ברוכים הבאים
נמצאו 95 משרות
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול באזור דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות , כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים , העברות בנקאיות.
משרה מלאה: 8:00-17:00 במשמרות
+ שישי לסירוגין.
משרת סטודנט/ית 4 משמרות במהלך השבוע.
תנאים מצויינים למתאימים/ות
דרישות התפקיד
תעודת השכלה : 12 שנות לימוד או בגרות מלאה או תואר - חובה להציג.
נכונות למעבר קורס בן 13 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
ביצוע הפקדות שיקים עפ``י כללים/ רגולציה ונהלים הנלמדים בקורס
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עבודה ומדידה עפ``י יעדים אישיים
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
תפעול מכונת סריקה וטעינת חומר למכונה
סביבת עבודה OPEN SPACE אין מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה
אחריות אישית ועמידה בלוחות זמנים
יכולת עמידה ביעדים אישיים
יכולת למידה מהירה ועצמאות בעבודה
גמישות במעבר בין משימות
עמידה בלוחות זמנים ואחריות אישית
יחסי אנוש טובים, אמינות, זריזות ודייקנות
אנגלית ברמה בסיסית לצורך עבודה בתחום המט``ח
לקוחות עסקיים מעניינים אותך? דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד טלפוני בחברת אשראי מובילה בתחומה. התפקיד כולל: שיחות נכנסות מצד בתי עסק לצורך אישורי עסקאות וחריגות, וכן מענה לשיחות בנוגע לביטולי עסקאות. עבודה מול בנקים וגורמי פנים וכן מכירת שירותים נלווים.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
כושר ביטוי טוב
אוריינטציה שירותית ומכירתית
חוסן נפשי
יכולת עבודה מול מחשב
זמינות לקורס של 12 ימי עסקים בטווח 8-16
לחברת אשראי מובילה בבני ברק דרושים/ות נציגי/ות מכירה למוקד טלמרקטינג.
התפקיד כולל: 80% שיחות יוצאות, פנייה יזומה ללקוחות לטובת מכירת הלוואות חוץ בנקאיות. כרטיסי אמק``ס, 20% שיחות נכנסות, מכירת הלוואות.
משרה מלאה, במשמרות.
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות- יתרון
יכולת מכירה ושכנוע
תודעת שרות גבוהה
יוזמה ,יושר, אמינות.
בשלות ובגרות אישית.
הבנה פיננסית- בסיסית.
יכולת עמידה ביעדים.
יכולת עבודה תחת עומס שיחות ולחץ
הכרת אותיות בשפה האנגלית
לחברת אשראי מובילה דרושים\ות נציגי\ות שירות למוקד פרימיום. התפקיד כולל:
מענה לשיחות נכנסות מלקוחות פרטיים בדרג פרימיום - ברורים כספיים מהויות עסקה, הטבות, הלוואות, קרדיט, פירעון עסקה וכו`) ואישור עסקאות, אובדן וגניבת כרטיסים.
עבודה במשמרות- תנאים מעולים!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון בשירות לקוחות/מוקד
כושר ביטוי טוב בע``פ ובכתב
יכולת ניהול עצמי
יכולת חשיבה עצמאית גבוהה וקבלת החלטות תוך הפעלת שיקול דעת והיצמדות לנהלים
אוריינטציה שירותית ומכירתית גבוהה
יכולת למידה גבוהה
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועמוסה
זמינות למשרה במשמרות
שפות נוספות-יתרון
איתור, זיהוי ומעקב בתנועות כרטיסי האשראי, כרטיסים גנובים, כרטיסים מזויפים והונאות בתחום האשראי. העבודה מתבצעת מול מספר מערכות ממוחשבות במקביל וכן מול הלקוחות וגורמי הביטחון בחברה.
התפקיד כולל: מניעת הונאות בכרטיסי אשראי באמצעות איתור וחקירת פעולות חריגות שמבוצעות בכרטיסי אשראי, הצלבת נתונים, יצירת קשר עם לקוחות ותחקורם לפי הצורך, עבודה מול מערכות מחשב וטיפול בהתראות מגוונות.
העבודה במשרה מלאה- 5 משמרות בשבוע במתכונת של 24/7;
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
רמה אישית גבוה
יכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
דיוק, ערנות, סבלנות
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת למידה מערכות חדשות
גמישות בשעות העבודה
זמינות מידית
זמינות לעבודה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
בגרות מלאה - חובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
עבודה בנקאית - תפעולית בתחומי השיקים והפקסים
טיפול בפקסים: העברות כספים מח-ן לח-ן, הקמת הוראת קבע, ביטולי שקים
עיצורי שקים, ביצועים, מעטפות ובדיקת תקינות מסמכים
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
סביבת עבודה OPEN SPACE מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה
יכולת מקצועית ללמידת נושאים בנקאיים
מכוונות שירותית, סבלנות, הקשבה ואדיבות
שיתוף פעולה ויכולת עבודה בצוות
אנגלית – ברמה טובה : כתיבה וקריאה
פיירול
דרישות התפקיד
***
ביצוע שיחות לבתי עסק בנושא הצטרפות לסליקת כרטיסי אשראי ומתן הלוואות;
השיחות הינן שיחות יוצאות בלבד (פניה מגיבה לאור התראה מהמוקדים, פניה יזומה לצורך הצטרפות ומכירת מוצרים נוספים אשראי/פרסום דרכנו); הצטרפות לסליקה – יצירת קשר עם בתי עסק שטרם סולקים כרטיסי אשראי לצורך חיבור וסליקה; מכירת מוצרי אשראי וכלי ערך נוספים– הלוואות, מערכות סליקה, מערכת איזימץ וכד`;
אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות בתפקיד;
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות - חובה!
תודעת שירות מצוינת
בעלי כושר ביטוי מעולה
ניהול שיחה ברמה שוטפת
ניהול מו``מ מורכב
לחברת משקאות מובילה בתחומה דרוש/ה נהג/ת מעל 15 טון .
אופי התפקיד-עבודה עם מסופון, חלוקה של המשקאות של החברה ללקוחות, עבודה עם ג`ק חשמלי ועגלה.
ימי א`-ה` החל מהשעה 5.30
דרישות התפקיד
רישיון מעל 15 טון- חובה
ניידות- חובה
נכונות לעבודה פיזית- חובה
*המשרה כוללת מגע עם בקבוקי אלכוהול*
*יש לוודא כי למועמד אין קרובי משפחה שעובדים בחברה*
לחברת משקאות מובילה בתחומה באזור השפלה דרוש/ה נהג/ת הפצה עד 12 טון.
עבודה בימים א`-ה` מהשעה 5 וחצי בבוקר ועד סיום קו החלוקה ועד למקסימום 12 שעות ביום .עבודה בימי ו` יכולה להיות אחת למס` חודשים לפני החגים.
חלוקה של המשקאות ללקוחות (מים מינרליים, משקאות קלים, בירות, יינות ואלכוהול – חשוב להדגיש למועמדים שזה כולל אלכוהול). מינימום 15 נקודות חלוקה ביום.
עבודה עם מסופון.
דרישות התפקיד
רישיון C או C1 בתוקף - חובה.
מעל גיל 21 בגלל ביטוח- חובה
יכולת עבודה פיזית - חובה.
ניסיון בתחום לפחות שנה- חובה.
ניידות חובה
*המשרה כוללת מגע עם בקבוקי אלכוהול*
*יש לוודא כי למועמד אין קרובי משפחה שעובדים בחברה*
לחברת משקאות מובילה דרוש/ה מלקט/ת משמרת בוקר.
אופי התפקיד- ליקוט מוצרי החברה .
ימי א`-ה`
08:00-17:00
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה פיזית- חובה
ניסיון בתחום הליקוט- חובה
רישיון נהיגה- חובה
ניהול ובקרה של תחנות ושלבי העבודה בקו ייצור ביטחוני לטובת עמידה בתוכנית העבודה.
אחריות על מלאי חו``ג במחלקה, שיפור וייעול תהליכים, עמידה ביעדי האיכות ובזמני אספקות ומתן פתרון לבעיות לוגיסטיות וכו`.
ביצוע כלל עבודות ההכנה והפעולות הסופיות הנדרשות לאספקת המוצרים.
אחריות על מלאים בקו, פקודות עבודה וניתוב כלל התקלות לבעלי התפקידים המתאימים.
התפקיד כולל:
תכנון וניהול תוכנית עבודה בקו
מתן מענה לבעיות לוגיסטיות ומערכתיות במהלך הייצור
אחריות על ניפוק זוודים לקו הייצור
ביצוע מעקב על חוסרים בציוד ומלאי הנדרש בקו הייצור
ביצוע פעולות במערכות מידע
ניהול וסידור מחסן קדמי
דרישות התפקיד
יחסי אנוש ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה
יוזמה, מוכוונות משימה ותודעת שירות גבוהה
הנדסאי/מהנדס תעו``נ/ תואר בלוגיסטיקה – יתרון
רצון ללמוד ולהתפתח בעולים הייצור הבטחוני
יכולת פתרון בעיות
הכרת מערכת הSAP – יתרון גדול מאוד
היכרות ושליטה במערכות OFFICE
לחברה מסחרית גדולה דרוש/ה פקיד/ה שכר גבייה
במסגרת התפקיד:
• הקלדת נתונים והכנה לשכר
• גבייה מלקוחות
• הפקת חשבוניות
• הפקת דוחות
• עבודה מול ממשקי הארגון השונים
דרישות התפקיד:
• ידע בסיסי באקסל- חובה
• ניסיון בגביה- יתרון משמעותי
• נכונות לעבודה במשרה מלאה עם זמינות לשעות נוספות בתקופת משכורות
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:
• ידע בסיסי באקסל- חובה
• ניסיון בגביה- יתרון משמעותי
• נכונות לעבודה במשרה מלאה עם זמינות לשעות נוספות בתקופת משכורות
התפקיד כולל: גיוס מועמדים ללקוחות מובילים של החברה, פרסום משרות באתרים השונים, סינון קורות חיים, אבחון, ביצוע ראיונות טלפוניים וליווי המועמדים, כתיבת חוות דעת, עבודה מול ממשקים רבים, בנוסף הכנת המועמדים לראיונות עבודה ומרכזי הערכה , עבודה דורשת מכירתיות , עצמאות בעבודה , יצירת קשר אישי עם מועמדים /ות . הישגיות -יכולת עמידה ביעדים. מתוגמלים בבונוסים.קרן השתלמות ליועצים/ות אחרי שנה בהמלצת מנהל! . תוכנית בונוסים מתגמלת כבר מהחודש הראשון לעבודה! לפונים מהאתר נא לצרף קו``ח
דרישות התפקיד
.יציבות תעסוקתית הישגיות , כושר שכנוע גבוה, יכולת וורבאלית מעולה, מתאימ/ה לעבוד עם אנשים , עצמאי/ת בעבודה תקתקנות ואנרגטיות.
בגרות חובה
קריירה באורטל
מיון בקשות לקבלת הלוואה, בדיקתן ואישורן בכפוף למודל אשראי, רגולציה ומניעת הונאות. עבודה מול דוחות אשראי, בנקים עבודה עם ממשקים פנים/ חוץ ארגוניים ולקוחות קצה. עבודת צוות מאתגרת ודינאמית בסביבה ממוחשבת הכוללת עמידה ביעדים.
דרישות התפקיד
ניסיון מוכח במוקדי שירות/ מכירה- חובה יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות- חובה עובדי בנקים/ חברות פיננסיות- יתרון משמעותי אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ. מוטיבציה גבוהה.
טיפול בלידים חמים, מענה לשיחות יוצאות ונכנסות. הנציגים נותנים שירות מא`-ת` ולא רק את הפתרון המימוני: סיוע במציאת הרכב על פי בקשת הלקוח בסוכנות רכב המתאימה, ליווי ותיאום פגישות של הלקוח מול הסוכנויות, התאמת פתרונות מימון והקמת בקשה להלוואה.
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות- חובה זיקה לעולם הרכב- חובה ניסיון ממוקד מכירות- יתרון משמעותי
תיאור התפקיד :
מענה בקו שיחות נכנסות למתן שירות ומכירה למבוטחים , הוצאת שיחות לחידושים
הפקת פוליסות חדשות וחידושים בכל חברות הביטוח , החלפות ושינויים בכל חברת הביטוח
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
מכירות וחידושי רכב מסוכנות ביטוח- חובה.
סבלנות
יכולת עבודה מול מחשב
משימות נרחבות עם אחריות רבה להזנת נתונים פיננסיים של עסקאות במערכות החברה -
•איתור העסקה הרלוונטית ושיוך הצ`ק הרלוונטי לעסקה.
•אחריות על זיכוי בית העסק בגובה הצ`ק - בהתאם לנהלי החברה ולסיבת החזרה,
ושליחת מכתב ללקוחות בהתאם הצורך.
•ביצוע הפקדות תשלומים וממשק עבודה מול הבנקים השונים איתם החברה עובדת.
•אחריות כוללת על עדכוני שעבוד ולטפל בהתאם מול גורמים פנימיים בחברה או גופים חיצוניים.
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: ירידה לפרטים, אחריות, עבודה עצמאית, דקדקנות, סדר וארגון, יכולת קבלת החלטות, משימתיות ועבודה תחת יעדים.
למוקד בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות. התפקיד כולל :
התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה בתחום ביטוחי הרכב מידע אינפורמטיבי ושינוים על
הפוליסות ביטוח של המבוטח לאחר שרכש אותה אצלנו . המענה בעיקר טלפוני + מענה בצאט +
מייל
עובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
יתרון בשירות לקוחות טלפוני
יכולת עבודה בצוות .
יכולת עבודה תחת לחץ .
עבודה מול מספר מערכות + ידע בשליחת מיילים .
מכירת מימון לרכב ללקוחות חדשים וחוזרים תוך חשיפה ויצירת מודעות לפתרונות המימון של החברה, תפעול שוטף וליווי הלקוח עד לסגירת העסקה, עבודה שוטפת ומתן מענה לגורמים שונים כגון: בעלי מגרשים, סוכני מכירות, מחלקת אשראי ולקוחות קצה.
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות פרונטאליות/ טלפוניות- חובה · ייצוגיות- חובה · היכרות מוקדמת עם ענף הרכב- יתרון · יכולת ביטוי והצגה נאותה של המוצרים, יכולת ניהול משא ומתן ואיתור הזדמנויות · יתרון לבעלי ניסיון באולמות תצוגה/ סוכנויות רכבים. · יכולת הובלת תהליך מתחילתו ועד סופו
אחריות על ניהול שוטף של המשמרת במוקד.
- בקרה ומעקב אחר ביצועי הנציגים.
- ביצוע חניכה והדרכת עובדים ברמה המקצועית.
- טיפול בפניות מורכבות ומתן מענה מקצועי.
- עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים
דרישות התפקיד
- ניסיון קודם כאחראי/ת משמרת במוקד/ נציג/ת בכיר – חובה
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה מנהל/ת תיקי לקוחות.
תיאור התפקיד :
עבודה מול נהגי מוניות בתחום ביטוח מוניות בלבד. התפקיד כולל: הצעות מחיר, חידושים, גביה, טיפול באישורי מס, הפקת פוליסיות וטיפול מלא בנהגי מוניות.
משרה מלאה 8.5 שעות א`-ה` עם אופציה לשעון גמיש. עבודה מול חברות הכשרה ושומרהאופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
פלפל/ית- מועמדים שידעו להתנהל מול נהגי מוניות
יכולות למידה גבוהות
ניסיון בעבודה מול לקוחות/מבוטחים- יתרון
רמת שירות גבוהה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מוסר עבודה גבוה
שיחות יוצאות ותיאום פגישות מול יועצי משכנתאות.
תיאום פגישות לסוכני שטח, קבלת המידע וניתוחו.
חיזוק קשרי הפעילות מול יועצים.
הגדלת מאגר היועצים על ידי השתתפות בכנסים, פגישות.
עבודת ממשקים ושת``פ מול מנהלי תיקי הלקוחות.
דרישות התפקיד
אוריינטציה מכירתית- חובה
ניסיון במכירות- יתרון
יחסי אנוש טובים
אסרטיביות
. ידע באופיס.