ברוכים הבאים
נמצאו 39 משרות
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול באזור דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות , כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים. משרה מלאה: 8:00-17:00 במשמרות + שישי לסירוגין. משרת סטודנט 4 משמרות במהלך השבוע.
תנאים מצויינים למתאימים/ות
דרישות התפקיד
תעודת השכלה : 12 שנות לימוד או בגרות מלאה או תואר - חובה להציג.
נכונות למעבר קורס בן 13 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
איתור, זיהוי ומעקב בתנועות כרטיסי האשראי, כרטיסים גנובים, כרטיסים מזויפים והונאות בתחום האשראי. העבודה מתבצעת מול מספר מערכות ממוחשבות במקביל וכן מול הלקוחות וגורמי הביטחון בחברה.
התפקיד כולל: מניעת הונאות בכרטיסי אשראי באמצעות איתור וחקירת פעולות חריגות שמבוצעות בכרטיסי אשראי, הצלבת נתונים, יצירת קשר עם לקוחות ותחקורם לפי הצורך, עבודה מול מערכות מחשב וטיפול בהתראות מגוונות.
העבודה במשרה מלאה- 5 משמרות בשבוע במתכונת של 24/7;
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
רמה אישית גבוה
יכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
דיוק, ערנות, סבלנות
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת למידה מערכות חדשות
גמישות בשעות העבודה
זמינות מידית
זמינות לעבודה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
בגרות מלאה - חובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
עבודה בנקאית - תפעולית בתחומי השיקים והפקסים
טיפול בפקסים: העברות כספים מח-ן לח-ן, הקמת הוראת קבע, ביטולי שקים
עיצורי שקים, ביצועים, מעטפות ובדיקת תקינות מסמכים
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
סביבת עבודה OPEN SPACE מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה
יכולת מקצועית ללמידת נושאים בנקאיים
מכוונות שירותית, סבלנות, הקשבה ואדיבות
שיתוף פעולה ויכולת עבודה בצוות
אנגלית – ברמה טובה : כתיבה וקריאה
לחברת אשראי מובילה באיזור המרכז דרושים/ות נציגי/ות למוקד גבייה.
מהות התפקיד: מענה לשיחות נכנסות וביצוע שיחות יזומות ללקוחות שאינם עומדים בהחזרי הלוואות/ חיובי אשראי - תוך ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו.
תנאים מעולים!!! :)
סביבה צעירה ודינאמית, ארוחות מסובסדות, ימי גיבוש, אפשרויות קידום!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יצרון
הכשרה בתחום הפיננסי- יתרון
בשלות ובגרות אישית, יכולת שכנוע ומו``מ
יכולת עמידה ביעדים ומעבר עבודה תחת עומס שיחות ולחץ, יכולת התנסחות טובה בכתב ובע``פ, תודעת שרות גבוהה, תחרותיות ומצוינות, יוזמה ,יושר ואמינות
היכרות ושליטה בעבודה על מערכות מחשב שונות
חברת אשראי מובילה באיזור המרכז דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד בתי עסק.
התפקיד כולל: מענה לשיחות נכנסות מבתי עסק בנושא ברורים כספיים (מקדמות, זיכויים, עיקולים, הלוואות וכו`)
סביבה צעירה ודינאמית ותנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה
רמה אישית טובה
כושר ביטוי טוב בע``פ ובכתב
אוריינטציה שירותית גבוהה
יכולת למידה גבוהה,
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועמוסה
ידע ריאלי
נסיון בהנה``ח יתרון משמעותי
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד בחברת אשראי מובילה בתחומה. התפקיד כולל:
מענה לבתי עסק ולקוחות החברה לצורך אישורי עסקאות וחריגות, וכן מענה בנוגע לביטולי עסקאות. עבודה מול בנקים וגורמי פנים וכן מכירת שירותים נלווים.
דרישות התפקיד
כושר ביטוי טוב
אוריינטציה שירותית ומכירתית
חוסן נפשי
יכולת עבודה מול מחשב
זמינות לקורס של 3 שבועות בטווח 8:30-16:00
רוצה להיות עובד/ת בנק מהיום הראשון?
תפקיד פרונטלי בבנק!
מהות התפקיד: מתן שירותי קופה ובכלל זה טיפול בלקוחות, בהפקדות/משיכות במזומן, ובשיקים וביצוע תשלומים שונים, פתיחה וסגירת קופה, ביצוע פעולות מכירה ושירות יזומות באמצעות מערכת CRM, עבודות אדמיניסטרציה ותיוק ועוד.
שער הכניסה שלך לבנק!!!
דרישות התפקיד
תואר אקדמי (מוכר במל``ג)
תודעת שירות גבוהה
אוריינטציה מכירתית
דייקנות
יסודיות ואחריות
זמינות לשעות העבודה בסניף
יכולה הגעה עצמאית
פיירול
דרישות התפקיד
***
ביצוע הפקדות שיקים עפ``י כללים/ רגולציה ונהלים הנלמדים בקורס
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עבודה ומדידה עפ``י יעדים אישיים
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
תפעול מכונת סריקה וטעינת חומר למכונה
סביבת עבודה OPEN SPACE אין מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה / 12 שנות לימוד / תואר -חובה
אחריות אישית ועמידה בלוחות זמנים
יכולת עמידה ביעדים אישיים
יכולת למידה מהירה ועצמאות בעבודה
גמישות במעבר בין משימות
עמידה בלוחות זמנים ואחריות אישית
יחסי אנוש טובים, אמינות, זריזות ודייקנות
אנגלית ברמה בסיסית לצורך עבודה בתחום המט``ח
לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג/ת גביה טלפונית תיאור התפקיד: גבית צ`קים חוזרים מעסקאות שבוצעו בבתי עסק קמעונאים באמצעות שיחות יוצאות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון !
דרישות התפקיד
אסרטיביות, עבודה עצמאית, יכולת שכנוע, יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב, עמידה ביעדים בסביבת עבודה תחרותית
דוברי שפות - יתרון
לחברה פיננסית מובילה בת``א - בדיקת עסקאות מימון רכב במערכות החברה בהתאם לנהלים ולתהליכי העבודה, עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת המכירות ומגרשי הרכב, עבודה על כמה משימות במקביל, עם אחריות אישית ודיוק גבוה.
דרישות התפקיד
•יחסי אנוש מצוינים בשל עבודה משותפת עם גורמים פנימיים וחיצוניים לארגון.
•יכולת ארגון גבוהה וניהול תהליכים בצורה עצמאית ומדויקת.
•כישורים טובים בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
•דיוק, אחריות וירידה לפרטים.
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
לחברת מימון מובילה דרוש/ה נציג/ת גבייה.
התפקיד כולל:
ניהול תיקי לקוחות, הוצאת שיחות ללקוחות חייבים והצעת פתרונות גמישים, הובלת הלקוח להסדרת החוב טרם המעבר לטיפול משפטי.
העבודה בצוות מנצח, בסביבה מכוונת תוצאות ועמידה ביעדים.
משרה מלאה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ממוקדים- יתרון משמעותי
ניסיון ממוקדי גבייה/ ממשרדי עו``ד- יתרון
התנהלות עצמאית ומכוונות לתוצאות
הובלת הלקוח לסגירת תשלום החוב מיידית.
יכולת עבודה טכנוקרטית
מכוונות גבוהה לתוצאות
קורס חודש ימים
לחברת תקשורת מובילה בראש העין דרושים/ות נציגים/ות תמיכה טכנית.
מתן מענה ללקוחות פרטיים בנושאים- אינטרנט,טלפון קווי, סיבים, טלוויזיה ותפעול תקלות, רשתות וכו` +מכירה ו/הוספת שירותי החברה הגנת רשת, סינון תכנים, ציוד קצה (מגדיל טווח, סטרימר).
דרישות התפקיד
אוריינטציה שירותית- חובה
העבודה במשרה מלאה במוקד ראש העין עם נכונות לשעות עבודה מאומצות
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
שיחות נכנסות מלקוחות הזכאים להטבה בביטוח נסיעות לחו``ל מטעם חברת האשראי. הלקוחות זכאים לפוליסה בסיסית בחינם, המטרה של הנציגים היא לעודד את הלקוח להרחיב את הפוליסה ולרכוש ביטוחים נוספים מעבר לביטוח נסיעות לחו``ל
יחד עם זאת ישנם שיחות נכנסות של לקוחות פרטיים שמעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו``ל. שיחות אלו מהוות כ- 80% מהתפקיד. בנוסף, כ- 20% מהתפקיד כולל שיחות שירות מלקוחות קיימים, המעוניינים לבצע בירורים/שינויים בפוליסה.
התפקיד מצריך הן יכולות שירות והן יכולות מכירה, כאשר מדובר במכירה ``רכה`` יחסית, המגיעה מהמקום השירותי.
בנוסף נדרש הנציג בסיום השיחה להציע ללקוח הטבה בביטוח החיים\בריאות – על כל הפנייה למוקד המכירות הנציג מתוגמל ויש פוטנציאל שכר גבוה
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: ניסיון במוקד שירות – יתרון
ירידה לפרטים
עמידות בסביבת עבודה לחוצה
חוסן ואסרטיביות
ניהול משא ומתן עם לקוח
וורבליות ויכולת שכנוע
מסגרתיות
מחויבות וזמינות לשעות נוספות
רמה אישית טובה ויכולת שירותית
אוריינטציה מכירתית ומכוונות ליעדים
מוסר עבודה גבוה
שיחות נכנסות מלקוחות שמבוטחים אצלנו בביטוח רכב ועברו מקרה תאונתי ומעוניינים לפתוח תביעה או לברר מצב תביעה קיימת. ישנן גם שיחות יוצאות יזומות הקשורות להמשך הטיפול בלקוח. בתור התחלה מטפלים הנציגים רק בתביעות רכב ולאחר מכן עוברים לתחומים נוספים (ביטוחי נסיעות לחו``ל, תאונות אישיות ועוד). במסגרת התפקיד על הנציג לקבל את כל האינפורמציה על התאונה של הלקוח על מנת להעביר הלאה למחלקת סילוק תביעות ולתעד את כל הפרטים באופן מעמיק, תוך ירידה לפרטים. לפיכך, יש צורך בנציגים יסודיים ואחראיים, שכן על פי האינפורמציה שהם מוסרים מתקבלות החלטות הרות גורל בנוגע לתביעה שלהם ב- AIG. הנציגים נדרשים להיות בעלי חוסן ויכולת הכלה, על מנת להתמודד עם לקוחות הנמצאים במצבים קשים (אחרי תאונה למשל).
דרישות התפקיד
רישיון נהיגה- חובה!!!
יסודיות, סדר
יכולת הכלה ואמפתיה, שירותיות
יכולת למידה ועבודה עצמאית, יכולת מולטי-טאסקינג
חוסן ואסרטיביות, יכולת הובלת שיחה
לחברה מובילה בתחומה דרושים/ות נציגים/ות למוקד טלפוני. נציגי/ות שירות ללקוחות החברה תיאור התפקיד: המוקד מספק מענה שירותי ללקוחות החברה. שיחות נכנסות בלבד!
מגוון משמרות מגוונות , קליטה לאירגון מהיום הראשון ותנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
אוריינטציה שירותית
נכונות לעבודה במשמרות 24/7
ניסיון קודם בשירות - יתרון
ניסיון בעבודה מול מחשב
לחברה מובילה בתחומה דרושים/ות נציגים/ות למוקד טלפוני
תחילת קורס 07/05/25
מהות התפקיד : שירות לקוחות ליבואני רכב בשיחות נכנסות.
קליטה לאירגון מהיום הראשון
ותנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
אוריינטציה שירותית
נכונות לעבודה במשמרות 24/7
ניסיון קודם בשירות - יתרון
נכונות לעבודה לטווח הארוך והתחייבות לחצי שנת עבודה
לסוכנות ביטוח מובילה בבני ברק דרושים/ות נציגי/ות שירות בתחום הרכב - משרת בוקר!!!
תיאור התפקיד : מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה (שיחות נכנסות וטיפול בלקוחות דיגיטל) שמתקשרים על מנת לקבל אינפורמציה, לשנות/לעדכן את פוליסת הרכב/דירה.
נותנים מענה בקו שירות לקוחות תביעות.
מתן מענה לשאלות ובירורים בכל הנוגע לפוליסות, גביית תשלומים, מדובר בחומר מקצועי נרחב ומורכב.
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מעולם המוקדי- יתרון
הכרות עם עולם הביטוח – יתרון
חוסן אישי ואסרטיביות – יכולת עמידה אל מול התנגדויות.
שירותיות , יסודיות וכושר ביטוי טוב
מכוונות לעמידה ביעדים.
למוקד רפואת אונליין דרושים/ות אחראי/ות משמרת.
התפקיד כולל: אחריות על ניהול המשמרת: תכנון וניהול העבודה וויסות העומסים בין הנציגים תוך. שמירה על מדדי זמינות ושירות. פיקוח ובקרה על הנציגים ומתן תמיכה ומענה לתקלות בזמן המשמרת. טיפול בפניות מורכבות , דילמות ומתן פתרונות בזמן אמת. ריכוז ודיווח על ביצועי המשמרת להנהלה בזמנים קבועים. מעקב אחר ביצועי המוקד ועמידה ב- (Agreement Level Service (SLA. ניתוח נתונים והצעת תוכניות לשיפור מתמיד.
דרישות התפקיד
ניסיון בעולמות מוקדי שירות –חובה (מהתקופה האחרונה), יתרון לניהול מרחוק
היכרות עם כלים ומערכות טכנולוגיים לניהול צוותים - יתרון
יכולות ניהול זמן, סדר וארגון מצוינים
בעל/ת תקשורת בין אישית גבוהה יכולת לעבוד תחת לחץ ומתן פתרונות בזמן אמת
עבודה במשרה מלאה ובמשמרות: בוקר, צהריים וערב כולל סופ``ש
מתן מענה שירותי טלפוני ללקוחות חיצוניים ופנימיים בנושא פתרון מחלוקות כספיות של לקוחות פרטיים עם בתי עסק בארץ ובחו``ל ולהיפך ע``פ הסכמי תפעול של MC/VI, חוק שירותי תשלום, הסכם בתי עסק ועוד .
אנחנו מבררים פרטים מול הלקוחות ומול בתי העסק ודואגים לפתור את המחלוקות באופן נכון והוגן בהתאם למידע שאספנו. התחום שלנו הינו קטן ואיכותי – תחום בוטיק!
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
נוכחות חובה בקורש של 13 ימי עסקים - ללא אילוצים
עברית כשפת אם - חובה
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות למוקד בתי עסק.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוח העסקי, כ-40,000בתי עסק מהקטנים ביותר ועד לרשתות הגדולות.
ניהול ממשק פנים ארגוני מול מחלקות שונות בחברה - אשראי, שיווק, עסקים, ניהול סיכונים, גבייה וכו`.
משרה מלאה 08-17.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון