ברוכים הבאים
נמצאו 91 משרות
מתן מענה ללקוחות החברה במגוון נושאים – לקוחות אשר רכשו מוצר וצריך לתאם להם התקנה, או לקוחות אשר חוו תקלה וצריך לעשות איתם תפעול ראשוני / לתאם טכנאי (במידה וישאלו את אופי השיחות שתדעו להסביר להם).
סביבה צעירה ודינמית – מוקד משפחתי סביב ה30 נציגים, אווירה מאוד נעימה, חמישי שמח, ערבי גיבוש – המוקד מכיל 2 מנהלות צוותים, מנהלת מוקד ואחראיות משמרת .
תנאים מעולים למתאימים – עובדי חברה מהיום ראשון, הסכם קיבוצי של הסתדרות לאומית, הייטקזון, מתנות בחגים, ימי הולדת, יום בחירה בנוסף לימי חופשה
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
זמינות למשרה מלאה
•מתן שירות טלפוני לצרכנים (לקוחות קצה) במוקד שירות פנים-ארגוני.
•אחריות למתן שירותים כלליים עבור מוצרי הארגון באמצעות הטלפון או באמצעים ממוחשבים (דואר אלקטרוני, אינטרנט WhatsApp וכדומה), כולל אבחון הבעיה ומתן פתרון ו/או הדרכה לפתרון
•אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור וייעול השרות
•מתן פתרון בעיות ללקוחות והפנייה במידת הצורך להמשך טיפול הגורם הרלוונטי בחברה
דרישות התפקיד
•בגרות מלאה- חובה
•אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב – חובה
•ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות - יתרון
•ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת (לרבות: SAP, Microsoft Office)
•ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב``ג) - חובה
לחברת תקשורת מובילה ברחובות דרושים/ות נציגי/ות שירות קווי
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות פרטיים בנושאים- אינטרנט וטלפון ביתי, סיבים, טלוויזיה (חשבוניות, חידוש מסלולים, הוספת שירותים וערוצים, עלויות וכו`) + מכירה -הוספת ערך מוסף במוצרי פרטנר לפי התאמת לקוח.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
שירותיות - חובה
מוכונות לעמידה ביעדים - חובה
עבודה בצוות - חובה
לחברת מימון מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ותפעול משכנתאות
תיאור התפקיד:
מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה בנושא משכנתא
מענה שוטף למיילים
עבודה עם ממשקים בחברה
הכנת מסמכים תפעוליים
עבודה בסביבת יעדים
דרישות התפקיד
אחריות, תודעת שירות, יסודיות, דייקנות, יכולת עמידה בעבודה בתנאי לחץ.
ניסיון ממוקדי שירות – יתרון
ידע במשכנתאות-יתרון
ידע באופיס.
לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית.
התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ותמיכה טכנית ללקוחות החברה בנושא אינטרנטי וסלולאר
עבודה במשרה מלאה. עובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
דרישות :
* ניסיון טכני - חובה
*יתרון לבעלי אנשים מלימודים טכנולוגיים.
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
למוקד בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות. התפקיד כולל :
התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה בתחום ביטוחי הרכב מידע אינפורמטיבי ושינוים על
הפוליסות ביטוח של המבוטח לאחר שרכש אותה אצלנו . המענה בעיקר טלפוני + מענה בצאט +
מייל
עובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
יתרון בשירות לקוחות טלפוני
יכולת עבודה בצוות .
יכולת עבודה תחת לחץ .
עבודה מול מספר מערכות + ידע בשליחת מיילים .
לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג/ת גביה טלפונית תיאור התפקיד: גבית צ`קים חוזרים מעסקאות שבוצעו בבתי עסק קמעונאים באמצעות שיחות יוצאות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון !
דרישות התפקיד
אסרטיביות, עבודה עצמאית, יכולת שכנוע, יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב, עמידה ביעדים בסביבת עבודה תחרותית
דוברי שפות - יתרון
לחברה פיננסית מובילה בת``א - בדיקת עסקאות מימון רכב במערכות החברה בהתאם לנהלים ולתהליכי העבודה, עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת המכירות ומגרשי הרכב, עבודה על כמה משימות במקביל, עם אחריות אישית ודיוק גבוה.
דרישות התפקיד
•יחסי אנוש מצוינים בשל עבודה משותפת עם גורמים פנימיים וחיצוניים לארגון.
•יכולת ארגון גבוהה וניהול תהליכים בצורה עצמאית ומדויקת.
•כישורים טובים בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
•דיוק, אחריות וירידה לפרטים.
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
לחברה יבואנית רכבים גדול/ה דרוש/ה אחראי.ת תפעול ליסינג שירות יוזם
תפעול הסכמי הליסינג והסכמי האחזקה של לקוחות החברה בתחום רכבי עבודה תוך מתן חוויית לקוח מיטבית, שתוביל לצמיחה בפעילות וחתירה מתמדת למצוינות תפעולית
תחומי אחריות:
הוצאה שיחות יזומות ללקוחות
אחריות למתן שירות ללקוחות ליסינג והסכמי אחזקה במגוון נושאים – שגרות טיפולים, דוחות תפעוליים עבודה מול ספקים, מרכזי שירות ועוד
מתן פתרונות תפעוליים ללקוחות בטווח זמן מידי
עבודה מרובה עם דוחות אקסל
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים - מרכזי שירות, הנה``ח , חט` מכירות ועוד
עבודה מול ממשקים חיצוניים - ספקים, סוכנות ביטוח, שמאים ועוד
סגירת מעגל טיפול 360 בלקוחות הליסינג
דרישות התפקיד
רישות מקצועיות:
שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת לרבות EXCEL- חובה
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ומערכות
ניסיון והכרות עם עולם רכבי עבודה – יתרון
אוריינטציה שירותית
לחברת מימון מובילה דרוש/ה נציג/ת גבייה.
התפקיד כולל:
ניהול תיקי לקוחות, הוצאת שיחות ללקוחות חייבים והצעת פתרונות גמישים, הובלת הלקוח להסדרת החוב טרם המעבר לטיפול משפטי.
העבודה בצוות מנצח, בסביבה מכוונת תוצאות ועמידה ביעדים.
משרה מלאה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממוקדים- יתרון משמעותי
ניסיון ממוקדי גבייה/ ממשרדי עו``ד- יתרון
התנהלות עצמאית ומכוונות לתוצאות
הובלת הלקוח לסגירת תשלום החוב מיידית.
יכולת עבודה טכנוקרטית
מכוונות גבוהה לתוצאות
קורס חודש ימים
אוהב/ת את תחום המחשבים והאינטרנט?
לחברת תקשורת מובילה בבאר שבע דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית.
מהות התפקיד: שירות תמיכה ומכירה בכל הקשור לטלפוניה, TV והאינטרנט הביתיים ללקוחות החברה. מוקד עובד 24 שעות ביממה.
תנאים טובים למתאימים/ות, קליטה מידית לארגון, אפשרויות קידום.
דרישות התפקיד
+++ קורס CCNA - אחרי חצי שנה בתפקיד בהמלצת מנהל- חינם!!!
רק לטובים שהוכיחו את עצמם (זה קורס שעולה 10,000 ₪ באופן פרטי!) תשווקו למועמדים/ות!
חובה- היכרות בסיסית עם עולם האינטרנט, מערכות הפעלה, תוכנות דואר,ראוטר,מודם וכו`.
אוריינטציה מכירתית ותודעת שירות גבוהה.
למוקד חברה סלולארית בבאר שבע דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות ומכירות למוקד הפרטי.
התפקיד כולל: שיחות נכנסות בתחום האינטרנט, טלוויזיה, סיבים וטלפוניה, בנושאי עלויות, חיובים, טיפול ראשוני בתקלות, מכירות והוספת שירותים.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- יתרון
ניסיון בש``ל - יתרון
הקורס נמשך חודש במשרה מלאה 8-17
לחברת תקשורת מובילה בראש העין דרושים/ות נציגים/ות תמיכה טכנית.
מתן מענה ללקוחות פרטיים בנושאים- אינטרנט,טלפון קווי, סיבים, טלוויזיה ותפעול תקלות, רשתות וכו` +מכירה ו/הוספת שירותי החברה הגנת רשת, סינון תכנים, ציוד קצה (מגדיל טווח, סטרימר).
דרישות התפקיד
אוריינטציה שירותית- חובה
העבודה במשרה מלאה במוקד ראש העין עם נכונות לשעות עבודה מאומצות
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברת תעופה מובילה דדרושים/ות נציגי דיגיטל בתקשורת כתובה.
התפקיד כולל:
מתן מענה שירותי ללקוחות ב-WhatsApp טיפול בפניות בנושאים כגון שינוי שם, הוספת מזוודה, שינוי טיסות, ביטולים, הושבה ועוד..
ניהול שיחות מרובות במקביל – עבודה בסביבה דינמית הכוללת התכתבות עם מספר לקוחות בו-זמנית.
שירות ומכירה – מענה מקצועי גם לפניות מכירה, תוך שמירה על רהיטות, דיוק והתאמת פתרונות לצורכי הלקוחות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
• כושר ביטוי בעברית ברמה טובה
• אנגלית: בסיסית+ - לראות שהם מסתדרים עם אנגלית (המערכות הן באנגלית)
שיחות נכנסות מלקוחות הזכאים להטבה בביטוח נסיעות לחו``ל מטעם חברת האשראי. הלקוחות זכאים לפוליסה בסיסית בחינם, המטרה של הנציגים היא לעודד את הלקוח להרחיב את הפוליסה ולרכוש ביטוחים נוספים מעבר לביטוח נסיעות לחו``ל
יחד עם זאת ישנם שיחות נכנסות של לקוחות פרטיים שמעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו``ל. שיחות אלו מהוות כ- 80% מהתפקיד. בנוסף, כ- 20% מהתפקיד כולל שיחות שירות מלקוחות קיימים, המעוניינים לבצע בירורים/שינויים בפוליסה.
התפקיד מצריך הן יכולות שירות והן יכולות מכירה, כאשר מדובר במכירה ``רכה`` יחסית, המגיעה מהמקום השירותי.
בנוסף נדרש הנציג בסיום השיחה להציע ללקוח הטבה בביטוח החיים\בריאות – על כל הפנייה למוקד המכירות הנציג מתוגמל ויש פוטנציאל שכר גבוה
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: ניסיון במוקד שירות – יתרון
ירידה לפרטים
עמידות בסביבת עבודה לחוצה
חוסן ואסרטיביות
ניהול משא ומתן עם לקוח
וורבליות ויכולת שכנוע
מסגרתיות
מחויבות וזמינות לשעות נוספות
רמה אישית טובה ויכולת שירותית
אוריינטציה מכירתית ומכוונות ליעדים
מוסר עבודה גבוה
לסוכנות ביטוח מובילה בבני ברק דרושים/ות נציגי/ות שירות בתחום הרכב - משרת בוקר!!!
תיאור התפקיד : מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה (שיחות נכנסות וטיפול בלקוחות דיגיטל) שמתקשרים על מנת לקבל אינפורמציה, לשנות/לעדכן את פוליסת הרכב/דירה.
נותנים מענה בקו שירות לקוחות תביעות.
מתן מענה לשאלות ובירורים בכל הנוגע לפוליסות, גביית תשלומים, מדובר בחומר מקצועי נרחב ומורכב.
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מעולם המוקדי- יתרון
הכרות עם עולם הביטוח – יתרון
חוסן אישי ואסרטיביות – יכולת עמידה אל מול התנגדויות.
שירותיות , יסודיות וכושר ביטוי טוב
מכוונות לעמידה ביעדים.
למוקד רפואת אונליין דרושים/ות אחראי/ות משמרת.
התפקיד כולל: אחריות על ניהול המשמרת: תכנון וניהול העבודה וויסות העומסים בין הנציגים תוך. שמירה על מדדי זמינות ושירות. פיקוח ובקרה על הנציגים ומתן תמיכה ומענה לתקלות בזמן המשמרת. טיפול בפניות מורכבות , דילמות ומתן פתרונות בזמן אמת. ריכוז ודיווח על ביצועי המשמרת להנהלה בזמנים קבועים. מעקב אחר ביצועי המוקד ועמידה ב- (Agreement Level Service (SLA. ניתוח נתונים והצעת תוכניות לשיפור מתמיד.
דרישות התפקיד
ניסיון בעולמות מוקדי שירות –חובה (מהתקופה האחרונה), יתרון לניהול מרחוק
היכרות עם כלים ומערכות טכנולוגיים לניהול צוותים - יתרון
יכולות ניהול זמן, סדר וארגון מצוינים
בעל/ת תקשורת בין אישית גבוהה יכולת לעבוד תחת לחץ ומתן פתרונות בזמן אמת
עבודה במשרה מלאה ובמשמרות: בוקר, צהריים וערב כולל סופ``ש
מתן מענה שירותי טלפוני ללקוחות חיצוניים ופנימיים בנושא פתרון מחלוקות כספיות של לקוחות פרטיים עם בתי עסק בארץ ובחו``ל ולהיפך ע``פ הסכמי תפעול של MC/VI, חוק שירותי תשלום, הסכם בתי עסק ועוד .
אנחנו מבררים פרטים מול הלקוחות ומול בתי העסק ודואגים לפתור את המחלוקות באופן נכון והוגן בהתאם למידע שאספנו. התחום שלנו הינו קטן ואיכותי – תחום בוטיק!
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
נוכחות חובה בקורש של 13 ימי עסקים - ללא אילוצים
עברית כשפת אם - חובה