הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 12 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי דרוש/ה פקיד/ה לטובת פרויקט מיוחד! **תפקיד זמני**
התפקיד כולל: סיוע לאחראי בהזנת הזמנות למערכת, ביצוע בקרות, מענה ללקוחות וכל סיוע אחר שיידרש.
משרה מלאה: א-ה 8-16 עם נכונות לש``נ.

דרישות התפקיד
עבודה מול מחשב,
זריזות,
דיוק,
תודעת שירות גבוהה,
יכולת עבודה בתנאי לחץ.

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת עם אנגלית ברמה גבוהה. מהות התפקיד: אדמנסטרטיבי, יושב/ת באגף שירות. מדובר בעבודה טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה
עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים
עבודה במשרה מלאה.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - כולל תרגום מעברית לאנגלית ולהפך. לשים דגש על כתיבה.
ניסיון קודם בש``ל/אדמנסטרציה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ
תודעת שירות גבוהה
יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ
הכרות עם office

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת - חטיבת הכספים - מחלקת חשבות - מדור עיקולים
התפקיד כולל: מתן מענה ושירות בתחום העיקולים לגורמים השונים בחברה ומחוצה לה (אגף עסקים, אגף שירות ומכירות, בתי עסק, עורכי דין וכד`);
ביצוע העברות כספים לגורמים מעקלים (הוצל``פ, ביטוח לאומי עיריות ועוד);
ביצוע חיוב של גורמים מעקלים בגין דמי טיפול;
ביצוע בקרות של דו``חות תוך דגש על אחריות אישית;
ביצוע פק` זיכוי עקב חובות בתי עסק וכדו`;
רישום והכנת תשובות לעיקולי בית משפט;
משרה מלאה 8-16

דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה עם מערכת ה - MF;
ידע בתוכנות האופיס בדגש על אקסל וורד;
יכולת חשיבה ועבודה בצוות;
יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה;
ניסיון במערכת ERP של אורקל - יתרון משמעותי;
תעודת הנהח``ש סוג 2 או 3 - יתרון משמעותי;
רקע בתחום העיקולים ו/או מוקד בתי עסק - יתרון משמעותי;

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת לתפעול הלוואות וארכיון.
התפקיד כולל: טיפול בבקרות דוחות קליטה וקליטת עסקאות ידניים.
מתן שירות לממשקים פנימיים: מוקד בתי עסק, עמדה אחורית בתי עסק, חטיבת עסקים- נציגי שטח, מתאמות ומנהלי אזורים.תמיכה תפעולית בעולם ההלוואות – בקרה וסימון מסמכים, טיפול ותמיכה מול חברת שליחויות מתן שירות טלפוני ללקוחות בנושא ההלוואות מתן שירות למוקדי שירות לקוחות ומכירה השתתפות במבצעים ומשימות האגף


דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
ניסיון קודם
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
תודעת שירות גבוהה
יסודיות ודיוק לצד זריזות גבוהה
יכולת עבודה בצוות

משרה מלאה
אזור: מרכז
גבעת שמואל

לחברת ביטוח מובילה בגבעת שמואל דרוש/ה רכז/ת תפעול מרכזית.
התפקיד כולל: ביצוע פועלות ביטוחיות על פוליסות חיים, מנהלים ופנסיה, ממשקי עבודה מול סוכני הביטוח,לעיתים לקוחות עבודה אדמינסטרטיבית שוטפת על פוליסות הביטוח השונות.
קליטה ישירה כעובדי חברה!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון קודם בתחום - שנה-שנתיים
יסודיות מקצועיות,
סדר וארגון
יעילות
נכונות להתחייב לשנת עבודה.

אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברה פיננסית מובילה בת``א דרושים.ות נציגים/ות למוקד תפעול הלוואות-מימון בקליל.
התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה לבתי עסק המעבירים בקשה להלוואה לצרכן בפורטל כגון:
טיפול בתקלות ובקשות לאישור חריג, ביצוע פעולות ושינויים בהלוואה פעילה, טיפול בפירעון מוקדם, טיפול בטפסים שגויים או חסרים
התפקיד משלב 70% בק אופיס ו- 30% מענה טלפוני און-לין מול מגרשי הרכב
שעות פעילות המחלקה 8:00-20:00. המשרה מלאה 9 שעות במשמרות 8:00-17:00 / פעמיים בשבוע 10:00-19:00
קליטה ישירה לחברה

דרישות התפקיד
הבנת תהליכים פיננסים וראיה עסקית
שירותיות וייצוגיות בכתב ובע``פ (מענה טלפוני ובאמצעות אי מייל ללקוחות עסקיים ופרטיים)
יכולת למידה גבוהה של מערכות חדשות
עבודה עצמאית ובצוות, יכולת קבלת החלטות באי ודאות, ירידה לפרטים ואחריות אישית

אזור: מרכז
אזור

לחברת שירות בתחום ציוד תעשייתי למטבחים דרוש/ה פקיד/ת דלפק
התפקיד כולל :
קבלת קהל בדלפק חלקי החילוף של החברה.
מתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות וביצוע הזמנות
קבלת קהל טכנאים וקבלנים וציודם.
עבודה שוטפת מול מעבדת השירות ומחסן החברה.
חלק מצוות של שלושה פקידי דלפק.
שעות עבודה 8-17 א-ה


דרישות התפקיד
ניסיון של שנה-שנתיים לפחות בשירות לקוחות פרונטאלי- חובה.
רצינות, אחריות וסדר.
אוריינטציה שירותית, מחשובית ונועם.
נכונות למשרה מלאה.
יכולת הגעה עצמאית.

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מהמובילים בארץ דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס במחלקת כספים וניירות ערך.
התפקיד כולל: תפעול של מכירת מניות / אופציות של חברות ציבוריות. הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי. הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו.
הוצאת דוחות לממשקים בתוך החברה (בעיקר מנהלות התיקים). הוצאת דוחות לחברות בהתאם לדרישות אנשי הקשר (דוח מכירות/ מס/ עזיבות).
משרה מלאה

דרישות התפקיד
תואר ראשון – יתרון
אנגלית ברמה טובה (כתיבה וקריאה) - 5 יח``ל
אקסל ברמה טובה מאוד-נוסחאות פיבוט וולוקפ - חובה!
סדר ודיוק
יכולת למידה מהירה ועבודה אינטנסיבית

משרה מלאה
אזור: מרכז / השרון
פתח תקוה

לחברת תרופות דרוש/ה רכז/ת אדמיניסרטיבית – משרה מספר 4708
לתפקיד מגוון ומאתגר המשלב אדמיניסטרציה עם תמיכה לתחום הרווחה.
במסגרת התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית בלשכת היו``ר
אירוח וליווי אורחי לשכת היו``ר.
סיוע בארגון פעילויות רווחה של כלל הקבוצה.



דרישות התפקיד
בעל/ת תואר ראשון - יתרון
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית של 1-2 שנים – חובה (אפשרות גם משרות צבאי)
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות ביישומי אופיס.
עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור)

אזור: מרכז / שפלה / השרון
לוד

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת רישוי.
מהות התפקיד: פקיד/ת רישוי במסגרת התפקיד:
אחריות על הרישוי , שחרורים מהמכס והובלות,הוצאת דוחות ונתונים ממערכת הSap ו - ורכבית,עבודה אל מול עמילי מכס ומשרד התחבורה, הפקת תעודות רישוי ללקוחות, תמיכה טלפונית באנשי המכירות.
ימים א-ה 07:00-16/07:30-16:30

דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם-חובה
הכרות עם אופיס ומערכת ה- Sap - יתרון
הכרות עם מערכת הרכבית - יתרון
דיוק , קפדנות, יסודיות – חובה
תודעת שרות גבוהה

משרה מלאה
אזור: מרכז / שפלה
אזור

לחברת לוגיסטיקה והפצה דרוש/ה
רפרנט.ית בק אופיס -אזור

הכנת מחירים/ מחירונים לפרוייקטים ומכרזים- כולל פנייה לסוכנים לקבלת הצעות מחיר אטרקטיביות
הקלדת מחירונים לקובץ אקסל ולמערכת היוניפרייט
הכנת הצעות מחיר בייבוא ימי לסוכנים מחו``ל – כולל הצעות למכרזים שמתקבלות מסוכנים (בקשות DDU/ DDP)
הכנת הצעות מחיר ללקוחות קיימים



דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השילוח הבינ``ל- חובה- הבנה וידע של תהליכים, סוגי משלוחים וכו`.
היכרות עם מחירונים- יתרון
אקסל- רמה טובה
הכרות עם מערכת יוניפרייט- יתרון משמעותי


משרה מלאה
אזור: מרכז / שפלה
אזור

לחברת לוגיסטיקה והפצה דרוש/ה רפרנט.ית רכש ספנות -אזור

טיפול במחירונים של חברות ספנות
בקרת מחירונים
קשר עם חברות ספנות



דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השילוח הבינ``ל- חובה- הבנה וידע של תהליכים, סוגי משלוחים וכו`.
היכרות עם מחירונים
אקסל- רמה גבוהה
אוריאנטציה מסחרית
הכרות עם מערכת יוניפרייט- יתרון משמעותי

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?