הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 3 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת לתפעול הלוואות וארכיון.
התפקיד כולל: טיפול בבקרות דוחות קליטה וקליטת עסקאות ידניים.
מתן שירות לממשקים פנימיים: מוקד בתי עסק, עמדה אחורית בתי עסק, חטיבת עסקים- נציגי שטח, מתאמות ומנהלי אזורים.תמיכה תפעולית בעולם ההלוואות – בקרה וסימון מסמכים, טיפול ותמיכה מול חברת שליחויות מתן שירות טלפוני ללקוחות בנושא ההלוואות מתן שירות למוקדי שירות לקוחות ומכירה השתתפות במבצעים ומשימות האגף


דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
ניסיון קודם
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
תודעת שירות גבוהה
יסודיות ודיוק לצד זריזות גבוהה
יכולת עבודה בצוות

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אופנה מובילה דרוש\ה אחראי\ת קופות ואדמיניסטרציה . התפקיד כולל אחריות על קו קופות - ספירת קופות, התנהלות מול בנקים, בקרת קופות, הכשרת קופאים/ות וניהול קופה קטנה.
עבודה אדמיניסטרטיבית - קליטות עובדים, טפסי כ``א, הפקת דו``חות, דיווחי נוכחות.
תגבור ברצפת המכירה ושירות לקוחות בסיום העבודה במשרד- במידת הצורך.
משרה מלאה: 07:00-16:00, ימי שישי 07:00-11:00.


דרישות התפקיד
חשיבה אנליטית והבנה חשבונאית.
ראש גדול ומוכנות לעבודה אדמיניסטרטיבית הדורשת דייקנות ויסודיות.
ניסיון כקופאי /ת ראשי /ת - יתרון.
ניסיון קודם בקופות -חובה.
עבודה בבנק - יתרון.
כושר ביטוי מצוין בשפה העברית.
אקסל – רמה גבוהה.

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לצוות עסקאות.
התפקיד כולל: תפעול של עסקאות במסגרת פעולות של מיזוגים ורכישות
הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי
הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו הוצאת דוחות לממשקים בתוך החברה (בעיקר מנהלות התיקים)הוצאת דוחות לחברות בהתאם לדרישות אנשי הקשר (דוח מכירות /מס /עזיבות)
קליטה ישירה לחברה!!

דרישות התפקיד
תואר ראשון פיננסי + מוכוונות לעולם הפיננסי - חובה
ניסיון מחברות פיננסיות - חובה
ידע באנגלית ברמה טובה - בעיקר קריאה וכתיבה
אקסל ברמה טובה, לרבות ניסיון מוכח בעבודה באקסל
נדרש ראש אנליטי, עמידה בריבוי משימות
למידה עצמאית, התמודדות תחת לחץ, סדר וארגון

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?