ברוכים הבאים
נמצאו 81 משרות
ביצוע הפקדות שיקים עפ``י כללים/ רגולציה ונהלים הנלמדים בקורס
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עבודה ומדידה עפ``י יעדים אישיים
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
תפעול מכונת סריקה וטעינת חומר למכונה
סביבת עבודה OPEN SPACE אין מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה / 12 שנות לימוד / תואר -חובה
אחריות אישית ועמידה בלוחות זמנים
יכולת עמידה ביעדים אישיים
יכולת למידה מהירה ועצמאות בעבודה
גמישות במעבר בין משימות
עמידה בלוחות זמנים ואחריות אישית
יחסי אנוש טובים, אמינות, זריזות ודייקנות
אנגלית ברמה בסיסית לצורך עבודה בתחום המט``ח
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול בנשר דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות,מכירת כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים , העברות בנקאות , שיקים.
תנאים מצויינים למתאימים/ות:
מסלולי קידום והתפתחות אישיים ומקצועיים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה/12 שנות לימוד/תואר - חובה להציג תעודה
נכונות למעבר קורס בן 15 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
למוקד בנק גדול
דרושים/ות בנקאים/ות טלפונים/ות.
מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות,מכירת כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים. משרה מלאה:ימי 5 ימים בשבוע א`-ה` משעה 8:00-17:00 + ימי ו` לסירוגין.
נדרשת זמינות לעבודה עד 20:30
משרת סטודנטים: 4 משמרות באמצע שבוע+שישי לסירוגין.
תנאים מצויינים למתאימים/ות: מסלולי קידום והתפתחות אישיים ומקצועיים, אפשרויות קליטה לבנק.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!!
(או תעודת תואר)
נכונות למעבר קורס בן15 ימים בתום הקורס יש חניכה במוקד לעוד שבוע לפחות.
רוצה להקלט לבנק מהיום הראשון?
למוקד בנק בירושלים המתמחה בתחום המשכנתאות דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים.
מהות התפקיד: עיסוק בעולם המשכנתאות - ביצוע כל השלבים של לקיחת משכנתא, סיוע וייעוץ ראשוני, גביית חובות מלקוחות שלא עמדו בתשלומים, שירות לקוחות שוטף.
קליטה ישירה כעובדי/ות בנק!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון מוקדי - יתרון משמעותי
סטודנטים/יות לתואר או בעלי תואר - יתרון משמעותי
נכונות לעבור הכשרה במשרה מלאה
כושר ביטוי ברמה טובה
יכולת למידה
רמה אישית גבוה
רוצה להקלט לבנק מהיום הראשון?
למוקד בנק בירושלים המתמחה בתחום המשכנתאות דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים.
מהות התפקיד: עיסוק בעולם המשכנתאות - ביצוע כל השלבים של לקיחת משכנתא, סיוע וייעוץ ראשוני, גביית חובות מלקוחות שלא עמדו בתשלומים, שירות לקוחות שוטף.
קליטה ישירה כעובדי/ות בנק!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון מוקדי - יתרון משמעותי
סטודנטים/יות לתואר או בעלי תואר - יתרון משמעותי
נכונות לעבור הכשרה במשרה מלאה
כושר ביטוי ברמה טובה
יכולת למידה
רמה אישית גבוה
רוצה להקלט לבנק החל מהיום הראשון?
מקומך איתנו!
תיאור התפקיד : מתן שירותי תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה ללקוחות הבנק – בטלפון ובהתכתבות
תחקור תקלות וסגירת טיפול מלא בפניית הלקוח.
עובדים עם אוריינטציה דיגיטלית וטכנולוגית עם רצון להשתלב בעולם הפיננסי בעלי יכולת במתן שירות וסבלניים.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
זיקה טכנית - חובה
רקע טכני/ניסיון - חובה
בגרות מלאה - חובה
ניסיון קודם ממוקד/ ניסיון פיננסי/ סטודנט/ית לתואר/ בעל/ת תואר -יתרון
שליטה בשפה העברית
רמה אישית גבוה,
יכולת למידה
רוצה להקלט לבנק מהיום הראשון?
למוקד בנק בירושלים המתמחה בתחום המשכנתאות דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים.
מהות התפקיד: עיסוק בעולם המשכנתאות - ביצוע כל השלבים של לקיחת משכנתא, סיוע וייעוץ ראשוני, גביית חובות מלקוחות שלא עמדו בתשלומים, שירות לקוחות שוטף.
קליטה ישירה כעובדי/ות בנק!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון מוקדי - יתרון משמעותי
סטודנטים/יות לתואר או בעלי תואר - יתרון משמעותי
נכונות לעבור הכשרה במשרה מלאה
כושר ביטוי ברמה טובה
יכולת למידה
רמה אישית גבוה
רוצה להקלט לבנק החל מהיום הראשון?
מקומך איתנו!
למרכז הבנקאות של בנק מוביל דרושים/ות בנקאים/ות. מהות התפקיד: ביצוע פעולות ומתן מענה ללקוחות קיימים של הבנק בתחומי הבנקאות השונים תוך התאמת מוצרים פיננסיים ללקוח.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון קודם ממוקד/ ניסיון פיננסי/ סטודנט/ית לתואר/ בעל/ת תואר -יתרון
שליטה בשפה העברית
רמה אישית גבוה,
יכולת למידה
לחברת אשראי מובילה דרושים\ות נציגי\ות שירות למוקד פרימיום. התפקיד כולל:
מענה לשיחות נכנסות מלקוחות פרטיים בדרג פרימיום - ברורים כספיים מהויות עסקה, הטבות, הלוואות, קרדיט, פירעון עסקה וכו`) ואישור עסקאות, אובדן וגניבת כרטיסים.
עבודה במשמרות- תנאים מעולים!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון בשירות לקוחות/מוקד
כושר ביטוי טוב בע``פ ובכתב
יכולת ניהול עצמי
יכולת חשיבה עצמאית גבוהה וקבלת החלטות תוך הפעלת שיקול דעת והיצמדות לנהלים
אוריינטציה שירותית ומכירתית גבוהה
יכולת למידה גבוהה
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועמוסה
זמינות למשרה במשמרות
שפות נוספות-יתרון
לחברת אשראי מובילה באיזור המרכז דרושים/ות נציגי/ות למוקד גבייה.
מהות התפקיד: מענה לשיחות נכנסות וביצוע שיחות יזומות ללקוחות שאינם עומדים בהחזרי הלוואות/ חיובי אשראי - תוך ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו.
תנאים מעולים!!! :)
סביבה צעירה ודינאמית, ארוחות מסובסדות, ימי גיבוש, אפשרויות קידום!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
הכשרה בתחום הפיננסי- יתרון
בשלות ובגרות אישית, יכולת שכנוע ומו``מ
יכולת עמידה ביעדים ומעבר עבודה תחת עומס שיחות ולחץ, יכולת התנסחות טובה בכתב ובע``פ, תודעת שרות גבוהה, תחרותיות ומצוינות, יוזמה ,יושר ואמינות
היכרות ושליטה בעבודה על מערכות מחשב שונות
לבנק מוביל דרוש/ה בנקאי/יות למרכז הבנקאות בחיפה!
אופי המשרה : ביצוע פעולות ומתן מענה ללקוחות קיימים של הבנק בתחומי הבנקאות השונים: עו``ש, אשראי, שיקים, העברות, השקעות, תוך התאמת מוצרים פיננסיים ללקוחות הבנק.
עובד/ת בנק מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
*סטודנטים/ות ובוגרי תואר ראשון/שני - חובה
*יכולת גבוהה למתן שירות ושיווק
*מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב במערכת הבנקאית
*שליטה בשפות – יתרון
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול באזור דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות , כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים , העברות בנקאיות.
משרה מלאה: 8:00-17:00 במשמרות
+ שישי לסירוגין.
משרת סטודנט/ית 4 משמרות במהלך השבוע.
תנאים מצויינים למתאימים/ות
דרישות התפקיד
תעודת השכלה : 12 שנות לימוד או בגרות מלאה או תואר - חובה להציג.
נכונות למעבר קורס בן 13 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
מענה לשיחת נכנסות מלקוחות פרטיים בנושא ברורים כספיים - מהויות עסקה, הטבות, הלוואות, קרדיט, פירעון עסקה וכו`
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
- רצון ויכולת לתת שירות איכותי וסבלני גם בתנאי עומס ולחץ.
- חוסן נפשי ומוטיבציה להמשיך ולהתמקצע.
- יכולת ביטוי טובה בשיחה ובכתב.
- נסיון קודם - יתרון!
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות. התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה בכל הנוגע לשירות, תמיכה או למכירת מוצרים נלווים ומכשירי החברה.
30 אחוז בערך מהעבודה היא שירות דיגיטלי בוואצפ ולא עבודה שוטפת בשיחות נכנסות.
עבודה במשרה מלאה + ימי שישי לסירוגין.
תנאים מעולים!!!
דרישות התפקיד
רמה אישית גבוהה
ניסיון בשירות- יתרון
ניסיון בעבודה מול מחשב - חובה
אופטימיות ואנרגטיות
זמינות למשרה מלאה
עבודה בימי שישי לסירוגין
יכולה התמודדות והכלה
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול בנשר דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות,מכירת כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים , העברות בנקאות , שיקים.
תנאים מצויינים למתאימים/ות:
מסלולי קידום והתפתחות אישיים ומקצועיים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה/12 שנות לימוד/תואר - חובה להציג תעודה
נכונות למעבר קורס בן 15 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
אופי התפקיד -
מחסן צונן - 4 מעלות
מנהל משמרת מחסן צונן = תפקיד מתחלק לשניים - פן של ניהול משמרת ופן של ניהול צוות גולמי
ניהול צוות עובדים במהלך המשמרת: כ30 עובדים במשמרת
פיקוח ובקרה על משימות צוות העובדים במחסן, אחריות על עמידה בתפוקות, הכשרות וחניכות עובדים .
ניהול צוות גולמי: 8-10 עובדים (מלגזנים/מלקטים)
ניהול מקצה לקצה ברמת רווחה, ביצוע משיחות, חופשים, בטיחות וכו`.
דרישות התפקיד
ניסיון ניהול צוות עובדים - חובה
ניסיון בתחום התפעול והלוגיסטיקה - יתרון
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE - - חובה , סאפ - יתרון
מרכז השירות של אסם מגייסת נציג/ת שירות למחלקת תשתית לקוחות
לתפקיד שכולל:
הקמת לקוחות במערכת הSAP , טבלאות נילוות , שינויים ארגוניים
ביצוע בקרה להקמת לקוחות .
קשר רציף ותיאום אל מול מנהלים בקבוצת אסם
ניתוח נתונים תוך מתן שירות וסיוע למנהלים
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם- חובה
אקסל ברמה טובה מאוד
שליטה ביישומי מחשב
היכרות עם מערכות SAP- יתרון
נדרשת נכונות ויכולת לעבודה בצוות
אנגלית ברמה טובה
פיירול
דרישות התפקיד
***
למרלו``ג בתחום המזון ומשקאות דרוש/ה נציג.ת מכירות טלפוני! *משרה מהבית , החלפה לחל``ד!*
במסגרת התפקיד:
תקשורת ישירה ויומית עם הלקוחות לטובת קידום והגדלת המכירות ומתן מענה טלפוני בתחומים השונים.
נציגי.ות המכירות שלנו הם נמרצים, יצירתיים ושאפתנים, ומקבלים הכשרה מסודרת, הכלים המקצועיים והניסיון שהם רוכשים, מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם למגוון תפקידי מכירות בחברה.
*העבודה מהבית במשרה מלאה
**קליטה ישירה לחברה!!
דרישות התפקיד
ניסיון ממוקדי שירות או מכירות - חובה
או ניסיון ממכירות בחנות - חובה
יכולת הנענה עצמית
זיקה למחשבים ויכולת עבודה עם כמה ממשקים
מכירתיות
סדר וארגון ראייה של ניהול עצמי
במסגרת התפקיד מקבלת את הנהגים בסוף יום\מקדמי מכירות.
יש חוברת נהלים וצריכה לבדוק האם ההתנהלות הייתה לפי הכללים מול הלקוח, עוברת על תעודות, חתימות, תנאי תשלום, שינויים בתעודות משלוח וכו`, לעשות התאמה כספית.
דרישות התפקיד
דרישות: ידע בהנהל``ח (סיימה קורס\תואר ללא נסיון) \ מוכרות קופאיות בסופר\חנות בגדים.
עבודת צוות, ראייה מרחבית, דיוק, יסודיות, אוריינטציה בסיסית למחשב
רוצה להיות עובד/ת בנק מהיום הראשון?
תפקיד פרונטלי בבנק!
מהות התפקיד: מתן שירותי קופה ובכלל זה טיפול בלקוחות, בהפקדות/משיכות במזומן, ובשיקים וביצוע תשלומים שונים, פתיחה וסגירת קופה, ביצוע פעולות מכירה ושירות יזומות באמצעות מערכת CRM, עבודות אדמיניסטרציה ותיוק ועוד.
שער הכניסה שלך לבנק!!!
דרישות התפקיד
תואר אקדמי (מוכר במל``ג)
תודעת שירות גבוהה
אוריינטציה מכירתית
דייקנות
יסודיות ואחריות
זמינות לשעות העבודה בסניף
יכולה הגעה עצמאית
למוסד לימודי גדול ומוביל דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים ברעננה. מהות התפקיד: שיחות יוצאות ללקוחות שהתעניינו בהרשמה לתואר ראשון ושני וקבלת שיחות מלקוחות שמביעים התעניינות.
לווי המועמד בכל התהליך, טיפול בהתנגדויות, הובלת שיחה.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע (בפועל 5 משמרות, ישנה אפשרות לבקש יום חופש ללימודים)
ללא שישי
יש לבדוק ציפיות שכר
דרישות התפקיד
כושר ביטוי ושכנוע ברמה גבוהה
אסרטיביות
חוסן ובגרות אישית
יכולת הובלת שיחה ועבודה בתנאי לחץ ועם יעדים מוגדרים
אוריינטציה מכירתית.
ידע במערכות ממוחשבות
מתן מענה ללקוחות החברה במגוון נושאים – לקוחות אשר רכשו מוצר וצריך לתאם להם התקנה, או לקוחות אשר חוו תקלה וצריך לעשות איתם תפעול ראשוני / לתאם טכנאי (במידה וישאלו את אופי השיחות שתדעו להסביר להם).
סביבה צעירה ודינמית – מוקד משפחתי סביב ה30 נציגים, אווירה מאוד נעימה, חמישי שמח, ערבי גיבוש – המוקד מכיל 2 מנהלות צוותים, מנהלת מוקד ואחראיות משמרת .
תנאים מעולים למתאימים – עובדי חברה מהיום ראשון, הסכם קיבוצי של הסתדרות לאומית, הייטקזון, מתנות בחגים, ימי הולדת, יום בחירה בנוסף לימי חופשה
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
זמינות למשרה מלאה
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.
הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות בחברה.
משרה מלאה במשמרות!
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה במשמרת בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבת מוקדית
ניסיון טכנאי וידע במחשבים/ רשתות / PC - חובה!
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
לחברת סליקת אשראי דרוש/ה נציגי/ות שירות טלפוני למוקד מסופים.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות שיחות נכנסות ותמיכה דרך הצ`ט. טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.הזנת נתונים במערכת. עבודה מול מחלקות שונות בחברה.
דרישות התפקיד
מוסר עבודה גבוה.
יכולת למידה גבוהה.
ידע במתן שירות טלפוני – חובה
ידע בסיסי ביישומי מחשב – יתרון
עבודה לטווח הארוך.
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ומכירה למחזיקי כרטיס.
התפקיד כולל: עבודה במחלקת שירות לקוחות, מענה טלפוני ללקוחות הפרטיים של החברה במגוון נושאים הכוללים מתן הסברים על מגוון השירותים הפיננסיים (כגון בירורי עסקה, דפי פירוט ,פינוקים ועוד) בנוסף מכירה והצעת פתרונות אשראי ללקוחות כגון: הלוואות, פריסת תשלומים,הצעת חיוב קבוע ועוד.
משרה מלאה.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
קורס חודש במשרה מלאה **נוכחות חובה ללא אילוצים**
עברית שפת אם - חובה
מוקד שירות בשיחות נכנסות בלבד ללקוחות העסקיים של החברה, הכוונה בלקוחות עסקיים היא לבתי עסק שסולקים דרך מקס.
המוקד הוא מוקד קטן ומשפחתי! מדברים אך ורק עם לקוחות עסקיים מכל הגדלים מהמכולת השכונתית ועד הרשתות הכי גדולות ומוכרות בארץ.
במסגרת התפקיד נותנים להם מענה ומוצאים להם פתרונות פיננסיים או שירותים שיכולים להתאים להם.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
קורס חודש במשרה מלאה **נוכחות חובה ללא אילוצים**
עברית שפת אם - חובה
אחריות על הוצאת כלל קווי המתקינים/ טכנאים בחברה בכפוף לסידור גיאוגרפי ובצורה אופטימלית
•מענה לנציגי השירות על הקדמות וצמצומי חלונות זמן
•בקרה על עדכון נכון של פירוט התקנות
•מתן פתרונות לבקשות ובעיות חריגות
•התנהלות שוטפת מול מגוון ממשקים בארגון
דרישות התפקיד
•ניסיון בתפקיד דומה
•תודעת שירות גבוהה
•יכולת מולטיטסקינג וירידה לפרטים
•ראש גדול וראיה מערכתית
•סדר וארגו
לחברת ביטוח מובילה דרוש /ה רפרנט /ית תשלום תביעות
תיאור התפקיד:
עבודה שוטפת מול עורכי דין וחברות ביטוח
מעקב אחרי תהליכים, טיפול בגביה מול חברות ביטוח וגורמים אישים
עבודה בסביבה מרובת משימות תחת לחץ וזמנים
תיעוד ועדכון שוטף במערכות החברה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
דרישות התפקיד
דרישות-
סדר וארגון
עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
טיפול מקצה עד הקצה
יחסי אנוש
ניהול משא ומתן
מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה
·טיפול בפניות לקוחות, פתרון בעיות ומתן מידע
·מכירת מוצרים ושירותים והגדלת סל הלקוח
·עבודה עם מערכות וממשקים פנימיים בחברה
·עמידה ביעדי שירות ומכירה
·עבודה בצוות ובסביבה דינמית
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבה ממוחשבת
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
מתן מענה ללקוחות עסקיים
סגירת מעגל בכל נושאי הפניות
הכרות עם צורכי הלקוח ומתן שירות מותאם אישית
הנעת הלקוח להגדלת סל ההזמנות השוטף
ביצוע פעולות יזומות לחיזוק הקשר והרחבת סל הקניות
טיפול באיתותי נטישה וביצוע פעילויות שימור
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
מתן מענה שירותי, אדיב, אחראי, + ביטוח חיים .
טיפול בבעיות גביה טיפול בחריגים מול הבנק ביטולי פוליסות והחזרי פרמיה .
מענה ללקוחות חבר בתחום ביטוח החיים.
דרישות התפקיד
דרוש ידע ב OFFICE , בעל יחסי אנוש טובים, בעל מוסר עבודה גבוה.
יתרון ניסיון בשירות לקוחות.
חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה ברמת גן דרוש/ה נציג/ת דסק מעסיקים.
התפקיד כולל: שירות למעסיקים שמפרישים לעובדים דרכינו. מתן מידע על הפנסיה, דוחות, מה ההפרשות, מענה לשיחות נכנסות של המעסיקים עם זמן מוגדר לחזרה למעסיקים (התנהלות של call back)
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות- יתרון
וורבליות, ראש גדול, שירותיות
מתן מענה ללקוחות הרשת בפניות בנושאי הזמנות אונליין וסניפים
תמיכה באתר
כרטיס אשראי של החברה
מועדון לקוחות
פניות של מותג הפרטי
התנהלות מול ממשקים חוץ ופנים ארגוניים (מנהלי סניפים, מלקטים, נהגים וכו`)
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
שיחות יזומות ללקוחות שרכשו מוצרים של החברה ( לקוחות בלבד , לידים חמים )
הצעת מוצרים נלווים , הרחבות אחריות, מוצרי החברה .
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממכירות טלפוניות – חובה
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
זמינות למשרה מלאה
בקרה ומעקב אחר ביצועי הנציגים.
- ביצוע חניכה והדרכת עובדים ברמה המקצועית.
- טיפול בפניות מורכבות ומתן מענה מקצועי.
- עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם כנציג/ה בכיר/ה במוקד/ -יתרון
- תודעת שירות גבוהה
- יכולות למידה גבוהות
תפקיד מפתח במחלקת ההפצה, אנו מחפשים ראש/ת צוות
התפקיד כולל ניהול של צוות נהגים (כ- 15 נהגים), בקרות על עבודת הנהגים, עבודה על מערכת POD, ליווי הנהגים במהלך יום עבודתם ועוד.
דרישות התפקיד
בעל ניסיון קודם ומשמעותי בתחום ההפצה והחלוקה
הבנה מעמיקה בתהליכים לוגיסטיים, ניסיון בניהול נהגים (יכול להיות גם נהג/ת שמחפש/ת להתקדם).
יתרון לבעלי ידע בתוכנות- רוד נט ו/או SPS
מתאמים פגישות למשווקים הפנסיונים.
להקיף את הלקוח 360 מקבלים רשימה של לידים, שאיתם בעצם קובעים/ות את הפגישה
-אם לא מצליחים למכור, או שהלקוח לא הגיע זה אומר שהפגישה לא איכותית
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות (מס` משרה 3787)
התפקיד כולל: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת
תחומי אחריות:
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא`ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירותעבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו`
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב , אופיס – חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
דרישות אישיותית:
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
מתן מענה טלפוני ותפעולי לנהגים המספקים סחורה ללקוחות
עליה ומענה מול נציגויות/סוכנים לצורך בירורים ואישורים
מענה שוטף לפניות מהנציגויות
סגירת תעודות ובקרה על מסמכים
ביצוע סגירת יום ודוחות
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה , סבלנות ויחסי אנוש טובים
יכולת הקשבה ופתרון הבעיה
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
יתרון לניסיון בשירות לקוחות
סדר וארגון
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה נציגי/ות שירות ומכירה.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברה בינלאומית מובילה באשתאול דרוש/ה נציגים/ות למחלקת מסעדות.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברה בינלאומית מובילה בראשל``צ דרוש/ה נציגים/ות למחלקת המסעדות.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
ימי ראשון – שישי משמרות בוקר: 08:00-16:00, משמרות ערב: 12:30-21:30
*רק בימי חמישי משמרת ערב - 14:00-23:30
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה בנושאים נסיעות לחו`ל, תביעות בריאות, פוליסות עובדים זרים, סיעוד, מחלות קשות ואובדן כושר עבודה.
מענה לשיחות נכנסות ותקשורת כתובה.
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג/ת גביה טלפונית תיאור התפקיד: גבית צ`קים חוזרים מעסקאות שבוצעו בבתי עסק קמעונאים באמצעות שיחות יוצאות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון !
דרישות התפקיד
אסרטיביות, עבודה עצמאית, יכולת שכנוע, יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב, עמידה ביעדים בסביבת עבודה תחרותית
דוברי שפות - יתרון
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות למחלקת חיתום.
התפקיד כולל: ביצוע חיתום פיננסי טלפוני של עסקאות לרכישת מוצרים ושירותים בבתי עסק בהתאם למודל ניהול הסיכונים של החברה, תוך מענה לבתי עסק במעמד העסקה.
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
תיאור התפקיד :
מענה טלפוני למבוטחי החברה בכל הקשור לתחום הגבייה, טיפול בפניות, מענה ראשוני וניתוב פניות למחלקות השונות.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות כחצי שנה
לחברה מובילה בתחום המספקת מוצרי שינה וטקסטיל באזור השפלה דרוש\ה נציג\ת שירות לקוחות .
התפקיד כולל:
נציג/ת שירות לקוחות
•מתן שירות טלפוני ללקוחות
•מתן מידע כללי ללקוחות – מועד אספקה, מיקום חנויות ועוד
•תשאול הלקוח בנוגע לבעיה /תקלה, האם לשלוח טכנאי ללקוח או איסוף המוצר
•לוודא מול הלקוח אם המוצר נמצא במסגרת אחריות וגביית תשלום והוצאת חשבוניות
•פתיחת קריאת שירות לשירות הטכני לתיאום הגעת טכנאי
•ממוצע של 100 שיחות נכנסות ביום
•משרה מלאה 17:00 – 08:00, ישנה גמישות קלה
דרישות התפקיד
ניסיון נדרש:
ניסיון בתפקידי שירות במוקד מינמום חצי שנה - חובה
ניסיון במתן שירות טלפוני – חובה
אופיס שליטה מלאה
SAP – יתרון
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגי/ות שירות לתחום ביטוחי רכב.
תיאור תפקיד: שיחות נכנסות מלקוחות המעוניינים לפתוח תביעה או לבר לגבי סטטוס מצב תביעה קיימת, בנוסף, שיחות יוצאות הקשורות להמשך טיפול.
קליטה ישירה כעובדי חברה!!
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות/מכירות-יתרון
אוריינטציה שירותית ומכירתית
מכוונות לעמידה ביעדים
חוסן אישי ואסרטיביות
יכולת למידה גבוהה
• מתן מענה מקצועי לבעלי עסקים ולמנהלות חשבונות.
• טיפול בשיחות נכנסות, מיילים ו-WhatsApp ארגוני.
• ייצוגיות גבוהה, שירותיות ויכולות ניסוח מעולות בע``פ ובכתב.
• עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדי שירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בע``פ ובכתב
יתרון לניסיון או רקע בהנה``ח
הבנה פיננסית - חובה
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
למוקד חברה סלולארית בבאר שבע דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות ומכירות למוקד הפרטי.
התפקיד כולל: שיחות נכנסות בתחום האינטרנט, טלוויזיה, סיבים וטלפוניה, בנושאי עלויות, חיובים, טיפול ראשוני בתקלות, מכירות והוספת שירותים.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- יתרון
ניסיון בש``ל - יתרון
הקורס נמשך חודש במשרה מלאה 8-17
למוקד חברה סלולארית בבאר שבע דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות ומכירות למוקד הפרטי.
התפקיד כולל: שיחות נכנסות בתחום האינטרנט, טלוויזיה, סיבים וטלפוניה, בנושאי עלויות, חיובים, טיפול ראשוני בתקלות, מכירות והוספת שירותים.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- יתרון
ניסיון בש``ל - יתרון
הקורס נמשך חודש במשרה מלאה 8-17
עבודה בנקאית לכל דבר ועניין, תשלום כספים במזומן בשלושה סוגים של מטבעות ( שקל , דולר , יורו ), ניהול קופה במזומן בסכומים מאוד גבוהים , תשלום כספים לתיירים שיוצאים מישראל , בדיקת זכאות הלקוח ותקינות הטפסים .
ביצוע העבודה מתחלק לשלושה שלבים עיקריים : בדיקת זכאות המבקש ( אישורים , קבלות ) , הקלדת נתונים למערכת לצורך חישוב סך ההחזר , ובסופו של תהליך – תשלום ההחזר במזומן .
דרישות התפקיד
אנגלית ברמת שיחה , שליטה מלאה ביישומי מחשב, ניסיון תעסוקתי יציב, שפות נוספות יתרון, יכולת למידה טובה
עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה על קופה
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברה מובילה בתחומה באזור ירושליים דרוש/ה נציג/ת שירות.
אופי התפקיד- הקלדת הזמנות במערכות, הגדלת סל המוצרים, מענה טלפוני לסוכנים וללקוחות החברה.
ימי א`-ה`
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות-חובה
סביבת עבודה ממוחשבת
יכולת הגעה עצמאית-חובה
ניסיון בפריוריטי - חובה
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ציי רכב.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחת ציי רכב בליסינג תפעולי על מנת לתת מענה לפניות של לקוחות החברה והשלמת חוויית לקוח מיטבית.
מתן מענה טלפוני ללקוחות לצורך תיאום טיפולים, תקלות, תאונות, תיאום ותפעול אנשי השירות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –חובה
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
לחברת ביטוח מובילה בחולון דורשים/ות נציגי/ות שירות ללא פן מכירתי.
התפקיד כולל: מוקד שירות בשיחות נכנסות מלקוחות המבוטחים בחברה בתחומי הרכב והדירה. טיפול מקצועי, שוטף ומקיף בפניית הלקוח, מענה לשיחות בעניין תביעות. שיחות מקצועיות ומורכבות עם הרבה תוכן ביטוחי.
משמרות בשעות הבוקר בלבד!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון שירותי ממוקד טלפוני / ממוקד בתחום הביטוח או פיננסים – יתרון משמעותי מאוד.
רמה אישית גבוהה,
שירותיות ודינאמיות, נ
כונות לעבודת צוות,
זריזות ויכולת עמידה בלחץ,
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!
היכרות עם אקסל
למפעל תרופות דרוש\ה אחראי\ת קו אריזה.
התפקיד כולל:
אחריות לתפעול שוטף של קו אריזה לתכשירים רפואיים. ביצוע בקרות שוטפות לאורך המשמרת, ניהול משימות הצוות, הדרכת עובדים חדשים, עבודת ממשקים פנים ארגונית, פיקוח על סדר וניקיון הקו, הזנת חומרי אריזה, עבודה בסביבת GMP, דיגום ועוד. עבודה מאתגרת אשר מאופיינת בדינאמיות, אחריות רבה, יכולת קבלת החלטות, יכולת ריכוז גבוהה, חריצות, ביצוע מספר משימות בו זמנית במצבי לחץ משתנים. עבודה ב-3 משמרות נוחות ללא שבתות וחגים.
הסעות – ירוחם, דימונה, ערד, ב``ש, להבים, עומר, מיתר, תל שבע.
דרישות התפקיד
דרישות:
•בגרות מלאה
•עברית שוטפת
•אנגלית בסיסית
•ניסיון בעבודה בסביבת GMP - יתרון משמעותי
•ניסיון בעבודה עם מערכת ה-SAP – יתרון משמעותי
•ניסיון בעבודה ב-3 משמרות בתעשייה יצרני - יתרון משמעותי
•שירותיות, שיתוף פעולה, זריזות וגמישות, יצירתיות, מצוינות בביצועים
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
נציג/ת שירות לקוחות:
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול לקוחות בנושאים שונים וביניהם: שירות לקוחות, פתרון בעיות ללקוחות,
בירורים כלליים ועוד.
מתן שרות זמין, איכותי ומקצועי ללקוחות
משמרות:
בוקר – 8:00/17:00 ערב- 12:00/21:30
יום חמישי ערב – 14:00/23:30
שישי- 8:00/16:00 בשעון קיץ, ועד 14:00 שעון חורף
משרה מלאה או חצי משרה )4 משמרות בשבוע(
שכר נציגים שירות לקוחות – 37 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום
הראשון
דרישות התפקיד
אין צורך בניסיון
אחמ``ש/ית מכירות:
ניהול המשמרת תוך מתן מענה מקצועי ויעיל לנציגי המכירה וללקוחות החנות בנושאים שונים.
סידור וארגון מלאי המחלקה
בקרה ופיקוח על תפקוד צוות העובדים במחלקה במהלך יום עבודה בחנות
הנעת העובדים למכירות ולעמידה ביעדים
תיעדוף משימות ובקרה על ביצוען
עבודה בשיתוף פעולה עם מנהל/ת המחלקה
משמרות:
עבודה במשרה מלאה במשמרות בוקר וערב 6 ימים בשבוע - ראשון עד שישי
שכר אחמש מכירות – 40 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום מכירות/שרות – חובה
נכונות לעבודה במשמרות- חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים- חובה
שליטה טובה בסביבה ממוחשבת
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
לחברה מובילה באשקלון דרוש/ה נציג/ה שירות לקוחות לאחר מכירה.
אופי המשרה: מענה לשיחות נכנסות, מתן שירות לקוחות לאחר תהליך המכירה,
פתרון בעיות, עבודה מול מחלקות שונות בחברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
ניסיון בתיירות יוצאת - חובה
נכונות למשרה מלאה
יכולת וורבלית
מוסר עבודה!
יכולת עבודה מול מחשב
יכולת הגעה עצמית לאיזור תעשיה הצפוני באשקלון
הקורס עתיד להיפתח לאחר חול המועד ב-21.04
התקשרות יזומה ללקוחות פוטנציאלים - שיחות יוצאות ללקוחות לתיאום פגישה (לידים חמים)
-ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
-השיחות מגיעות באופן רנדומלי
מדובר בלידים חמים וקרים כאחד !
ממוצע השכר הוא בין 10000-12000 ₪ ₪ ואף יותר!
קורס בשכר מלא- הכשרה על חשבון החברה
דרישות התפקיד
מינות מידית,
- ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
- ניסיון במכירות - יתרון!
לחברת השכלה מובילה בארץ דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!
התפקיד כולל:
מתן שירות, מענה וליווי לתלמידי הקורסים שלנו בנושאים מגוונים.
טיפול שוטף בפניות טלפוניות ודיגיטליות.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בשירות לקוחות- יתרון
אדיבות ושירותיות
תודעת שירות גבוהה
זמינות למשרה מלאה
יכולת עבודה בצוות
למוקד מוביל בתחומו דרוש/ה נציג/ת מכירות למוקד
התקשרות יזומה לאיתור לקוחות פוטנציאלים - שיחות יוצאות ללקוחות לתיאום פגישה.
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
השיחות מגיעות באופן רנדומלי
דרישות התפקיד
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!
לחברה מובילה מתחום הרפואה המתקדמת דרושים/ות
נציגי/ות שירות למוקד זימון תורים
משרה מלאה, ימים א`-ה` ימי שישי לסירוגין : 08:00-16:00, ימי שישי 08:00-13:00
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות- חובה
ניסיון בשירות בתחום הרפואה - יתרון
תודעת שירות גבוהה ועברית רהוטה.
ניסיון עבודה בצוות וסביבה ממוחשבת
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרושים/ות
נציגי/ות שירות ומכירה
שעות העבודה: משרה מלאה. ימים א-ה 07:45-17:00. ימי שישי לסירוגין- 8:00-12:00. זמינות ל-2 משמרות ערב 12:00-20:00 (משמרת ערב אחת לפחות בשבוע)שכר בסיס +בונוסים
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממוקד שירות- יתרון משמעותי
בעל/ת תודעת שירות ואוריינטציה מכירתית
ניידות - חובה
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!