ברוכים הבאים
נמצאו 44 משרות
שיחות יוצאות ותיאום פגישות מול יועצי משכנתאות.
תיאום פגישות לסוכני שטח, קבלת המידע וניתוחו.
חיזוק קשרי הפעילות מול יועצים.
הגדלת מאגר היועצים על ידי השתתפות בכנסים, פגישות.
עבודת ממשקים ושת``פ מול מנהלי תיקי הלקוחות.
דרישות התפקיד
אוריינטציה מכירתית- חובה
ניסיון במכירות- יתרון
יחסי אנוש טובים
אסרטיביות
. ידע באופיס.
לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג/ת גביה טלפונית תיאור התפקיד: גבית צ`קים חוזרים מעסקאות שבוצעו בבתי עסק קמעונאים באמצעות שיחות יוצאות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון !
דרישות התפקיד
אסרטיביות, עבודה עצמאית, יכולת שכנוע, יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב, עמידה ביעדים בסביבת עבודה תחרותית
דוברי שפות - יתרון
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות למחלקת חיתום.
התפקיד כולל: ביצוע חיתום פיננסי טלפוני של עסקאות לרכישת מוצרים ושירותים בבתי עסק בהתאם למודל ניהול הסיכונים של החברה, תוך מענה לבתי עסק במעמד העסקה.
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
תיאור התפקיד :
מענה טלפוני למבוטחי החברה בכל הקשור לתחום הגבייה, טיפול בפניות, מענה ראשוני וניתוב פניות למחלקות השונות.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות כחצי שנה
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגי/ות שירות לתחום ביטוחי רכב.
תיאור תפקיד: שיחות נכנסות מלקוחות המעוניינים לפתוח תביעה או לבר לגבי סטטוס מצב תביעה קיימת, בנוסף, שיחות יוצאות הקשורות להמשך טיפול.
קליטה ישירה כעובדי חברה!!
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות/מכירות-יתרון
אוריינטציה שירותית ומכירתית
מכוונות לעמידה ביעדים
חוסן אישי ואסרטיביות
יכולת למידה גבוהה
• מתן מענה מקצועי לבעלי עסקים ולמנהלות חשבונות.
• טיפול בשיחות נכנסות, מיילים ו-WhatsApp ארגוני.
• ייצוגיות גבוהה, שירותיות ויכולות ניסוח מעולות בע``פ ובכתב.
• עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדי שירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בע``פ ובכתב
יתרון לניסיון או רקע בהנה``ח
הבנה פיננסית - חובה
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
ידע ביישומי מחשב
ניסיון בשירות לקוחות
וורבליות
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ציי רכב.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחת ציי רכב בליסינג תפעולי על מנת לתת מענה לפניות של לקוחות החברה והשלמת חוויית לקוח מיטבית.
מתן מענה טלפוני ללקוחות לצורך תיאום טיפולים, תקלות, תאונות, תיאום ותפעול אנשי השירות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –חובה
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
לחברת ביטוח מובילה בחולון דורשים/ות נציגי/ות שירות ללא פן מכירתי.
התפקיד כולל: מוקד שירות בשיחות נכנסות מלקוחות המבוטחים בחברה בתחומי הרכב והדירה. טיפול מקצועי, שוטף ומקיף בפניית הלקוח, מענה לשיחות בעניין תביעות. שיחות מקצועיות ומורכבות עם הרבה תוכן ביטוחי.
משמרות בשעות הבוקר בלבד!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון שירותי ממוקד טלפוני / ממוקד בתחום הביטוח או פיננסים – יתרון משמעותי מאוד.
רמה אישית גבוהה,
שירותיות ודינאמיות, נ
כונות לעבודת צוות,
זריזות ויכולת עמידה בלחץ,
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!
היכרות עם אקסל
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
לחברת השכלה מובילה בארץ דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!
התפקיד כולל:
מתן שירות, מענה וליווי לתלמידי הקורסים שלנו בנושאים מגוונים.
טיפול שוטף בפניות טלפוניות ודיגיטליות.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בשירות לקוחות- יתרון
אדיבות ושירותיות
תודעת שירות גבוהה
זמינות למשרה מלאה
יכולת עבודה בצוות
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!