ברוכים הבאים
נמצאו 97 משרות
התקנות של מוצרי החברה אצל לקוחות, הדרכות ללקוחות חדשים, תחזוקה כללית ותיקונים, מכירת מוצרים נלווים ללקוחות
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
רקע והבנה טכנית, הכשרה כטכנאי אלקטרוניקה/PC
רקע וידע בהדרכת לקוח
יכולת למידה טובה ויכולת הדרכה
שירותיות, אחריות, משימתיו, מסירות
יכולת לעבודה דינאמית ומואמצת
עבודה בימי ו` לסרוגין.
רישיון נהיגה בתוקף
תיאור התפקיד: מוקד שימור לקוחות בשיחות יוצאות -
שיחות יוצאות ללקוחות קיימים המעוניינים לבטל את פוליסת הביטוח שלהם. הלקוחות מודיעים על ביטול הפוליסה שלהם לאחר שפנה אליהם סוכן ביטוח מחברה אחרת ומכר להם פוליסה. במוקד זה משמרים ביטוחי דירה ומשכנתא . מכיוון שמדובר בלקוחות קיימים, לעיתים כועסים, טעונים או פגועים ונדרשת יכולת ליצור קשר מאוד קרוב ללקוח, שתאפשר דו שיח פתוח במטרה לאסוף מהלקוח מידע אישי, כך שהשימור לא ייתפס כאגרסיבי, אלא ממקום של מענה לצרכיו של הלקוח. שימור באמצעות שליטה בפרטי המוצר והמתחרים הקיימים בשוק ( 80% מכירה 20% שירות) על מנת לשמר את הפרמיה המקסימאלית בחברה ועם זאת לספק ללקוח חווית שירות טובה ואחרת.
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: ניסיון במוקד שירות – יתרון
ירידה לפרטים
עמידות בסביבת עבודה לחוצה
חוסן ואסרטיביות
ניהול משא ומתן עם לקוח
וורבליות ויכולת שכנוע
מסגרתיות
מחויבות וזמינות לשעות נוספות
רמה אישית טובה ויכולת שירותית
אוריינטציה מכירתית ומכוונות ליעדים
מוסר עבודה גבוה
שיחות נכנסות מלקוחות הזכאים להטבה בביטוח נסיעות לחו``ל מטעם חברת האשראי. הלקוחות זכאים לפוליסה בסיסית בחינם, המטרה של הנציגים היא לעודד את הלקוח להרחיב את הפוליסה ולרכוש ביטוחים נוספים מעבר לביטוח נסיעות לחו``ל
יחד עם זאת ישנם שיחות נכנסות של לקוחות פרטיים שמעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו``ל. שיחות אלו מהוות כ- 80% מהתפקיד. בנוסף, כ- 20% מהתפקיד כולל שיחות שירות מלקוחות קיימים, המעוניינים לבצע בירורים/שינויים בפוליסה.
התפקיד מצריך הן יכולות שירות והן יכולות מכירה, כאשר מדובר במכירה ``רכה`` יחסית, המגיעה מהמקום השירותי.
בנוסף נדרש הנציג בסיום השיחה להציע ללקוח הטבה בביטוח החיים\בריאות – על כל הפנייה למוקד המכירות הנציג מתוגמל ויש פוטנציאל שכר גבוה
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: ניסיון במוקד שירות – יתרון
ירידה לפרטים
עמידות בסביבת עבודה לחוצה
חוסן ואסרטיביות
ניהול משא ומתן עם לקוח
וורבליות ויכולת שכנוע
מסגרתיות
מחויבות וזמינות לשעות נוספות
רמה אישית טובה ויכולת שירותית
אוריינטציה מכירתית ומכוונות ליעדים
מוסר עבודה גבוה
חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה באזור המרכז דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות למוקד פנסיה.
התפקיד כולל: שירות לקוחות טלפוני בנושא הפנסיה והגמל – שיחות נכנסות בלבד .
מרבית השיחות הן בנושא לקיחת הלוואה על חשבון הקרן, פדיונות, דמי ניהול וניודים.
קליטה ישירה כעובד/ת חברה
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
תודעת שירות גבוהה
רצון להתפתח ולהתקדם
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
מכוונת לקריירה בתחום הביטוח
מכוונת פיננסית.
נכונות לעבודה במשרה מלאה + ש``נ
שפה רהוטה, רמה אישית גבוה.
לסוכנות ביטוח מובילה בבני ברק דרושים/ות נציגי/ות שירות בתחום הרכב - משרת בוקר!!!
תיאור התפקיד : מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה (שיחות נכנסות וטיפול בלקוחות דיגיטל) שמתקשרים על מנת לקבל אינפורמציה, לשנות/לעדכן את פוליסת הרכב/דירה.
נותנים מענה בקו שירות לקוחות תביעות.
מתן מענה לשאלות ובירורים בכל הנוגע לפוליסות, גביית תשלומים, מדובר בחומר מקצועי נרחב ומורכב.
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מעולם המוקדי- יתרון
הכרות עם עולם הביטוח – יתרון
חוסן אישי ואסרטיביות – יכולת עמידה אל מול התנגדויות.
שירותיות , יסודיות וכושר ביטוי טוב
מכוונות לעמידה ביעדים.
-אחריות על עובדים.
-הוצאת תוכניות עבודה.
-הכרת עמדות עבודה והפעלת המכונות.
א`-ה` 7:00-16:15+
נכונות לשעו``נ
(עד 18:15)
ימי ו`-לסירוגין
(בתשלום שעו``נ
דרישות התפקיד
-בעל/ת רקע מקצועי ומכני-נדרש ניסיון קודם במפעל יצרני.
-ניסיון בניהול/ אחריות על עובדים- חובה!
-ניסיון בפירוק הרכבות.
-זיקה טובה למחשבים
-יחסי אנוש גבוהים.
-יכולת תעדוף טובה ויכולת תפקוד תחת לחץ.
מתן מענה שירותי טלפוני ללקוחות חיצוניים ופנימיים בנושא פתרון מחלוקות כספיות של לקוחות פרטיים עם בתי עסק בארץ ובחו``ל ולהיפך ע``פ הסכמי תפעול של MC/VI, חוק שירותי תשלום, הסכם בתי עסק ועוד .
אנחנו מבררים פרטים מול הלקוחות ומול בתי העסק ודואגים לפתור את המחלוקות באופן נכון והוגן בהתאם למידע שאספנו. התחום שלנו הינו קטן ואיכותי – תחום בוטיק!
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
נוכחות חובה בקורש של 13 ימי עסקים - ללא אילוצים
עברית כשפת אם - חובה
ניהול מלאי וסידור רצפת המחסן, תיעוד רישום ומעקב, הנפקת ציוד, קבלה והוצאה של ציוד ועוד.;
משרה מלאה: ימים ושעות העבודה: א`-ה` בין השעות 16:45 + 07:30 , ימי ו` לסירוגין.
דרישות התפקיד
ניסיון בליקוט/ עבודות מחסן- יתרון משמעותי.
רישיון על מלגזה- יתרון.
נכונות לשעות נוספות.
*ניתן גם ללא ניסיון *
הגעה עצמאית חובה
למוקד מוביל בפ``ת לתאגיד המים מית``ב דרוש/ה נציג`ה שירות לקוחות! תיאור התפקיד : שירות וגביה למוקד הטלפוני של תאגיד המים מיתב (פ``ת) – שיחות נכנסות בנושאי שירות לקוחות גביה.מענה טלפוני לתושבי העיר על חשבונות המים , גביית תשלומים , עבודת בק אופיס. אופציות קידום נרחבות, אווירה משפחתית וצעירה
קליטה לארגון מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות/גביה - חובה
ידע ביישומי מחשב- שיהיה ידע בסיסי של שליחת מיילים, אופיס
רמה אישית טובה
שליטה מלאה ביישומי מחשב
מכוונים לטווח הארוך
רצינות
יצירת קשר עם לקוחות לאחר רכישת ביטוח לצורך קבלת מסמכי עבר ביטוחי בהתאם להצהרתם, הן בטלפון והן באמצעים דיגיטליים. מתן פידבק ללקוחות על המסמכים שהתקבלו, כולל הדרכה מה נדרש להעביר בנוסף במקרה הצורך
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות/מכירות - יתרון. יכולת עבודה עם מידע רגיש ואחריות גבוהה. כישורים בינאישיים גבוהים ויכולת לייצר אמינות וביטחון בשיחה. אוריינטציה מכירתית ויכולת להציע מוצרים נלווים. מיומנויות תקשורת טלפונית ודיגיטלית מצוינות.
ניהול מנהלת הידע
תמיכה מקצועית בצוות החיתום וממשקי הבית
טיפולים מול חברות הביטוח והשתלבות בפרויקטים וטכנולוגיה
*לא מדובר בתפקיד שבו מנהלים צוות אלא נותנים מענה מקצועי לצוות החיתום ולמחלקת המכירות
דרישות התפקיד
ניסיון בביטוח אלמנטרי של לפחות חמש שנים-חובה
ניסיון עבודה על לפחות 3 חברות ביטוח–חובה
תעודת סוכן אלמנטרי-חובה
ניסיון ניהולי/תפקיד בכיר קודם דוגמת ראש צוות , חתם בכיר,מנהל ידע-חובה
תקשורת טובה וראש גדול
יצירתיות ופתרונות להצעות מיוחדות
יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל
נכונות לעבודה מאומצת
לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה דרושים/ות רפרנט/ית אשר שייך למחלקת האשראי. מהות התפקיד: מיון בקשות לקבלת הלוואה, בדיקתן ואישורן בכפוף למודל אשראי, רגולציה ומניעת הונאות. עבודה מול דוחות אשראי, בנקים
עבודה עם ממשקים פנים/ חוץ ארגוניים ולקוחות קצה. עבודת צוות מאתגרת ודינאמית בסביבה ממוחשבת הכוללת עמידה ביעדים.
קליטה לחברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
ניסיון מוכח במוקדי שירות/ מכירה- חובה
יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות- חובה
עובדי בנקים/ חברות פיננסיות- יתרון משמעותי
אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ.
מוטיבציה גבוהה.
לחברת מזרונים מובילה באזור המרכז דרוש/ה טכנאי/ת התקנות למשרה מלאה.
התפקיד כולל :
הובלה והרכבה בבתי הלקוח בכל רחבי הארץ.
דרישות התפקיד
רקע טכני - חובה
יתרון לניסיון בהרכבת רהיטים
ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
ניסיון בהובלת דירות-יתרון משמעותי!
נכונות לעבודה מאומצת.
השכלה – 12 שנות לימוד לכל הפחות.
לחברה מובילה בתחום המזון דרוש/ה מלקט/ת.
אופי התפקיד- ליקוט סחורה במחסן מצונן לפי שימוש במסופון , עבודה על מלקטת.
ימי א`-ה` + מוצא``ש בעת הצורך!
שעות עבודה 19:00/20:00 עד 03:00/04:00
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה במשמרת לילה- חובה
נכונות לעבודה פיזית- חובה
נכוות לעבודה במחסן קירור - חובה
רישיון נהיגה וניידות - חובה
ניסיון בתחום - חובה
לחברת גז מובילה בתחומה באזור המרכז דרוש/ה נהג/ת עד 12 טון.
אופי התפקיד :
חלוקת בלוני גז ללקוחות החברה.
עבודה עם עוזר/ת נהג/ת
משרת בוקר - שעות עבודה 5:45-14:00
דרישות התפקיד
חובה ניסיון שנתיים כנהג חלוקה - חובה
רישיון נהיגה 12 טון מינימום 3 שנים - חובה
נכונות לעבודה פיזית- חובה
גיליון תעבורתי נקי בשנתיים האחרונות - חובה
ניידות - חובה
קרוא וכתוב בעברית - חובה
לחברה מובילה דרוש/ה מתאמת אספקה
התפקיד שלה יהיה לקבל לקוחות הנכנסים לאולם והעברת הלידים לטיפול מנהל האולם,
יצירת קשר עם לקוחות לתיאום פגישות,
מענה ראשוני ללקוחות נכנסים/מתקשרים
דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי
רמה טובה - חובה
דרוש/ה מרכיב/ה אלקטרו מכני
תהליך ביטחון סיוג גבוה- 3 -2 חודשים
רמה 3 – אם יש מועמד/ת עם סיווג רמה 3 זה מעולה.
שעות עבודה 7:00-16:00 + ש``נ וימי שישי נכונות לא חובה למשמרת שניה בעת הצורך בלבד 16:00-00:00
העבודה מצריכה דיוק וסדר, משמעת עצמית,הגדלת ראש ואחראיות
חובה ידע בהרכבות ורקע טכני
מתעסקים בהרכבות כרטיסים אלקטרוניים, מנועים, מערכות דלק ועוד
ניסיון בהרכבת תתי מכלולים ומכלולים אלקטרוניים משולבים אופטיקה –
השכלה - טכנאי מכונות / 12 שנות לימוד - חובה
דרישות התפקיד
ניסיון בהרכבות- חובה
ניסיון בהרכבת מכלולים כרטיסים אופטיים - יתרון
שליטה מלאה בקריאת שרטוטי הרכבה והבנת סימוכי ייצור - חובה
ניסיון צבאי - יתרון
אנגלית ברמה טובה (דיבור וקריאה) – חובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מיומנות טכנית גבוהה באיתור תקלות ופתרונן – יתרון
לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה נציג.ת שירות ומכירה פרונטלי ארצי
ייצוג החברה בשטח, קבלת קהל, מתן שירות אישי ומכירת מוצרי פרטנר ומוצרים נלווים
מוצרי החברה– סיבים של האינטרנט, קווי סלולר, שירותי טלוויזיה. מוצרים נלווים – מכשירי סלולר, מחשבים, אוזניות, כיסויים, מטענים וכו.
אופן עבודה
דוכן – אנשים נגשים, יצירת קשר אקטיבי עם לקוחות הקניון.
חנות – ישיבה בעמדה, הלקוח מגיע לוקח ופתק וניגש אליך.
בניית מכירה איכותית על בסיס שירות אישי וטוב
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות – יתרון
תודעת שירות גבוהה
אסרטיביות
מכירתיות
כושר שכנוע
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות (מס` משרה 3787)
התפקיד כולל: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת
תחומי אחריות:
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא`ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירותעבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו`
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב , אופיס – חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
דרישות אישיותית:
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
יצירת קשר יזום עם לקוחות החברה לצורך שימור מוקדם
מתן מענה מקצועי ללקוחות בנושאים כגון: הלוואות על חשבון קרן הפנסיה, פדיונות, דמי ניהול וניודים
עבודה שוטפת מול לקוחות גם בתקשורת כתובה
ליווי הלקוח לכל אורך התהליך תוך שימוש במערכות החברה
הזדמנות להשתלב במסלול התמחות לשיווק פנסיוני!
דרישות התפקיד
ניסיון בתפקידי שימור – יתרון משמעותי
ניסיון במכירות או שירות בעולם הפנסיה – חובה
תהליך לקבלת רישיון לשיווק פנסיוני – יתרון
זמינות למשרה מלאה ונכונות לעבודה עם יעדים
יכולת ניהול מו”מ, כושר ביטוי מצוין ואוריינטציה מכירתית גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה מנהל/ת תיקי לקוחות.
תיאור התפקיד :
עבודה מול נהגי מוניות בתחום ביטוח מוניות בלבד. התפקיד כולל: הצעות מחיר, חידושים, גביה, טיפול באישורי מס, הפקת פוליסיות וטיפול מלא בנהגי מוניות.
משרה מלאה 8.5 שעות א`-ה` עם אופציה לשעון גמיש. עבודה מול חברות הכשרה ושומרהאופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
פלפל/ית- מועמדים שידעו להתנהל מול נהגי מוניות
יכולות למידה גבוהות
ניסיון בעבודה מול לקוחות/מבוטחים- יתרון
רמת שירות גבוהה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מוסר עבודה גבוה
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה רפרנט/ית תביעות מקיף
תיאור התפקיד :
ניהול וטיפול תביעות רכב צד ג` מא`-ת`, התנהלות מרובת ממשקים מול סוכנים, מוסכים, עורכי דין, שמאים, חוקרים וכו
בנוסף התפקיד כולל עבודה מול גורמים פנים ארגוניים כגון מחלקת הגביה, מחלקת החיתום ועוד.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בטיפול תביעות צד ג`- יתרון
עבודה אדמיניסטרטיבית – חובה
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
כושר ביטוי טוב בע``פ ובכתב
ידע במערכות מחשוב ויישומי אופיס
יכולת עבודה תחת לחץ
תואר במשפטים - יתרון משמעותי