הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 6 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת עם אנגלית ברמה גבוהה. מהות התפקיד: אדמנסטרטיבי, יושב/ת באגף שירות. מדובר בעבודה טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה
עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים
עבודה במשרה מלאה.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - כולל תרגום מעברית לאנגלית ולהפך. לשים דגש על כתיבה.
ניסיון קודם בש``ל/אדמנסטרציה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ
תודעת שירות גבוהה
יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ
הכרות עם office

משרה מלאה
אזור: מרכז
אור יהודה

לחברת מים מובילה דרוש/ה נציג/ת תפעול מכירות עסקי.
התפקיד כולל: עבודה תפעולית ושירותית עם לקוחות עסקיים, עם מנהלי תיקי לקוחות, לקוחות עסקיים ממשקים פנימיים בחברה, הכנת מצבת מכשירים באקסל , ;הקמת לקוחות וטיוב נתונים, הוצאת זיכויים, מתן שירות ללקוחות לאחר רכישה, בדיקת תקינות הזמנות וכיו``ב.
משרה מלאה בלבד

דרישות התפקיד
שליטה טובה באקסל- חובה
שליטה טובה בתוכנת הפריורטי
ניסיון בתפקיד בק אופיס/עבודה מוקדית- חובה
יכולת למידה גבוהה
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה עצמאית
יכולת דיוק וירידה לפרטים
יכול עבודה בתנאי לחץ

משרה מלאה
אזור: מרכז / שפלה
גבעתיים

למרכז רפואי גדול ומוביל קבלת הקלטות רפואיות והמרתן למסמך כתוב, עבודה שוטפת מול מרכז הפענוחים. התנהלות עצמאית תוך הצפה וזיהוי של מקרים רפואיים חריגים. עמידה בלוחות הזמנים הדרוש על מנת לספק מענה רפואי בזמן למטופל.

קליטה מידית לארגון ותחילת עבודה מיידית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!

דרישות התפקיד
הקלדה עיוורת- חובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה
ניסיון קודם בתור קלדן/ית.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
זמינות לעבודה במשמרות בוקר וערב

משרה מלאה
אזור: מרכז
גבעת שמואל

לחברת ביטוח מובילה בגבעת שמואל דרוש/ה רכז/ת תפעול מרכזית.
התפקיד כולל: ביצוע פועלות ביטוחיות על פוליסות חיים, מנהלים ופנסיה, ממשקי עבודה מול סוכני הביטוח,לעיתים לקוחות עבודה אדמינסטרטיבית שוטפת על פוליסות הביטוח השונות.
קליטה ישירה כעובדי חברה!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון קודם בתחום - שנה-שנתיים
יסודיות מקצועיות,
סדר וארגון
יעילות
נכונות להתחייב לשנת עבודה.

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה רפרנט/ית Back Office דסק סוכנים.
התפקיד כולל: מתן מענה לסוכנים ולמבוטחים באמצעות מיילים/טלפון. מתן מענה לפניות שמתקבלות ממרכז שירות לקוחות. טיפול בפיצויים מעסיק קודם/הלוואות /פדיון תגמולים. העברה וביצוע מעקב על תהליכי עבודה מול יצרן (מעקב אחרי עדכון פרטים אישיים מעקב אחרי הפקה וגביית בפוליסות פרט). עדכון סטטוס טיפול במערכות ומבוטחים. טיפול בתהליכי חל``ת/ריסק זמני (מעקב אחרי קבלת מסמכים מהמבוטח, בדיקת תקינות הטפסים). טיפול בריג`קטים שמתקבלים מתפעול / יצרן (לא מקצועי)

דרישות התפקיד
בגרות מלאה.
סגירת קצוות תוך שימת לב לפרטים הקטנים.
עבודה עם ריבוי מערכות ויכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל
יכולות התמודדות עם מצבי לחץ
אמינות, אחריות, שירותיות
מוסר עבודה גבוה, כושר ביטוי, תקשורתיות, יכולת התמדה

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מהמובילים בארץ דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס במחלקת כספים וניירות ערך.
התפקיד כולל: תפעול של מכירת מניות / אופציות של חברות ציבוריות. הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי. הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו.
הוצאת דוחות לממשקים בתוך החברה (בעיקר מנהלות התיקים). הוצאת דוחות לחברות בהתאם לדרישות אנשי הקשר (דוח מכירות/ מס/ עזיבות).
משרה מלאה

דרישות התפקיד
תואר ראשון – יתרון
אנגלית ברמה טובה (כתיבה וקריאה) - 5 יח``ל
אקסל ברמה טובה מאוד-נוסחאות פיבוט ווילוקפ, IF, SUMIF - חובה!
אם ללא תואר, ניסיון לפחות של שנה - חובה!
סדר ודיוק
יכולת למידה מהירה ועבודה אינטנסיבית

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?