ברוכים הבאים
נמצאו 34 משרות
ביצוע הפקדות שיקים עפ``י כללים/ רגולציה ונהלים הנלמדים בקורס
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עבודה ומדידה עפ``י יעדים אישיים
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
תפעול מכונת סריקה וטעינת חומר למכונה
סביבת עבודה OPEN SPACE אין מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה / 12 שנות לימוד / תואר -חובה
אחריות אישית ועמידה בלוחות זמנים
יכולת עמידה ביעדים אישיים
יכולת למידה מהירה ועצמאות בעבודה
גמישות במעבר בין משימות
עמידה בלוחות זמנים ואחריות אישית
יחסי אנוש טובים, אמינות, זריזות ודייקנות
אנגלית ברמה בסיסית לצורך עבודה בתחום המט``ח
לחברת אשראי מובילה דרושים\ות נציגי\ות שירות למוקד פרימיום. התפקיד כולל:
מענה לשיחות נכנסות מלקוחות פרטיים בדרג פרימיום - ברורים כספיים מהויות עסקה, הטבות, הלוואות, קרדיט, פירעון עסקה וכו`) ואישור עסקאות, אובדן וגניבת כרטיסים.
עבודה במשמרות- תנאים מעולים!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון בשירות לקוחות/מוקד
כושר ביטוי טוב בע``פ ובכתב
יכולת ניהול עצמי
יכולת חשיבה עצמאית גבוהה וקבלת החלטות תוך הפעלת שיקול דעת והיצמדות לנהלים
אוריינטציה שירותית ומכירתית גבוהה
יכולת למידה גבוהה
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועמוסה
זמינות למשרה במשמרות
שפות נוספות-יתרון
לחברת אשראי מובילה באיזור המרכז דרושים/ות נציגי/ות למוקד גבייה.
מהות התפקיד: מענה לשיחות נכנסות וביצוע שיחות יזומות ללקוחות שאינם עומדים בהחזרי הלוואות/ חיובי אשראי - תוך ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו.
תנאים מעולים!!! :)
סביבה צעירה ודינאמית, ארוחות מסובסדות, ימי גיבוש, אפשרויות קידום!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
הכשרה בתחום הפיננסי- יתרון
בשלות ובגרות אישית, יכולת שכנוע ומו``מ
יכולת עמידה ביעדים ומעבר עבודה תחת עומס שיחות ולחץ, יכולת התנסחות טובה בכתב ובע``פ, תודעת שרות גבוהה, תחרותיות ומצוינות, יוזמה ,יושר ואמינות
היכרות ושליטה בעבודה על מערכות מחשב שונות
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול באזור דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות , כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים , העברות בנקאיות.
משרה מלאה: 8:00-17:00 במשמרות
+ שישי לסירוגין.
משרת סטודנט/ית 4 משמרות במהלך השבוע.
תנאים מצויינים למתאימים/ות
דרישות התפקיד
תעודת השכלה : 12 שנות לימוד או בגרות מלאה או תואר - חובה להציג.
נכונות למעבר קורס בן 13 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
פיירול
דרישות התפקיד
***
רוצה להיות עובד/ת בנק מהיום הראשון?
תפקיד פרונטלי בבנק!
מהות התפקיד: מתן שירותי קופה ובכלל זה טיפול בלקוחות, בהפקדות/משיכות במזומן, ובשיקים וביצוע תשלומים שונים, פתיחה וסגירת קופה, ביצוע פעולות מכירה ושירות יזומות באמצעות מערכת CRM, עבודות אדמיניסטרציה ותיוק ועוד.
שער הכניסה שלך לבנק!!!
דרישות התפקיד
תואר אקדמי (מוכר במל``ג)
תודעת שירות גבוהה
אוריינטציה מכירתית
דייקנות
יסודיות ואחריות
זמינות לשעות העבודה בסניף
יכולה הגעה עצמאית
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ומכירה למחזיקי כרטיס.
התפקיד כולל: עבודה במחלקת שירות לקוחות, מענה טלפוני ללקוחות הפרטיים של החברה במגוון נושאים הכוללים מתן הסברים על מגוון השירותים הפיננסיים (כגון בירורי עסקה, דפי פירוט ,פינוקים ועוד) בנוסף מכירה והצעת פתרונות אשראי ללקוחות כגון: הלוואות, פריסת תשלומים,הצעת חיוב קבוע ועוד.
משרה מלאה.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
קורס חודש במשרה מלאה **נוכחות חובה ללא אילוצים**
עברית שפת אם - חובה
מוקד שירות בשיחות נכנסות בלבד ללקוחות העסקיים של החברה, הכוונה בלקוחות עסקיים היא לבתי עסק שסולקים דרך מקס.
המוקד הוא מוקד קטן ומשפחתי! מדברים אך ורק עם לקוחות עסקיים מכל הגדלים מהמכולת השכונתית ועד הרשתות הכי גדולות ומוכרות בארץ.
במסגרת התפקיד נותנים להם מענה ומוצאים להם פתרונות פיננסיים או שירותים שיכולים להתאים להם.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
קורס חודש במשרה מלאה **נוכחות חובה ללא אילוצים**
עברית שפת אם - חובה
מתן מענה שירותי, אדיב, אחראי, + ביטוח חיים .
טיפול בבעיות גביה טיפול בחריגים מול הבנק ביטולי פוליסות והחזרי פרמיה .
מענה ללקוחות חבר בתחום ביטוח החיים.
דרישות התפקיד
דרוש ידע ב OFFICE , בעל יחסי אנוש טובים, בעל מוסר עבודה גבוה.
יתרון ניסיון בשירות לקוחות.
חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה ברמת גן דרוש/ה נציג/ת דסק מעסיקים.
התפקיד כולל: שירות למעסיקים שמפרישים לעובדים דרכינו. מתן מידע על הפנסיה, דוחות, מה ההפרשות, מענה לשיחות נכנסות של המעסיקים עם זמן מוגדר לחזרה למעסיקים (התנהלות של call back)
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות- יתרון
וורבליות, ראש גדול, שירותיות
בקרה ומעקב אחר ביצועי הנציגים.
- ביצוע חניכה והדרכת עובדים ברמה המקצועית.
- טיפול בפניות מורכבות ומתן מענה מקצועי.
- עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם כנציג/ה בכיר/ה במוקד/ -יתרון
- תודעת שירות גבוהה
- יכולות למידה גבוהות
מתאמים פגישות למשווקים הפנסיונים.
להקיף את הלקוח 360 מקבלים רשימה של לידים, שאיתם בעצם קובעים/ות את הפגישה
-אם לא מצליחים למכור, או שהלקוח לא הגיע זה אומר שהפגישה לא איכותית
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות (מס` משרה 3787)
התפקיד כולל: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת
תחומי אחריות:
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא`ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירותעבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו`
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב , אופיס – חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
דרישות אישיותית:
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה בנושאים נסיעות לחו`ל, תביעות בריאות, פוליסות עובדים זרים, סיעוד, מחלות קשות ואובדן כושר עבודה.
מענה לשיחות נכנסות ותקשורת כתובה.
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג/ת גביה טלפונית תיאור התפקיד: גבית צ`קים חוזרים מעסקאות שבוצעו בבתי עסק קמעונאים באמצעות שיחות יוצאות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון !
דרישות התפקיד
אסרטיביות, עבודה עצמאית, יכולת שכנוע, יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב, עמידה ביעדים בסביבת עבודה תחרותית
דוברי שפות - יתרון
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות למחלקת חיתום.
התפקיד כולל: ביצוע חיתום פיננסי טלפוני של עסקאות לרכישת מוצרים ושירותים בבתי עסק בהתאם למודל ניהול הסיכונים של החברה, תוך מענה לבתי עסק במעמד העסקה.
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
תיאור התפקיד :
מענה טלפוני למבוטחי החברה בכל הקשור לתחום הגבייה, טיפול בפניות, מענה ראשוני וניתוב פניות למחלקות השונות.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות כחצי שנה
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגי/ות שירות לתחום ביטוחי רכב.
תיאור תפקיד: שיחות נכנסות מלקוחות המעוניינים לפתוח תביעה או לבר לגבי סטטוס מצב תביעה קיימת, בנוסף, שיחות יוצאות הקשורות להמשך טיפול.
קליטה ישירה כעובדי חברה!!
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות/מכירות-יתרון
אוריינטציה שירותית ומכירתית
מכוונות לעמידה ביעדים
חוסן אישי ואסרטיביות
יכולת למידה גבוהה
• מתן מענה מקצועי לבעלי עסקים ולמנהלות חשבונות.
• טיפול בשיחות נכנסות, מיילים ו-WhatsApp ארגוני.
• ייצוגיות גבוהה, שירותיות ויכולות ניסוח מעולות בע``פ ובכתב.
• עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדי שירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בע``פ ובכתב
יתרון לניסיון או רקע בהנה``ח
הבנה פיננסית - חובה
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ציי רכב.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחת ציי רכב בליסינג תפעולי על מנת לתת מענה לפניות של לקוחות החברה והשלמת חוויית לקוח מיטבית.
מתן מענה טלפוני ללקוחות לצורך תיאום טיפולים, תקלות, תאונות, תיאום ותפעול אנשי השירות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –חובה
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
לחברת ביטוח מובילה בחולון דורשים/ות נציגי/ות שירות ללא פן מכירתי.
התפקיד כולל: מוקד שירות בשיחות נכנסות מלקוחות המבוטחים בחברה בתחומי הרכב והדירה. טיפול מקצועי, שוטף ומקיף בפניית הלקוח, מענה לשיחות בעניין תביעות. שיחות מקצועיות ומורכבות עם הרבה תוכן ביטוחי.
משמרות בשעות הבוקר בלבד!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון שירותי ממוקד טלפוני / ממוקד בתחום הביטוח או פיננסים – יתרון משמעותי מאוד.
רמה אישית גבוהה,
שירותיות ודינאמיות, נ
כונות לעבודת צוות,
זריזות ויכולת עמידה בלחץ,
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!
היכרות עם אקסל
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
לחברת השכלה מובילה בארץ דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!
התפקיד כולל:
מתן שירות, מענה וליווי לתלמידי הקורסים שלנו בנושאים מגוונים.
טיפול שוטף בפניות טלפוניות ודיגיטליות.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בשירות לקוחות- יתרון
אדיבות ושירותיות
תודעת שירות גבוהה
זמינות למשרה מלאה
יכולת עבודה בצוות
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!