ברוכים הבאים
קוראים יקרים,
החום הכבד וחופשת הקיץ מבריחים את כולנו למקומות ממוזגים, ובעיקר לקניונים. ומה עושים בקניון אם לא קניות?
אז זהו, שלא... – לא חייבים רק לקנות ולבזבז כסף, אפשר גם להרוויח אותו בעבודה באחת מרשתות השיווק, האופנה או אחרות.
בניוזלטר הפעם בחרנו לסקור את תחום הקמעונאות, שהדרישה לעובדים בו כעת, בקיץ ולקראת החגים, גוברת.
עוד בניוזלטר הפעם – סיכום הביקוש לעובדים ברבעון הראשון של השנה על-פי מדד אורטל, תמונות מדוכן אורטל בכנס המשתחררים שנערך החודש וטיפ החודש העוסק בייעול הפניה לחברות השמה וכ"א.
קריאה נעימה,
צוות אורטל
"אל תגעו במקופלים...." או: כל מה שרצית לדעת על עבודה ברשתות הקמעונאיות
אחת לכמה חודשים אנחנו בוחרים באחד התחומים או המקצועות שיש בהם ביקוש גבוה לעובדים, וכותבים עליו כאן. כך עשינו בעבר עם תחום שירות הלקוחות ועם תחום האדמיניסטרציה. והפעם, לאור הביקוש העולה לעובדים בתחום הקמעונאות, בחרנו לעסוק בו ולכתוב על העבודה ברשתות שיווק, רשתות אופנה ורשתות אחרות.
אז אילו מקצועות יש בתחום זה? מהם התנאים? מהו השכר?
טיפ החודש
בין אם אתה פונה דרך אתר החברה ובין אם אתה פונה דרך הסניף, אם לאחר הראיון בסניף נמצאת מתאים – בשלב הבא תעבור מבחני מיון (במידת הצורך) או שתישלח לראיון אצל החברה המגייסת. יש לציין כי לפני הראיון בחברה המגייסת תעבור, בדרך כלל, איזושהי הכנה קצרה מיועץ ההשמה. לאחר הראיון בחברה המגייסת צור קשר עם יועץ ההשמה שטיפל בך ועדכן כיצד עבר הראיון. הוא ידאג לעקוב אחר קבלת התשובה מהחברה המגייסת ולעדכן אותך.
חשוב לדעת, יועץ ההשמה בחברת כח אדם והשמה ילווה אותך מתחילתו של התהליך ועד סופו. תפקידו אינו מסתכם רק ב"תיווך" בינך לבין החברה המעסיקה, אלא כל שלב נעשה בתיאום איתך, ותוך התייחסות לרצונותיך, לשאיפותיך ולכישוריך. וכמובן, שכשפונים לחברת כח אדם, חיפוש העבודה בחינם .
אורטל מוצאת עבודה לחיילים משוחררים
החודש נערך יריד החיילים המשתחררים המרכזי של האגודה למען החייל.
יועצי ההשמה של אורטל עמדו לרשותם של אלפי חיילים שנרשמו בדוכן החברה, ולקראת שחרורם יסייעו בידם למצוא כיוון תעסוקתי מתאים.
וכך נראה הדוכן של אורטל...
מדד אורטל משאבי אנוש: עליה של 12% בביקוש לעובדים ברבעון השני של השנה לעומת הרבעון הקודם
עליה של כ- 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ברבעון השני של 2010 חלה עליה משמעותית בביקוש לעובדים בישראל – כך עולה מנתוני מדד אורטל משאבי אנוש, הבוחן את הביקוש לעובדים בכלל ענפי המשק.
לאחר שברבעון הראשון של השנה הסתמנה יציבות יחסית בביקוש לעובדים, נתוני הרבעון השני של השנה מצביעים על כך שהביקוש לעובדים הולך וגובר, וזאת במרבית התחומים. על-פי המדד, ברבעון השני חלה עליה של 12.1% בביקוש לעובדים לעומת הרבעון הקודם, ועליה של 20.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.