הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 8 משרות

אזור: מרכז / השרון
הרצליה

לחברת אופנה מובילה דרוש\ה אחראי\ת קופות ואדמיניסטרציה
התפקיד כולל אחריות על קו קופות -הכשרת קופאים/ות חדשים/ות,ספירת קופות של היום הקודם, התנהלות מול בנקים,ניהול קופה קטנה, עבודה על אקסל
עבודה על קופה בעת הצורך ( תוכנת ווריפון)
עבודה אדמיניסטרטיבית -קליטות עובדים חדשים, טפסי כ``א, דיווחי נוכחות והפקת דוחות – התנהלות מול גורמים במטה החברה.
וסיוע במשימות החנות היות ומסיימים את המטלות במשרד עד שעות הצהריים המוקדמות.
ימים: א` – ה` 07:00-16:00 ו` 07:00-12:00 - חובה.

דרישות התפקיד
ניסיון קודם בקופות - חובה
עבודה עם כספים - חובה
ידע וניסיון קודם באקסל חובה
דייקנות ויסודיות.
ראש גדול.
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי מצוין בעברית.

משרה מלאה
אזור: מרכז
רמת גן

חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה ברמת גן דרוש/ה חשב/ת פדיונות זמני עד לסוף השנה + אופציה.
התפקיד כולל: הקמת בקשות פדיון כספי פנסיה וגמל,שיחות יוצאות לעמיתים המבקשים לפדות את כספי הפנסיה והגמל שלהם וצריכים להשלים מסמכים מעקב אחר השלמת מסמכים סריקת/תיוק מסמכים.
קליטה ישירה לחברה.




דרישות התפקיד
בגרות מלאה – חובה
תואר ראשון - יתרון
ניסיון בעולמות הפנסיה או ניסיון קודם כטלר/כספר בבנק - חובה
ניסיון בתפקידי שירות
כושר למידה , אחריות, דייקנות, יכולת עמידה ביעדים

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה רפרנט\ית פתיחת חשבונות-אנו מגייסים גם בסגר!
התפקיד כולל:
פתיחת חשבונות בחבר הבורסה, קבלת מסמכים לאחר חתימת הלקוח ובדיקתם,
רישום והתאמה מול האישור שקיבל הלקוח, בדיקות נלוות נוספות
קליטה ישירה לחברה

דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון
תעודת בגרות מלאה
ניסיון תפעולי קודם מחברות ביטוח- חובה
רמה אישית גובה
יכולת עבודה תחת לחץ
מולטיטסקינג, יכולת ירידה לפרטים ועמידה בזמנים, סגירה קצוות ותקתקנות

משרה חלקית
אזור: מרכז
תל אביב

לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרוש/ה נציג/ת בק אופיס באגף מכירות.
התפקיד כולל: הקמת לקוחות חדשים במערכת, בקרה על חוזים, טיוב נתוני לקוחות, הוצאת דוחות נתונים ומתן תמיכה טלפונית מהמשרד לצוות מכירות שטח
עבודה 5 ימים בשבוע בין השעות 8:00-17:00


דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון קודם קומה -חובה
הכרות עם מערכת אופיס
שירותיות
משימתיות
ראש גדול
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
זמינות מידית

משרה חלקית
אזור: מרכז
תל אביב

לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרוש/ה נציג/ת בק אופיס באגף מכירות.
התפקיד כולל: הקמת לקוחות חדשים במערכת, בקרה על חוזים, טיוב נתוני לקוחות, הוצאת דוחות נתונים ומתן תמיכה טלפונית מהמשרד לצוות מכירות שטח
עבודה 5 ימים בשבוע בין השעות 8:00-17:00


דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון קודם קומה -חובה
הכרות עם מערכת אופיס
שירותיות
משימתיות
ראש גדול
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
זמינות מידית

משרה מלאה
אזור: מרכז
רמת גן

חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה ברמת גן רכז/ת ניהול זכויות עמיתים צוות SMB
התפקיד כולל: עבודת בק אופיס המבוצעת על גבי מערכת פנימית של החברה, מערכת בנקאית ותוכנות אופיס (אאוטלוק ואקסל)
טיפול בזכויות בכל זכויות העמיתים שמדווחים בחברה פניות למעסיקים לבירור פרטים ובקרה על טפסים לא תקינים
ביצוע בקרות על פעולות המחלקה,
מתן מענה מקצועי לגורמים פנימיים וחיצוניים
קליטה ישירה כעובדי חברה!

דרישות התפקיד
תואר ראשון ביטוחי/פיננסי- יתרון משמעותי.
ניסיון בתפקיד דומה מחברת ביטוח/בית השקעות
יציבות תעסוקתית
ניסיון בעבודה עם אקסל, ויכולת למידה של מערכות מחשב חדשות
יכולת עמידה ביעדים

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה בק אופיס ניהול תיקים
התפקיד כולל:
אחריות על בקרת קרנות, דיווחים, עבודה עם מערכות. עבודה מול מנהלי השקעות, בנקים, יועצים משפטיים ונאמנים.
קליטה ישירה לחברה

דרישות התפקיד
תעודת בגרות מלאה
תואר פיננסי – כלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים – חובה.
ניסיון בתפעול/בקרת קרנות נאמנות – יתרון
ניסיון בעבודה באקסל – יתרון.
יכולת עבודה בסביבה בעלת ממשקים מרובים, וריבוי משימות (מולטיטסקינג)

אזור: מרכז / שפלה / השרון
תל אביב-יפו

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת מרכז שירות ת``א
התפקיד כולל : קליטת לקוחות וסגירת כרטיסי עבודה,ניהול קופת המוסך, מענה טלפוני, ניהול יומן,פתיחת כרטיסי עבודה,גבייה, חשבוניות.

דרישות התפקיד
ניסיון קודם-יתרון
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בתנאי לחץ
יכולת עבודה בצוות
בעלת יכולת ארגון וסדר
אחריות

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?