ברוכים הבאים
נמצאו 13 משרות
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות. התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה בכל הנוגע לשירות, תמיכה או למכירת מוצרים נלווים ומכשירי החברה.
עבודה במשרה מלאה + ימי שישי לסירוגין.
תנאים מעולים!!!
דרישות התפקיד
רמה אישית גבוהה
ניסיון בשירות- יתרון
ניסיון בעבודה מול מחשב - חובה
אופטימיות ואנרגטיות
זמינות למשרה מלאה
עבודה בימי שישי לסירוגין
יכולה התמודדות והכלה
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול בנשר דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות.
מתן שירות ללקוחות שיש משכנתא בבנק.
תנאים מצויינים למתאימים/ות: מסלולי קידום והתפתחות אישיים ומקצועיים, אפשרויות קליטה לבנק.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה / 12 שנות לימוד / תואר - חובה.
ניסיון תעסוקתי - מינימום שנה , חובה!
נכונות למעבר קורס בן 15 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
רוצה להקלט לבנק החל מהיום הראשון?
מקומך איתנו!
למרכז הבנקאות של בנק מוביל דרושים/ות בנקאים/ות. מהות התפקיד: ביצוע פעולות ומתן מענה ללקוחות קיימים של הבנק בתחומי הבנקאות השונים תוך התאמת מוצרים פיננסיים ללקוח.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון קודם ממוקד/ ניסיון פיננסי/ סטודנט/ית לתואר/ בעל/ת תואר -יתרון
שליטה בשפה העברית
רמה אישית גבוה,
יכולת למידה
לבנק מוביל באזור הצפון דרושים/ות יועצי/ות משכנתאות
משרה מלאה בשעות הבוקר לא כולל ימי שישי.
מתן מענה ראשוני לכלל הלקוחות המתעניינים בלקיחת משכנתא או מחזור משכנתא קיימת, פתיחת בקשה למשכנתא, כמו כן מתן מענה מלא ללקוחות בעלי משכנתא קיימת בבנק תיאום פגישה מסירת מידע, ביצוע פעילות יזומה אל מול לקוח ועוד. שכר ותנאים מעולים
דרישות התפקיד
ניסיון בתחומי שירות.
נכונות למעבר קורס בן 12 ימים, בתום הקורס יש חניכה במוקד עד חודש ימים. זמינות מלאה לחודש הראשון.
•מתן שירות טלפוני לצרכנים (לקוחות קצה) במוקד שירות פנים-ארגוני.
•אחריות למתן שירותים כלליים עבור מוצרי הארגון באמצעות הטלפון או באמצעים ממוחשבים (דואר אלקטרוני, אינטרנט WhatsApp וכדומה), כולל אבחון הבעיה ומתן פתרון ו/או הדרכה לפתרון
•אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור וייעול השרות
•מתן פתרון בעיות ללקוחות והפנייה במידת הצורך להמשך טיפול הגורם הרלוונטי בחברה
דרישות התפקיד
•בגרות מלאה- חובה
•אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב – חובה
•ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות - יתרון
•ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת (לרבות: SAP, Microsoft Office)
•ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב``ג) - חובה
לחברת תקשורת מובילה ברחובות דרושים/ות נציגי/ות שירות קווי
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות פרטיים בנושאים- אינטרנט וטלפון ביתי, סיבים, טלוויזיה (חשבוניות, חידוש מסלולים, הוספת שירותים וערוצים, עלויות וכו`) + מכירה -הוספת ערך מוסף במוצרי פרטנר לפי התאמת לקוח.
קליטה ישירה!!
דרישות התפקיד
שירותיות - חובה
מוכונות לעמידה ביעדים - חובה
עבודה בצוות - חובה
לחברת תקשורת מובילה בראש העין דרושים/ות נציגים/ות תמיכה טכנית.
מתן מענה ללקוחות פרטיים בנושאים- אינטרנט,טלפון קווי, סיבים, טלוויזיה ותפעול תקלות, רשתות וכו` +מכירה ו/הוספת שירותי החברה הגנת רשת, סינון תכנים, ציוד קצה (מגדיל טווח, סטרימר).
דרישות התפקיד
אוריינטציה שירותית- חובה
העבודה במשרה מלאה במוקד ראש העין עם נכונות לשעות עבודה מאומצות
התפקיד כולל:
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי ייבוא וייצוא. סטטוס חבילות, מידע, בירורים ופתרון בעיות. עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בארץ ובחו``ל.
קליטה ישירה לאירגון
דרישות התפקיד
תודעת שירות.
אוריינטציה בסביבה ממוחשבת.
אנגלית ברמה טובה (קריאה כתיבה ושיחה).
יכולת עבודה תחת לחץ.
יכולת התנסחות בע``פ ובכתב.
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.
הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות בחברה.
משרה מלאה במשמרות!
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה במשמרת בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבת מוקדית
ניסיון טכנאי וידע במחשבים/ רשתות / PC - חובה!
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
לחברת סליקת אשראי דרוש/ה נציגי/ות שירות טלפוני למוקד מסופים.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ראשוני ללקוחות שיחות נכנסות ותמיכה דרך הצ`ט. טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול.הזנת נתונים במערכת. עבודה מול מחלקות שונות בחברה.
דרישות התפקיד
מוסר עבודה גבוה.
יכולת למידה גבוהה.
ידע במתן שירות טלפוני – חובה
ידע בסיסי ביישומי מחשב – יתרון
עבודה לטווח הארוך.
לחברה מובילה דרוש/ה נציגי שירות פרונטלי ברשות המיסים – החזר מע``מ לתיירים בנתב``ג.
במסגרת התפקיד :
עבודה בנקאית לכל דבר ועניין , תשלום כספים במזומן בשלושה סוגים של מטבעות ( שקל , דולר , יורו ), ניהול קופה במזומן בסכומים מאוד גבוהים , תשלום כספים לתיירים שיוצאים מישראל , בדיקת זכאות הלקוח ותקינות הטפסים .
ביצוע העבודה מתחלק לשלושה שלבים עיקריים : בדיקת זכאות המבקש ( אישורים , קבלות ) , הקלדת נתונים למערכת לצורך חישוב סך ההחזר , ובסופו של תהליך – תשלום ההחזר במזומן .
עבודה במשמרות של 24/7
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
אנגלית ברמת שיחה
שליטה מלאה ביישומי מחשב
ניסיון תעסוקתי יציב
שפות נוספות יתרון
יכולת למידה טובה
ניסיון בעבודה על קופה / בנקאות - יתרון
חברה גדולה למוקד שירות לקוחות - ללא מכירה. מענה ללקוחות החברה ולמנהלי חנויות בנוגע למוצרי החברה.
משרה מלאה (שישי לסירוגין)
הטבות למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
שירותיות
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני-יתרון משמעותי
ראש פתוח ויכולת הכלת תכנים
שפה רהוטה
סבלנות
יכולת עבודה על מספר מערכות במקביל
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.