ברוכים הבאים
נמצאו 2 משרות
לחברת ניהול ואחזקה בפתח תקוה דרוש/ה מזכיר/ת תפעול ואדמינסטרציה.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
במסגרת התפקיד:
אדמיניסטרציה ותפעול שוטף בחברה- אחזקה, רשויות, מוסכים, תקשורת וכן הלאה.
טיפול ותפעול בנושאי בטיחות ובטחון- אזעקות, מצלמות .
טיפול ברכבים- ליסינג, כבישי אגרה,
ניהול יומנים ומתן עזרה אישית לבעלים.
הכנת ישיבות, כיבודים, פרוטוקולים ע``פ צורך.
כפיפות למנכלים ממשותפים ולמנהל תפעול
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה והתפעול 3 שנים לפחות.
שליטה טובה באופיס ואקסל.
יכולת לעבוד מול מספר רב של גורמים.
יחסי אנוש מצוינים, גמישות, יסודיות וסדר, משימתיות, ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסה.
לחברת ניהול ואחזקה בפתח תקוה (קרוב לרכבת הקלה)דרוש/ה רכזת אחזקה ושירות.
במסגרת התפקיד מתן שירות שוטף ללקוחות המתחם ( שהן חברות / עסקים):
*זימון ותיאום טכנאים ונותני שירותים לביצוע פעילויות אחזקה שוטפת ומיוחדת.
*בקשת הצעות מחיר והכנת טבלאות השוואה.
*הזמנת ציוד וחומרים.
*הכנת לוחות זמנים לביצוע משימות, ניהול ומעקב אחר ביצוע והתקדמות המשימות.
*זימון ותאום פגישות, סיכומי ישיבות ומעקב אחר ההתקדמות הביצוע.
עבודה מול ממשקים רבים, סיוע ומתן מענה שוטף ותמיכה אדמיניסטרטיבית.
דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי בתפקיד דומה - חובה
ניסיון במתן שירות בעולם האחזקה לפחות שנתיים - חובה.
שליטה בתוכנות אופיס - חובה.
הבנה טכנית והיכרות מושגים טכניים - חובה.
אקדמאי/ת – יתרון.
ראש גדול, אחריות אישית, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה עם ריבוי משימות.