ברוכים הבאים
נמצאו 90 משרות
מתן שירות ללקוחות במרכז השירות
עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל
אחריות לתיעוד מלא ואמין של נתוני השירות במערכות
עבודה במשרה מלאה בפתח תקווה בימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00.
דרישות התפקיד
כישורי מחשב
אסרטיביות, עמידה במצבי לחץ, סדר וארגון
חובה ניסיון באופיס
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות (מס` משרה 3788)
התפקיד כולל: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת
תחומי אחריות:
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא`ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירותעבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו`
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב , אופיס – חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
דרישות אישיותית:
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
נציג/ת שירות לקוחות:
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול לקוחות בנושאים שונים וביניהם: שירות לקוחות, פתרון בעיות ללקוחות,
בירורים כלליים ועוד.
מתן שרות זמין, איכותי ומקצועי ללקוחות
משמרות:
בוקר – 8:00/17:00 ערב- 12:00/21:30
יום חמישי ערב – 14:00/23:30
שישי- 8:00/16:00 בשעון קיץ, ועד 14:00 שעון חורף
משרה מלאה או חצי משרה )4 משמרות בשבוע(
שכר נציגים שירות לקוחות – 37 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום
הראשון
דרישות התפקיד
אין צורך בניסיון
אחמ``ש/ית מכירות:
ניהול המשמרת תוך מתן מענה מקצועי ויעיל לנציגי המכירה וללקוחות החנות בנושאים שונים.
סידור וארגון מלאי המחלקה
בקרה ופיקוח על תפקוד צוות העובדים במחלקה במהלך יום עבודה בחנות
הנעת העובדים למכירות ולעמידה ביעדים
תיעדוף משימות ובקרה על ביצוען
עבודה בשיתוף פעולה עם מנהל/ת המחלקה
משמרות:
עבודה במשרה מלאה במשמרות בוקר וערב 6 ימים בשבוע - ראשון עד שישי
שכר אחמש מכירות – 40 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום מכירות/שרות – חובה
נכונות לעבודה במשמרות- חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים- חובה
שליטה טובה בסביבה ממוחשבת
לחברת מימון מובילה דרוש/ה נציג/ת גבייה.
התפקיד כולל:
ניהול תיקי לקוחות, הוצאת שיחות ללקוחות חייבים והצעת פתרונות גמישים, הובלת הלקוח להסדרת החוב טרם המעבר לטיפול משפטי.
העבודה בצוות מנצח, בסביבה מכוונת תוצאות ועמידה ביעדים.
משרה מלאה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממוקדים- יתרון משמעותי
ניסיון ממוקדי גבייה/ ממשרדי עו``ד- יתרון
התנהלות עצמאית ומכוונות לתוצאות
הובלת הלקוח לסגירת תשלום החוב מיידית.
יכולת עבודה טכנוקרטית
מכוונות גבוהה לתוצאות
קורס חודש ימים
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
התפקיד כולל:
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי ייבוא וייצוא. סטטוס חבילות, מידע, בירורים ופתרון בעיות. עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בארץ ובחו``ל.
קליטה ישירה לאירגון
דרישות התפקיד
תודעת שירות.
אוריינטציה בסביבה ממוחשבת.
אנגלית ברמה טובה (קריאה כתיבה ושיחה).
יכולת עבודה תחת לחץ.
יכולת התנסחות בע``פ ובכתב.
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
מתן מענה בתחום ההפצה ללקוחות החברה
• מענה לשיחות סוכנים
• מענה לנהגי הפצה
• מעקב אחר פרויקטים במחל קת הפצה
דרישות התפקיד
שנתיים ניסיון בתפקידים בעלי אופי דומה- שירות לקוחות, בק-אופיס, סמבצ/``ית בצבא
שירותית וחייכנית- חובה
יכולת עבודת צוות טובה
בעל/ת יחסי אנוש טובים
תקתקנית
יסודי/ת ובעל/ת כישורי ירידה לפרטים
שליטה באופיס כולל אקסל רמה בסיסית טובה
ניידות חובה- אין תחבורה ציבורית טובה באזור
מתן מענה בתחום ההפצה ללקוחות החברה
·מענה לשיחות סוכנים
·מענה לנהגי הפצה
·מעקב אחר פרויקטים במחלקת הפצה
תנאים:
הזדמנות להשתלב בחברה גדולה ומובילה בתחומה, חברה מסודרת ויציבה!
·חדר אוכל
·חנות עובדים
·רווחה
דרישות התפקיד
כשנתיים ניסיון בתפקידים בעלי אופי דומה- ניהול מוקד שירות לקוחות
היכרות עם מערכות CRM
יכולת הנעת עובדים (צוות 4 נציגות)
בעל/ת תודעת שירות גבוהה - חובה
חשיבה אנליטית ועסקית
זמינות למשרה מלאה בשעות העבודה הרשומות
שליטה באופיס כולל אקסל רמה טובה
ניידות חובה- אין תחבורה ציבורית טובה באזור
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.
הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות בחברה.
משרה מלאה במשמרות!
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה במשמרת בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבת מוקדית
ניסיון טכנאי וידע במחשבים/ רשתות / PC - חובה!
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
לחברת סליקת אשראי דרוש/ה נציגי/ות שירות טלפוני למוקד מסופים.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות שיחות נכנסות ותמיכה דרך הצ`ט. טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.הזנת נתונים במערכת. עבודה מול מחלקות שונות בחברה.
דרישות התפקיד
מוסר עבודה גבוה.
יכולת למידה גבוהה.
ידע במתן שירות טלפוני – חובה
ידע בסיסי ביישומי מחשב – יתרון
עבודה לטווח הארוך.
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למסלול קריירה בתחום בריאות.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה בנושא תביעות בריאות, נסיעות חו``ל, פוליסת עובדים זרים, מחלות קשות,סיעוד,פטירה ונכות.
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
חוסן נפשי-עוסקים בתחומים לא פשוטים, מוות, בריאות, חולי,תאונות)
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
לרשת הבגדים המובילה ביותר בארץ דרוש/ה נציג/ת שירות ובק אופיס.
העבודה במשרה מלאה, ימים א`-ה` שעות 8:00-17:00 +שעות נוספות במידת הצורך ללא שישי
עברנו למענה בצ`אט, מדיה חברתית ומיילים בלבד כלומר ללא מענה טלפוני. חשוב להדגיש שזה עדין מענה בנושא של שירות כמו משלוחים/פריטים פגומ
דרישות התפקיד
•אנגלית – קריאה וכתיבה ברמה טובה (יש מבחן במעמד הראיון)
•תודעת שירות גבוהה
•יכולת עבודה במצבי לחץ
•סבלנות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
•יכולת ורבלית גבוהה
•יכולת עבודה בצוות
•יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
•ניסיון קודם במוקד טלפוני/מוקד און ליין- יתרון
למוסד לימודי גדול ומוביל דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים ברעננה. מהות התפקיד: שיחות יוצאות ללקוחות שהתעניינו בהרשמה לתואר ראשון ושני וקבלת שיחות מלקוחות שמביעים התעניינות.
לווי המועמד בכל התהליך, טיפול בהתנגדויות, הובלת שיחה.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע (בפועל 5 משמרות, ישנה אפשרות לבקש יום חופש ללימודים)
ללא שישי
יש לבדוק ציפיות שכר
דרישות התפקיד
כושר ביטוי ושכנוע ברמה גבוהה
אסרטיביות
חוסן ובגרות אישית
יכולת הובלת שיחה ועבודה בתנאי לחץ ועם יעדים מוגדרים
אוריינטציה מכירתית.
ידע במערכות ממוחשבות
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
לחברה מובילה דרוש/הסדרן/נית אחראי/ת הזמנות למפעל בית שאן.
התפקיד כולל: קבלת הזמנות מלקוחות באמצעות שיחות נכנסות/מיילים.
אחריות על סידור ושילוח נהגים ללקוחות.
מתן שירות ופתרון בעיות ללקוחות החברה.
הזדמנות להשתלב בארגון יציב המוביל בתחומו
.
עבודה לטווח ארוך ואפשרויות קידום בחברה
משרה מלאה!
דרישות התפקיד
ניידות ורכב פרטי - חובה
שנות לימוד 12- חובהאוריינטציה שירותית גבוהה- חובה
ידע בסיסי במחשבים- חובה
ניסיון בתחום ההזמנות
יכולת עמידה בלחץ, כושר ביטוי
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ציי רכב.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחת ציי רכב בליסינג תפעולי על מנת לתת מענה לפניות של לקוחות החברה והשלמת חוויית לקוח מיטבית.
מתן מענה טלפוני ללקוחות לצורך תיאום טיפולים, תקלות, תאונות, תיאום ותפעול אנשי השירות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
התפקיד כולל :
גביה מלקוחות פרטיים שצריכים להסדיר חוב.
פן שירותי ומכירתי.
קליטה ישירה לאירגון!
דרישות התפקיד
ניסיון קודם במוקד
(שירות או מכירות)-חובה
תודעת שירות גבוהה
אסרטיביות
עמידה ביעדים
ראיה רחבה
יכולת הבנת תהליכים
יכולת עבודה בצוות
יחסי אנוש טובים
לחברה יבואנית רכבים גדול/ה דרוש/ה אחראי.ת תפעול ליסינג שירות יוזם
תפעול הסכמי הליסינג והסכמי האחזקה של לקוחות החברה בתחום רכבי עבודה תוך מתן חוויית לקוח מיטבית, שתוביל לצמיחה בפעילות וחתירה מתמדת למצוינות תפעולית
תחומי אחריות:
הוצאה שיחות יזומות ללקוחות
אחריות למתן שירות ללקוחות ליסינג והסכמי אחזקה במגוון נושאים – שגרות טיפולים, דוחות תפעוליים עבודה מול ספקים, מרכזי שירות ועוד
מתן פתרונות תפעוליים ללקוחות בטווח זמן מידי
עבודה מרובה עם דוחות אקסל
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים - מרכזי שירות, הנה``ח , חט` מכירות ועוד
עבודה מול ממשקים חיצוניים - ספקים, סוכנות ביטוח, שמאים ועוד
סגירת מעגל טיפול 360 בלקוחות הליסינג
דרישות התפקיד
רישות מקצועיות:
שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת לרבות EXCEL- חובה
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ומערכות
ניסיון והכרות עם עולם רכבי עבודה – יתרון
אוריינטציה שירותית
לחברה מובילה דרוש/ה נציגי שירות פרונטלי ברשות המיסים – החזר מע``מ לתיירים בנתב``ג.
במסגרת התפקיד :
עבודה בנקאית לכל דבר ועניין , תשלום כספים במזומן בשלושה סוגים של מטבעות ( שקל , דולר , יורו ), ניהול קופה במזומן בסכומים מאוד גבוהים , תשלום כספים לתיירים שיוצאים מישראל , בדיקת זכאות הלקוח ותקינות הטפסים .
ביצוע העבודה מתחלק לשלושה שלבים עיקריים : בדיקת זכאות המבקש ( אישורים , קבלות ) , הקלדת נתונים למערכת לצורך חישוב סך ההחזר , ובסופו של תהליך – תשלום ההחזר במזומן .
עבודה במשמרות של 24/7
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
אנגלית ברמת שיחה
שליטה מלאה ביישומי מחשב
ניסיון תעסוקתי יציב
שפות נוספות יתרון
יכולת למידה טובה
ניסיון בעבודה על קופה / בנקאות - יתרון
לחברה מובילה בתחום המספקת מוצרי שינה וטקסטיל באזור השפלה דרוש\ה נציג\ת שירות לקוחות .
התפקיד כולל:
נציג/ת שירות לקוחות
•מתן שירות טלפוני ללקוחות
•מתן מידע כללי ללקוחות – מועד אספקה, מיקום חנויות ועוד
•תשאול הלקוח בנוגע לבעיה /תקלה, האם לשלוח טכנאי ללקוח או איסוף המוצר
•לוודא מול הלקוח אם המוצר נמצא במסגרת אחריות וגביית תשלום והוצאת חשבוניות
•פתיחת קריאת שירות לשירות הטכני לתיאום הגעת טכנאי
•ממוצע של 100 שיחות נכנסות ביום
•משרה מלאה 17:00 – 08:00, ישנה גמישות קלה
דרישות התפקיד
ניסיון נדרש:
ניסיון בתפקידי שירות במוקד מינמום חצי שנה - חובה
ניסיון במתן שירות טלפוני – חובה
אופיס שליטה מלאה
SAP – יתרון
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה נציגי/ות שירות ומכירה.
שכר מתגמל (מעל המינימום) ותנאים מצוינים!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
תנאי רווחה מפנקים: ארוחות מסובסדות בחדר אוכל עובדים עם ארוחה מלאה ב-5 שקלים,
ימי כיף וגיבוש, מתנות יום הולדת /חגים, תלושים, טיול מצטיינים ללפלנד
הנחה של 20% ברכישת מוצרי החברה!
אפשרויות פיתוח וקידום!
ועד עובדים המאגד את כל העובדים הקבועים שלנו - אשר גם מעניק הטבות והנחות, מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה.
דרישות התפקיד
שירותיות
ורבאליות
אסרטיביות
נכונות לעבודה במשמרות
נגישות
חברה גדולה למוקד שירות לקוחות - ללא מכירה. מענה ללקוחות החברה ולמנהלי חנויות בנוגע למוצרי החברה.
משרה מלאה (שישי לסירוגין)
הטבות למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
שירותיות
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני-יתרון משמעותי
ראש פתוח ויכולת הכלת תכנים
שפה רהוטה
סבלנות
יכולת עבודה על מספר מערכות במקביל