות גדולים במיוחד של חברת מימון מובילה בתחום הפיננסי , שירות VIP שיקדם את אינטרס הלקוח עם אינטרס החברה להגדלת מחזורי פעילות ושביעות רצון גבוהה.
*קליטה ישירה לאירגון!*
דרישות התפקיד
ניסיון בתפקיד דומה - חובה!
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני ועבודה מול לקוחות אסטרטגים
עברית רהוטה והתנסחות בכתב ובע``פ ברמה גבוהה
ירידה לפרטים ואחריות
עבודה עצמאית ודקדקנות
סדר וארגון
יכולת קבלת החלטות
משימתיות ועבודה תחת יעדים
לחברה פיננסית מובילה בת``א - בדיקת עסקאות מימון רכב במערכות החברה בהתאם לנהלים ולתהליכי העבודה, עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת המכירות ומגרשי הרכב, עבודה על כמה משימות במקביל, עם אחריות אישית ודיוק גבוה.
דרישות התפקיד
•יחסי אנוש מצוינים בשל עבודה משותפת עם גורמים פנימיים וחיצוניים לארגון.
•יכולת ארגון גבוהה וניהול תהליכים בצורה עצמאית ומדויקת.
•כישורים טובים בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
•דיוק, אחריות וירידה לפרטים.
מתן מענה טלפוני בשיחות נכנסות ללקוחות החברה בתחומים טכניים ופיננסיים. התפקיד דורש התמודדות מול התנגדויות של לקוחות, מתן פתרונות- זיהוי צורך, הענקת פתרון וסגירת מעגל טיפול.
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה.
· אסרטיביות.
·עבודה תחת לחץ.
· יכולת למידה.
· יכולות וורבליות.
· ניסיון בעבודה עם מחשב / תוכנות אופיס.
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.
הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות בחברה.
משרה מלאה במשמרות!
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה במשמרת בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבת מוקדית
ניסיון טכנאי וידע במחשבים/ רשתות / PC - חובה!
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
תחום מימון רכבים! צוות קטן (לא מוקד) עוסקים בקידום וביצוע עסקאות מימון רכבים משלב קבלת הפנייה ועד לסגירת העסקה.
העבודה כוללת טיפול בלידים שמתקבלים מקמפיינים, שיחות יזומות עם לקוחות, בדיקות לאישור מימון, איסוף וניהול מסמכים ושיתוף פעולה עם צוותי מת``לים (סוכני שטח), חתמי אשראי וממשקי תפעול.
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות, בעלי תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מצוינת, ויכולת להתמודד עם עבודה תחת לחץ.
מועמדים עם זיקה לעולמות האשראי והמימון,
מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה עצמאית ובצוות.
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות (מס` משרה 3787)
התפקיד כולל: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת
תחומי אחריות:
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא`ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירותעבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו`
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב , אופיס – חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
דרישות אישיותית:
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
מוקד שירות הנותן מענה למעסיקים :שליחת דוחות מכתבי על חיובים , מס הכנהמתן מענה במייל עבודה ע``פ יעדים קבועים מראש.
עמידה ביעדים.
דרישות התפקיד
זמינות למשרה מלאה , 8 שעות ביום
מועמדים.ות בתהליך להוצאת רישיון פניסיוני - ישנה אופציה להתמחות
מתן מענה טלפוני ותפעולי לנהגים המספקים סחורה ללקוחות
עליה ומענה מול נציגויות/סוכנים לצורך בירורים ואישורים
מענה שוטף לפניות מהנציגויות
סגירת תעודות ובקרה על מסמכים
ביצוע סגירת יום ודוחות
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה , סבלנות ויחסי אנוש טובים
יכולת הקשבה ופתרון הבעיה
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
יתרון לניסיון בשירות לקוחות
סדר וארגון
לחברת הייטק מובילה בראש העין(פארק אפק)
דרושים/ות נציגים למוקד תמיכה טכנית למתן מענה תמיכה טכנית ללקוחות עסקיים בתחום הקופות והמסופנים.
משרה מלאה ותנאים מעולים!!
דרישות התפקיד
אורינטצייה טכנית – חובה
התאמה לסביבה מוקדית
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
9 חודשים ראשונים הם עובדים בהעסקה, לאחר מכן קליטה כעובדי חברה
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה נציגי/ות שירות ומכירה.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברה בינלאומית מובילה באשתאול דרוש/ה נציגים/ות למחלקת מסעדות.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברה בינלאומית מובילה בראשל``צ דרוש/ה נציגים/ות למחלקת המסעדות.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברה בינלאומית מובילה בנתניה דרוש/ה נציגים/ות למחלקת מסעדות.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
ימי ראשון – שישי משמרות בוקר: 08:00-16:00, משמרות ערב: 12:30-21:30
*רק בימי חמישי משמרת ערב - 14:00-23:30
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות