ברוכים הבאים
נמצאו 41 משרות
חברת אשראי מובילה באיזור המרכז דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד בתי עסק.
התפקיד כולל: מענה לשיחות נכנסות מבתי עסק בנושא ברורים כספיים (מקדמות, זיכויים, עיקולים, הלוואות וכו`)
סביבה צעירה ודינאמית ותנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה
רמה אישית טובה
כושר ביטוי טוב בע``פ ובכתב
אוריינטציה שירותית גבוהה
יכולת למידה גבוהה,
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועמוסה
ידע ריאלי
נסיון בהנה``ח יתרון משמעותי
לחברת אשראי מובילה באיזור המרכז דרושים/ות נציגי/ות למוקד גבייה.
מהות התפקיד: מענה לשיחות נכנסות וביצוע שיחות יזומות ללקוחות שאינם עומדים בהחזרי הלוואות/ חיובי אשראי - תוך ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו.
תנאים מעולים!!! :)
סביבה צעירה ודינאמית, ארוחות מסובסדות, ימי גיבוש, אפשרויות קידום!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
הכשרה בתחום הפיננסי- יתרון
בשלות ובגרות אישית, יכולת שכנוע ומו``מ
יכולת עמידה ביעדים ומעבר עבודה תחת עומס שיחות ולחץ, יכולת התנסחות טובה בכתב ובע``פ, תודעת שרות גבוהה, תחרותיות ומצוינות, יוזמה ,יושר ואמינות
היכרות ושליטה בעבודה על מערכות מחשב שונות
מעניין אותך, מסלול קידום ופיתוח אישי?
למוקד בנק גדול באזור דרושים/ות בנקאי/ות טלפונים/ות. מתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק,פתיחת חשבונות, קופות גמל, פקדונות , כרטיסי אשראי, נתונים על ניירות ערך ישראלים וזרים , העברות בנקאיות.
משרה מלאה: 8:00-17:00 במשמרות
+ שישי לסירוגין.
משרת סטודנט/ית 4 משמרות במהלך השבוע.
תנאים מצויינים למתאימים/ות
דרישות התפקיד
תעודת השכלה : 12 שנות לימוד או בגרות מלאה או תואר - חובה להציג.
נכונות למעבר קורס בן 13 ימי עסקים בין השעות 8:00-16:00
חובה ת.ז בהישג יד - לא צילום!
לקוחות עסקיים מעניינים אותך? דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד טלפוני בחברת אשראי מובילה בתחומה. התפקיד כולל: שיחות נכנסות מצד בתי עסק לצורך אישורי עסקאות וחריגות, וכן מענה לשיחות בנוגע לביטולי עסקאות. עבודה מול בנקים וגורמי פנים וכן מכירת שירותים נלווים.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
כושר ביטוי טוב
אוריינטציה שירותית ומכירתית
חוסן נפשי
יכולת עבודה מול מחשב
זמינות לקורס של 12 ימי עסקים בטווח 8-16
איתור, זיהוי ומעקב בתנועות כרטיסי האשראי, כרטיסים גנובים, כרטיסים מזויפים והונאות בתחום האשראי. העבודה מתבצעת מול מספר מערכות ממוחשבות במקביל וכן מול הלקוחות וגורמי הביטחון בחברה.
התפקיד כולל: מניעת הונאות בכרטיסי אשראי באמצעות איתור וחקירת פעולות חריגות שמבוצעות בכרטיסי אשראי, הצלבת נתונים, יצירת קשר עם לקוחות ותחקורם לפי הצורך, עבודה מול מערכות מחשב וטיפול בהתראות מגוונות.
העבודה במשרה מלאה- 5 משמרות בשבוע במתכונת של 24/7;
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
רמה אישית גבוה
יכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
דיוק, ערנות, סבלנות
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת למידה מערכות חדשות
גמישות בשעות העבודה
זמינות מידית
זמינות לעבודה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
בגרות מלאה - חובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
לבנק מוביל באזור דרוש/ה בנקאי דיגיטל.
התפקיד כולל:
מתן מענה טלפוני ללקוחות הבנק בנושאים של תמיכה באתר ובאפליקציה.
קליטה ישירה כעובדי בנק!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה/12 שנות לימוד/תואר - חובה להציג.
יכולת מקצועית ושירותית
הסתגלות לשינויים בתדירות גבוהה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
אוריינטציה דיגיטלית
גמישות מחשבתית ויכולת למידה גבוהה ומהירה
מכוונות שירותית, סבלנות, הקשבה ואדיבות
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל ולמידה עצמאית
עבודה בנקאית - תפעולית בתחומי השיקים והפקסים
טיפול בפקסים: העברות כספים מח-ן לח-ן, הקמת הוראת קבע, ביטולי שקים
עיצורי שקים, ביצועים, מעטפות ובדיקת תקינות מסמכים
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה – לא שיחת מכירה
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב
סביבת עבודה OPEN SPACE מקומות ישיבה קבועים
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה
יכולת מקצועית ללמידת נושאים בנקאיים
מכוונות שירותית, סבלנות, הקשבה ואדיבות
שיתוף פעולה ויכולת עבודה בצוות
אנגלית – ברמה טובה : כתיבה וקריאה
פיירול
דרישות התפקיד
***
רוצה להיות עובד/ת בנק מהיום הראשון?
תפקיד פרונטלי בבנק!
מהות התפקיד: מתן שירותי קופה ובכלל זה טיפול בלקוחות, בהפקדות/משיכות במזומן, ובשיקים וביצוע תשלומים שונים, פתיחה וסגירת קופה, ביצוע פעולות מכירה ושירות יזומות באמצעות מערכת CRM, עבודות אדמיניסטרציה ותיוק ועוד.
שער הכניסה שלך לבנק!!!
דרישות התפקיד
תואר אקדמי (מוכר במל``ג)
תודעת שירות גבוהה
אוריינטציה מכירתית
דייקנות
יסודיות ואחריות
זמינות לשעות העבודה בסניף
יכולה הגעה עצמאית
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרושה/ נציג/ת דיגיטל (צ`אט).
מתן מענה ללקוחות החברה בתחומים קווי וסלולר הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה whatsapp
המענה בתחום הקווי הוא בפן השירות והמענה בתחום הסלולר הוא בפן השירות והתמיכה
פעילות המוקד בין השעות 08:00-21:00 בחלוקה למשמרות.
שכר ממוצע נע בין 6500-7000 ₪
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רמה אישית טובה
יכולה עבודות במקביל על מספר מערכות.
שליטה מלאה במחשב
מחשב בבית- חובה
יכולת מעבר קורס 3 שבועות ללא אילוצים- חובה.
מיון בקשות לקבלת הלוואה, בדיקתן ואישורן בכפוף למודל אשראי, רגולציה ומניעת הונאות. עבודה מול דוחות אשראי, בנקים עבודה עם ממשקים פנים/ חוץ ארגוניים ולקוחות קצה. עבודת צוות מאתגרת ודינאמית בסביבה ממוחשבת הכוללת עמידה ביעדים.
דרישות התפקיד
ניסיון מוכח במוקדי שירות/ מכירה- חובה יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות- חובה עובדי בנקים/ חברות פיננסיות- יתרון משמעותי אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ. מוטיבציה גבוהה.
לחברה פיננסית מובילה בת``א - דרוש/ה רפרנט/ית טיפול משפטי.
תיאור התפקיד :
•ניהול תהליך הטיפול המשפטי של התיקים: החל מההחלטה על הוצאת תיק ועד סגירת החוב מול עורך הדין.
•בקרה על תהליך הוצאת התיקים, לוודא שהנתונים והמסמכים מדויקים, ומעקב אחר עמידה בזמנים ותקבול כספים.
•עדכון שוטף במערכת בהתאם לסטטוס הטיפול בתיק הגבייה.
*קליטה ישירה לאירגון!*
דרישות התפקיד
•יחסי אנוש מצוינים בשל עבודה משותפת עם גורמים פנימיים וחיצוניים לארגון.
•יכולת ארגון גבוהה וניהול תהליכים בצורה עצמאית ומדויקת.
•כישורים טובים בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
•דיוק, אחריות וירידה לפרטים.
למוקד בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות. התפקיד כולל :
התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה בתחום ביטוחי הרכב מידע אינפורמטיבי ושינוים על
הפוליסות ביטוח של המבוטח לאחר שרכש אותה אצלנו . המענה בעיקר טלפוני + מענה בצאט +
מייל
עובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
יתרון בשירות לקוחות טלפוני
יכולת עבודה בצוות .
יכולת עבודה תחת לחץ .
עבודה מול מספר מערכות + ידע בשליחת מיילים .
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה בנושאים נסיעות לחו`ל, תביעות בריאות, פוליסות עובדים זרים, סיעוד, מחלות קשות ואובדן כושר עבודה.
מענה לשיחות נכנסות ותקשורת כתובה.
דרישות התפקיד
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
שיחות יוצאות ותיאום פגישות מול יועצי משכנתאות.
תיאום פגישות לסוכני שטח, קבלת המידע וניתוחו.
חיזוק קשרי הפעילות מול יועצים.
הגדלת מאגר היועצים על ידי השתתפות בכנסים, פגישות.
עבודת ממשקים ושת``פ מול מנהלי תיקי הלקוחות.
דרישות התפקיד
אוריינטציה מכירתית- חובה
ניסיון במכירות- יתרון
יחסי אנוש טובים
אסרטיביות
. ידע באופיס.
לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג/ת גביה טלפונית תיאור התפקיד: גבית צ`קים חוזרים מעסקאות שבוצעו בבתי עסק קמעונאים באמצעות שיחות יוצאות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון !
דרישות התפקיד
אסרטיביות, עבודה עצמאית, יכולת שכנוע, יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב, עמידה ביעדים בסביבת עבודה תחרותית
דוברי שפות - יתרון
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות למחלקת חיתום.
התפקיד כולל: ביצוע חיתום פיננסי טלפוני של עסקאות לרכישת מוצרים ושירותים בבתי עסק בהתאם למודל ניהול הסיכונים של החברה, תוך מענה לבתי עסק במעמד העסקה.
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציגי/ות שרות לקוחות ותמיכה לצוות דיגיטל
התפקיד כולל: שיחות נכנסות ויוצאות, מיילים, תמיכה בשימוש בתוכנה, מכירת תוספים ושירותים לפתרונות תשלום דיגיטליים, חשבוניות, מערכות לניהול העסק ועוד.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני/ניסיון בתמיכה טכנית ללקוחות (מוקד תמיכה טכנית)/ ניסיון בהנהלת חשבונות בשנה האחרונה – חובה!!!
ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – חובה
יכולת עבודת צוות, למידה עצמית – חובה
אנגלית ברמה גבוהה– יתרון
תיאור התפקיד :
מענה טלפוני למבוטחי החברה בכל הקשור לתחום הגבייה, טיפול בפניות, מענה ראשוני וניתוב פניות למחלקות השונות.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות כחצי שנה
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
מתן מענה שירותי טלפוני ללקוחות חיצוניים ופנימיים בנושא פתרון מחלוקות כספיות של לקוחות פרטיים עם בתי עסק בארץ ובחו``ל ולהיפך ע``פ הסכמי תפעול של MC/VI, חוק שירותי תשלום, הסכם בתי עסק ועוד .
אנחנו מבררים פרטים מול הלקוחות ומול בתי העסק ודואגים לפתור את המחלוקות באופן נכון והוגן בהתאם למידע שאספנו. התחום שלנו הינו קטן ואיכותי – תחום בוטיק!
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
נוכחות חובה בקורש של 13 ימי עסקים - ללא אילוצים
עברית כשפת אם - חובה
תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ומכירה למחזיקי כרטיס.
התפקיד כולל: עבודה במחלקת שירות לקוחות, מענה טלפוני ללקוחות הפרטיים של החברה במגוון נושאים הכוללים מתן הסברים על מגוון השירותים הפיננסיים (כגון בירורי עסקה, דפי פירוט ,פינוקים ועוד) בנוסף מכירה והצעת פתרונות אשראי ללקוחות כגון: הלוואות, פריסת תשלומים,הצעת חיוב קבוע ועוד.
משרה מלאה.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
קורס חודש במשרה מלאה **נוכחות חובה ללא אילוצים**
עברית שפת אם - חובה
לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגי/ות שירות לתחום ביטוחי רכב.
תיאור תפקיד: שיחות נכנסות מלקוחות המעוניינים לפתוח תביעה או לבר לגבי סטטוס מצב תביעה קיימת, בנוסף, שיחות יוצאות הקשורות להמשך טיפול.
קליטה ישירה כעובדי חברה!!
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד שירות/מכירות-יתרון
אוריינטציה שירותית ומכירתית
מכוונות לעמידה ביעדים
חוסן אישי ואסרטיביות
יכולת למידה גבוהה
• מתן מענה מקצועי לבעלי עסקים ולמנהלות חשבונות.
• טיפול בשיחות נכנסות, מיילים ו-WhatsApp ארגוני.
• ייצוגיות גבוהה, שירותיות ויכולות ניסוח מעולות בע``פ ובכתב.
• עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדי שירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בע``פ ובכתב
יתרון לניסיון או רקע בהנה``ח
הבנה פיננסית - חובה
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
ידע ביישומי מחשב
ניסיון בשירות לקוחות
וורבליות
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ציי רכב.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחת ציי רכב בליסינג תפעולי על מנת לתת מענה לפניות של לקוחות החברה והשלמת חוויית לקוח מיטבית.
מתן מענה טלפוני ללקוחות לצורך תיאום טיפולים, תקלות, תאונות, תיאום ותפעול אנשי השירות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –חובה
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
לחברת ביטוח מובילה בחולון דורשים/ות נציגי/ות שירות ללא פן מכירתי.
התפקיד כולל: מוקד שירות בשיחות נכנסות מלקוחות המבוטחים בחברה בתחומי הרכב והדירה. טיפול מקצועי, שוטף ומקיף בפניית הלקוח, מענה לשיחות בעניין תביעות. שיחות מקצועיות ומורכבות עם הרבה תוכן ביטוחי.
משמרות בשעות הבוקר בלבד!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון שירותי ממוקד טלפוני / ממוקד בתחום הביטוח או פיננסים – יתרון משמעותי מאוד.
רמה אישית גבוהה,
שירותיות ודינאמיות, נ
כונות לעבודת צוות,
זריזות ויכולת עמידה בלחץ,
קליטה לארגון מהיום הראשון!
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת גביה ארנונה
התפקיד כולל- גביה מתושבים, שירות פרונטלי וטלפוני ובק אופיס.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה!
היכרות עם אקסל
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ביטוח (מס` משרה 3911)
מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח
טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ`ו
אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני –יתרון משמעותי
דרישות אישיותית:
תודעת שירות גבוההמיומנויות סדר וארגון טובות
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
טיפול יעיל בהגשת תביעות לחברת הביטוח לרכבים המבוטחים, ומעקב אחר התקדמות התביעה
תחומי אחריות:
הגשת תביעות לקוחות לחברת הביטוח
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתביעה (מצד חברת הביטוח) ומתן מענה לפניות מצד חברת הביטוח לאורך התהליך
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות (מס` משרה 3787)
התפקיד כולל: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת
תחומי אחריות:
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא`ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירותעבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו`
דרישות התפקיד
דרישות מקצועיות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב , אופיס – חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
דרישות אישיותית:
יכולת עבודה בצוות
יכולת לעמוד במצבי עומס ולחץ
יכולת הנעה עצמית ועצמאות
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות בתחום ביטוחי חיים.
מתן מענה טלפוני ומקצועי למבוטחי החברה בנושא ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
התפקיד כולל היכרות עם מגוון רחב של פוליסות והיכרות מעמיקה עם עולם הביטוח
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
יחסי אנוש, סבלנות.
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
לחברה ציבורית בתחום הספורט דרוש/ה נציגי/ות שרות לקוחות.
מדובר במוקד שירות קטן ואינטימי.
שעות פעילות המוקד מ- 07:00 בבוקר עד 23:00 בלילה מידי יום. שישי עד 22:00, שבת עד 00:00.
אופי השירות: מתן מענה מקצועי ושרותי לפניות של לקוחות; מענה טכני ללקוחות אתר האינטרנט; עבודה במשמרות גמישות בין 6-8 שעות, 3 משמרות בשבוע.
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה
עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שרות גבוהה
יכולת עבודה במצבי לחץ
נכונות להתחייבות לשנת עבודה
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!