ברוכים הבאים
נמצאו 2 משרות
תיאור התפקיד : ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות, ניהול המשמרת. אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד, ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת, ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות. תגבור המענה במצבי עומס ע``י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והתרעה על חריגות במידת הצורך, הפקת דו``חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת דיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית.
מיומנות בהנעת עובדים והתמודדות במצבי לחץ.
יחסי אנוש מצויינים.
הבנה ויכולת ניתוח דוחות.
למוסד אקדמאי מוביל ברעננה דרושים/ותראש/ת צוות למוקד המכירות הטלפוני של ביה``ס אסכולות. תיאור התפקיד : ניהול אישי ומקצועי של צוות נציגי מכירות ושירות טלפוני, הובלה והנעת הצוות לעמידה ביעדים,מדידה ובקרה שוטפת של ביצועי הנציגים ברמה האיכותית והכמותית, חניכה, אימון, הדרכה ופיתוח של הנציגים, עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים,הובלת תהליכים לשיפור ביצועים וייעול תהליכים במוקד.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות ומכירה - חובה ניסיון ניהולי בעולמות המכר (כמנהל/ת צוות/ אחמ``ש וכדו`) - יתרון.
היכרות עם התנהלות מוקד מכירות ושירות - יתרון.
ניסיון עם מערכות ניהול לקוחות CRM - יתרון.
ידע ונסיון בעבודה על אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
מוטיבציה גבוהה, חתירה למצוינות, אסרטיביות.