הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 8 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברת אשראי חובילה דרוש/הפקיד/ה מקצועי/ת למדור ברורי חו``ל.
התפקיד כולל: טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים


דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה - חובה (בדגש על יכולת תרגום גבוהה מעברית לאנגלית ולהיפך – ייערך מבדק ידע באנגלית)
ניסיון בעבודת BO בארגונים גדולים – יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת ביטוי וניסוח טובה בע``פ ובכתב
חשיבה עצמאית ויכולת ניתוח עובדות ומסמכים
הכרת תוכנות office

אזור: מרכז
תל אביב-יפו

-

דרישות התפקיד
-

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אשראי מובילה בת``א פקיד/ה מקצועי/ת עם אנגלית ברמה גבוהה. מהות התפקיד: אדמנסטרטיבי, יושב/ת באגף שירות. מדובר בעבודה טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה
עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים
עבודה במשרה מלאה.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - כולל תרגום מעברית לאנגלית ולהפך.
ניסיון קודם בש``ל/אדמנסטרציה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ
תודעת שירות גבוהה
יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ
הכרות עם office

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת לתפעול הלוואות וארכיון.
התפקיד כולל: טיפול בבקרות דוחות קליטה וקליטת עסקאות ידניים.
מתן שירות לממשקים פנימיים: מוקד בתי עסק, עמדה אחורית בתי עסק, חטיבת עסקים- נציגי שטח, מתאמות ומנהלי אזורים.תמיכה תפעולית בעולם ההלוואות – בקרה וסימון מסמכים, טיפול ותמיכה מול חברת שליחויות מתן שירות טלפוני ללקוחות בנושא ההלוואות מתן שירות למוקדי שירות לקוחות ומכירה השתתפות במבצעים ומשימות האגף


דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
ניסיון קודם
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
תודעת שירות גבוהה
יסודיות ודיוק לצד זריזות גבוהה
יכולת עבודה בצוות

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אופנה מובילה דרוש\ה אחראי\ת קופות ואדמיניסטרציה . התפקיד כולל אחריות על קו קופות - ספירת קופות, התנהלות מול בנקים, בקרת קופות, הכשרת קופאים/ות וניהול קופה קטנה.
עבודה אדמיניסטרטיבית - קליטות עובדים, טפסי כ``א, הפקת דו``חות, דיווחי נוכחות.
תגבור ברצפת המכירה ושירות לקוחות בסיום העבודה במשרד- במידת הצורך.
משרה מלאה: 07:00-16:00, ימי שישי 07:00-11:00.
ניתן להתגמש למשרת אם - תחילת עבודה בסביבות 7-8 וסיום בסביבות 12 או לאחר מכן. השכר יהיה שעתי 36 ₪ לשעה.



דרישות התפקיד
חשיבה אנליטית והבנה חשבונאית.
ראש גדול ומוכנות לעבודה אדמיניסטרטיבית הדורשת דייקנות ויסודיות.
ניסיון כקופאי /ת ראשי /ת - יתרון.
ניסיון קודם בקופות -חובה.
עבודה בבנק - יתרון.
כושר ביטוי מצוין בשפה העברית.
אקסל – רמה גבוהה.

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת ביטוח גדולה ומוכרת בפ``ת דרושים/ות רכז/ת תפעול ושירות לחטיבת חסכון ארוך טווח תחום בריאות/משכנתאות.
התפקיד כולל:עבודה מול מערכות ממוחשבות, הקלדת נתונים, בדיקת נתונים, הפקות, שינויים, ניודים, פדיונות, גבייה ועוד. עבודה רבה עם טפסים ולעיתים עבודה טלפונית מול סוכנים החברה.
תנאים מעולים!!!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
תואר ראשון - יתרון משמעותי( עדיפות לתואר בתחום הפיננסי).
ניסיון תפעולי/שירות לקוחות-חובה
יציבות תעסוקת- חובה
יכולת דיוק ותשומת לב לפרטים
יכולת עמידה תחת לחץ
יכולת למידה ועבודה עצמאית

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב

לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג שירות למוקד תפעול הלוואות.
התפקיד כולל:
קליטת צ`קים חוזרים, הכנת תיקי הפקדות בנקים, טיוב נתוני עסקאות במערכת וכו`
עבודה במשרה מלאה!


דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון קודם קומה -חובה
הכרות עם מערכת אופיס
נדרשת אוריינטציה טכנית, יכולת ללמוד תוכנות חדשות, ולהנחות ולהדריך לקוח בעת תקלות או בעיות בתפעול המערכות
הבנה עסקית וייצוגיות בע``פ ובכתב
שירותיות
משימתיות

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לצוות עסקאות.
התפקיד כולל: תפעול של עסקאות במסגרת פעולות של מיזוגים ורכישות
הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי
הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו הוצאת דוחות לממשקים בתוך החברה (בעיקר מנהלות התיקים)הוצאת דוחות לחברות בהתאם לדרישות אנשי הקשר (דוח מכירות /מס /עזיבות)
קליטה ישירה לחברה!!

דרישות התפקיד
תואר ראשון פיננסי + מוכוונות לעולם הפיננסי - חובה
ניסיון מחברות פיננסיות - חובה
ידע באנגלית ברמה טובה - בעיקר קריאה וכתיבה
אקסל ברמה טובה, לרבות ניסיון מוכח בעבודה באקסל
נדרש ראש אנליטי, עמידה בריבוי משימות
למידה עצמאית, התמודדות תחת לחץ, סדר וארגון

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?