הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 3 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברה הפיננסית המובילה במדינה דרוש/ה אחראי/ת נושא לתפעול בתי עסק.
תיאור המשרה:
עדכון טבלאות אשר משמשות תשתית לתהליכים חוצי חברה, תמיכה באתר הכספות- עזרה לבתי עסק, הסבר על סוגי קבצים וכו`, מענה שוטף לבתי עסק וחברות התאמה
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בימים א`-ה`
שעות עבודה: 8:00-16:30 + ש.נ ע``פ צורך ודרישה כמתואר בפרופיל המשרה
שכר חודשי: 6,300 ₪ + נסיעות


דרישות התפקיד
קליטה מהירה, תקתקנות
אוריינטציה טכנולוגית
יכולת עבודה תחת לחץ
חשיבה מחוץ לקופסא- רצון ומוטיבציה לעשייה מעבר
נדרשת עבודה בשעות חריגות- הקפצות בשעות הערב במקרים
חריגים, ימי שישי, ימי חג
העבודה כולל גם תורנות בימי חוה``מ

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אשראי מובילה בת``א פקיד/ה מקצועי/ת עם אנגלית ברמה גבוהה. מהות התפקיד: אדמנסטרטיבי, יושב/ת באגף שירות. מדובר בעבודה טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה
עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים
עבודה במשרה מלאה.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - כולל תרגום מעברית לאנגלית ולהפך.
ניסיון קודם בש``ל/אדמנסטרציה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ
תודעת שירות גבוהה
יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ
הכרות עם office

משרה מלאה
אזור: מרכז
ראש העין

ליבואנית רכב גדולה ומובילה דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ``לים!
מטרת התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של הפעילות השוטפת של היחידות העסקיות, תוך מתן מענה ותמיכה למנהלים ביחידות, באופן מקצועי ושירותי
תחומי אחריות:
ניהול יומנים של סמנכ``לי היחידות, מתן שירות למנהלים נוספים ביחידות ופעילות תיאום וסנכרון בין גורמים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים ועוד
היקף משרה: מלאה 5 ימי עבודה בשבוע 08:00-17:00
טווח שכר: 8,000-8,500 בסיס חודשי + תשלום ש``נ
ארוחת צהריים מסובסדת + ביטוח בריאות פרטי

דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה בתחום אדמיניסטרציה – חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון מארגון גדול – יתרון משמעותי
ניסיון עבודה בפועל ושליטה טובה מאוד עם מערכות office (Excel, Power Point, Word, Outlook)

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?