ברוכים הבאים
נמצאו 3 משרות
לחברת תקשורת בנתניה דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים.
התפקיד כולל: מענה ללקוחות הנתקלים בבעיית גלישה ומתקשרים על מנת לקבל פתרון.
אופציה למשרה מלאה.
קליטה לארגון, חדר אוכל, ביטוח בריאות, דמי הבראה מוגדלים, סבסוד קייטנות ועוד ועוד.
דרישות התפקיד
אוריינטציה טכנית
גישה שירותית
כושר ביטוי
אדיבות
אחריות
אסרטיביות (ביטחון עצמי)
קורס שבוע - 8:00-17:00
לחברת תקשורת מובילה בנתניה דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות.
התפקיד כולל מתן מענה לשיחות נכנסות בנושאי השירות השונים כגון בירורי חבילות, שדרוג חבילות, תעריפי שיחות וכדומה. במסגרת עבודתו/ה נדרש/ת הנציג/ה לתת מענה הן ללקוחות פנימיים של החברה והן ללקוחות חיצוניים בנושא אינטרנט ושיחות בינלאומיות.
כמו כן, המוקד הינו מוקד מוכר.
הנציג יזום מכירה של ערכים מוספים שונים, תינתן הכשרה בקורס בהתאם.
משמרות , קליטה מידית לארגון, חדר אוכל.
דרישות התפקיד
כושר ביטוי טוב
תודעת שירות, אדיבות
אחריות
אסרטיביות , ביטחון עצמי
בגרות ובשלות רגשית
יכולת עבודה בצוות
מוטיבציה,יכולת השקעה,
יכולת התמדה ויוזמה
קורס: 7 ימים בין השעות 8:00-17:00
לרשת קמעונאית גדולה בנתניה דרוש/ה נציג/ת שירות פרונטאלי.
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות איקאה בדלפקי שירות בתוך החנות. טיפול בזיכויים/החזרות/החלפות וכו`. עבודה על קופה תוך הפעלת שיקול דעת ומתן מענה ללקוחות.
שעות עבודה:
• משמרת בוקר – 08:00-17:00
• משמרת ערב – 11:00-20:00
• ימי חמישי החנות פתוחה עד 22:00, עובדים עד 23:00 בערך
• ימי שישי: 08:00-15:00
דרישות התפקיד
יכול עבודה תחת לחץ- חובה
חוסן
ראש גדול
יכולת למידה ברמה טובה