ברוכים הבאים
נמצאו 81 משרות
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות למחלקת חיתום.
התפקיד כולל: ביצוע חיתום פיננסי טלפוני של עסקאות לרכישת מוצרים ושירותים בבתי עסק בהתאם למודל ניהול הסיכונים של החברה, תוך מענה לבתי עסק במעמד העסקה.
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
תיאור התפקיד :
מענה טלפוני למבוטחי החברה בכל הקשור לתחום הגבייה, טיפול בפניות, מענה ראשוני וניתוב פניות למחלקות השונות.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות כחצי שנה
לחברה מובילה בתחום המספקת מוצרי שינה וטקסטיל באזור השפלה דרוש\ה נציג\ת שירות לקוחות .
התפקיד כולל:
נציג/ת שירות לקוחות
•מתן שירות טלפוני ללקוחות
•מתן מידע כללי ללקוחות – מועד אספקה, מיקום חנויות ועוד
•תשאול הלקוח בנוגע לבעיה /תקלה, האם לשלוח טכנאי ללקוח או איסוף המוצר
•לוודא מול הלקוח אם המוצר נמצא במסגרת אחריות וגביית תשלום והוצאת חשבוניות
•פתיחת קריאת שירות לשירות הטכני לתיאום הגעת טכנאי
•ממוצע של 100 שיחות נכנסות ביום
•משרה מלאה 17:00 – 08:00, ישנה גמישות קלה
דרישות התפקיד
ניסיון נדרש:
ניסיון בתפקידי שירות במוקד מינמום חצי שנה - חובה
ניסיון במתן שירות טלפוני – חובה
אופיס שליטה מלאה
SAP – יתרון
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגי/ות שירות לתחום ביטוחי רכב.
תיאור תפקיד: שיחות נכנסות מלקוחות המעוניינים לפתוח תביעה או לבר לגבי סטטוס מצב תביעה קיימת, בנוסף, שיחות יוצאות הקשורות להמשך טיפול.
קליטה ישירה כעובדי חברה!!
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות/מכירות-יתרון
אוריינטציה שירותית ומכירתית
מכוונות לעמידה ביעדים
חוסן אישי ואסרטיביות
יכולת למידה גבוהה
• מתן מענה מקצועי לבעלי עסקים ולמנהלות חשבונות.
• טיפול בשיחות נכנסות, מיילים ו-WhatsApp ארגוני.
• ייצוגיות גבוהה, שירותיות ויכולות ניסוח מעולות בע``פ ובכתב.
• עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדי שירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בע``פ ובכתב
יתרון לניסיון או רקע בהנה``ח
הבנה פיננסית - חובה
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
למוקד חברה סלולארית בבאר שבע דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות ומכירות למוקד הפרטי.
התפקיד כולל: שיחות נכנסות בתחום האינטרנט, טלוויזיה, סיבים וטלפוניה, בנושאי עלויות, חיובים, טיפול ראשוני בתקלות, מכירות והוספת שירותים.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- יתרון
ניסיון בש``ל - יתרון
הקורס נמשך חודש במשרה מלאה 8-17
למוקד חברה סלולארית בבאר שבע דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות ומכירות למוקד הפרטי.
התפקיד כולל: שיחות נכנסות בתחום האינטרנט, טלוויזיה, סיבים וטלפוניה, בנושאי עלויות, חיובים, טיפול ראשוני בתקלות, מכירות והוספת שירותים.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- יתרון
ניסיון בש``ל - יתרון
הקורס נמשך חודש במשרה מלאה 8-17
עבודה בנקאית לכל דבר ועניין, תשלום כספים במזומן בשלושה סוגים של מטבעות ( שקל , דולר , יורו ), ניהול קופה במזומן בסכומים מאוד גבוהים , תשלום כספים לתיירים שיוצאים מישראל , בדיקת זכאות הלקוח ותקינות הטפסים .
ביצוע העבודה מתחלק לשלושה שלבים עיקריים : בדיקת זכאות המבקש ( אישורים , קבלות ) , הקלדת נתונים למערכת לצורך חישוב סך ההחזר , ובסופו של תהליך – תשלום ההחזר במזומן .
דרישות התפקיד
אנגלית ברמת שיחה , שליטה מלאה ביישומי מחשב, ניסיון תעסוקתי יציב, שפות נוספות יתרון, יכולת למידה טובה
עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה על קופה
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברה מובילה בתחומה באזור ירושליים דרוש/ה נציג/ת שירות.
אופי התפקיד- הקלדת הזמנות במערכות, הגדלת סל המוצרים, מענה טלפוני לסוכנים וללקוחות החברה.
ימי א`-ה`
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות-חובה
סביבת עבודה ממוחשבת
יכולת הגעה עצמאית-חובה
ניסיון בפריוריטי - חובה
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ציי רכב.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחת ציי רכב בליסינג תפעולי על מנת לתת מענה לפניות של לקוחות החברה והשלמת חוויית לקוח מיטבית.
מתן מענה טלפוני ללקוחות לצורך תיאום טיפולים, תקלות, תאונות, תיאום ותפעול אנשי השירות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –חובה
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
לחברת ביטוח מובילה בחולון דורשים/ות נציגי/ות שירות ללא פן מכירתי.
התפקיד כולל: מוקד שירות בשיחות נכנסות מלקוחות המבוטחים בחברה בתחומי הרכב והדירה. טיפול מקצועי, שוטף ומקיף בפניית הלקוח, מענה לשיחות בעניין תביעות. שיחות מקצועיות ומורכבות עם הרבה תוכן ביטוחי.
משמרות בשעות הבוקר בלבד!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון שירותי ממוקד טלפוני / ממוקד בתחום הביטוח או פיננסים – יתרון משמעותי מאוד.
רמה אישית גבוהה,
שירותיות ודינאמיות, נ
כונות לעבודת צוות,
זריזות ויכולת עמידה בלחץ,
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!
היכרות עם אקסל
למפעל תרופות דרוש\ה אחראי\ת קו אריזה.
התפקיד כולל:
אחריות לתפעול שוטף של קו אריזה לתכשירים רפואיים. ביצוע בקרות שוטפות לאורך המשמרת, ניהול משימות הצוות, הדרכת עובדים חדשים, עבודת ממשקים פנים ארגונית, פיקוח על סדר וניקיון הקו, הזנת חומרי אריזה, עבודה בסביבת GMP, דיגום ועוד. עבודה מאתגרת אשר מאופיינת בדינאמיות, אחריות רבה, יכולת קבלת החלטות, יכולת ריכוז גבוהה, חריצות, ביצוע מספר משימות בו זמנית במצבי לחץ משתנים. עבודה ב-3 משמרות נוחות ללא שבתות וחגים.
הסעות – ירוחם, דימונה, ערד, ב``ש, להבים, עומר, מיתר, תל שבע.
דרישות התפקיד
דרישות:
•בגרות מלאה
•עברית שוטפת
•אנגלית בסיסית
•ניסיון בעבודה בסביבת GMP - יתרון משמעותי
•ניסיון בעבודה עם מערכת ה-SAP – יתרון משמעותי
•ניסיון בעבודה ב-3 משמרות בתעשייה יצרני - יתרון משמעותי
•שירותיות, שיתוף פעולה, זריזות וגמישות, יצירתיות, מצוינות בביצועים
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
נציג/ת שירות לקוחות:
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול לקוחות בנושאים שונים וביניהם: שירות לקוחות, פתרון בעיות ללקוחות,
בירורים כלליים ועוד.
מתן שרות זמין, איכותי ומקצועי ללקוחות
משמרות:
בוקר – 8:00/17:00 ערב- 12:00/21:30
יום חמישי ערב – 14:00/23:30
שישי- 8:00/16:00 בשעון קיץ, ועד 14:00 שעון חורף
משרה מלאה או חצי משרה )4 משמרות בשבוע(
שכר נציגים שירות לקוחות – 37 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום
הראשון
דרישות התפקיד
אין צורך בניסיון
אחמ``ש/ית מכירות:
ניהול המשמרת תוך מתן מענה מקצועי ויעיל לנציגי המכירה וללקוחות החנות בנושאים שונים.
סידור וארגון מלאי המחלקה
בקרה ופיקוח על תפקוד צוות העובדים במחלקה במהלך יום עבודה בחנות
הנעת העובדים למכירות ולעמידה ביעדים
תיעדוף משימות ובקרה על ביצוען
עבודה בשיתוף פעולה עם מנהל/ת המחלקה
משמרות:
עבודה במשרה מלאה במשמרות בוקר וערב 6 ימים בשבוע - ראשון עד שישי
שכר אחמש מכירות – 40 ש``ח מגיע עם כל ההטבות של עובד איקאה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום מכירות/שרות – חובה
נכונות לעבודה במשמרות- חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים- חובה
שליטה טובה בסביבה ממוחשבת
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
לחברה מובילה באשקלון דרוש/ה נציג/ה שירות לקוחות לאחר מכירה.
אופי המשרה: מענה לשיחות נכנסות, מתן שירות לקוחות לאחר תהליך המכירה,
פתרון בעיות, עבודה מול מחלקות שונות בחברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
ניסיון בתיירות יוצאת - חובה
נכונות למשרה מלאה
יכולת וורבלית
מוסר עבודה!
יכולת עבודה מול מחשב
יכולת הגעה עצמית לאיזור תעשיה הצפוני באשקלון
הקורס עתיד להיפתח לאחר חול המועד ב-21.04
התקשרות יזומה ללקוחות פוטנציאלים - שיחות יוצאות ללקוחות לתיאום פגישה (לידים חמים)
-ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
-השיחות מגיעות באופן רנדומלי
מדובר בלידים חמים וקרים כאחד !
ממוצע השכר הוא בין 10000-12000 ₪ ₪ ואף יותר!
קורס בשכר מלא- הכשרה על חשבון החברה
דרישות התפקיד
מינות מידית,
- ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
- ניסיון במכירות - יתרון!