הצעות עבודה בפקידות במרכז

נמצאו 6 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
חולון

לבנק המוביל בישראל דרוש/ה נציג/ת תפעול מערכת לניהל משימות בחולון!
התפקיד כולל:
קבלת הוראת הלקוח - קריאת הבקשה והבנת הבקשה
בדיקות דוגמאות חתימה
בחירת תחום לביצוע
העברה לביצוע /השלמת נתונים


דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה!
למידה מהירה
יסודיות וארגון
עבודת צוות
יחסי אנוש
תודעת שירות
פתיחות

אזור: מרכז
רמת גן

מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה ברמת גן.
א`-ה` 8.5 שעות עבודה, ניהול מספר יומנים, טיפול באדמיניסטרציה שוטפת ועוד!
קליטה ישירה לחברה !!!

דרישות התפקיד
עבודה עם תוכנות מחשב: אאוטלוק, אקסל, פאוור פוינט וכו`- חובה
ניסיון בתפקיד דומה- חובה

משרה מלאה
אזור: מרכז
ראש העין

ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה לתפקיד BO במוקד תביעות ביטוח.
התפקיד כולל: בק אופיס של תביעות ביטוח, העברת מסמכים לחברות ביטוח, למבוטחים וכו`. תיאום טלפוני של פגישות מול הסוכנות, מסירת הודעות לצוות שירות במוקד, העברת הודעות.
משרה מלאה

דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון
רקע מעולם הביטוח – יתרון
יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת (OFFICE ,SAP, 9 מערכות שונות של חברות הביטוח)
דיוק יסודיות, סדר וארגון
מולטיטסקינג ודינאמיות
תקשורת בינאישית טובה
יכולת עבודה בצוות
עבודה בתנאי לחץ

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה
מתאים ל: אקדמאים

לסוכנות ביטוח גדולה במרכז דרוש/ה רפרנט/ית תפעול בריאות.
בקשר ישיר מול המעסיק בענייני תפעול
לדוג` במעסיק צריך לשלם על דרישת תשלום.
לתפקיד יש כמה ממשקים:
1. צד ישיר מול המעסיקים. מעקב אחרי קבצים למשל
2.מול היצרנים- לבדוק שכל מה שצריך להתבצע קרה. שעדכנו שינויים שהמבוטח ביקש. דברים חריגים שצריך לבקש מהיצרנים. ועוד
3.עבודה מול לקוחות – שיחות עם מבוטחים ועבודה ב CRM.
משרה מלאה-8.5 שעות ביום

דרישות התפקיד
ניסיון בתביעות בריאות פרט וקולקטיב/ תפעול - חובה ניסיון בניהול צוות - יתרון משמעותי.
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת ושליטה מלאה ב-Office.
דיוק ותשומת לב לפרטים, סדר וארגון.
אסרטיביות ויכולת להתמודד עם התנגדויות ומצבים מורכבים.

משרה מלאה
אזור: מרכז
אשקלון

תיאור התפקיד :
גיבוי והחלפה של עמדת קבלת המשאיות , תחזוקת מלאי יומית , ספירות מלאי על פי הצורך.
ארגון וסידור כלל המלאי בחצר , שקילת משאיות וקליטתן במערכת , ניפוק/קליטה למלאי.
החלפת אחראי משלוחים בעת הצורך , עזרה בהעמסות ופריקות בהתאם לצורך ועבודות נוספות בהתאם להנחיית מנהל המפעל או אחראי לוגיסטיקה


דרישות התפקיד
יכולת עבודה בצוות
הכרות עם מערכות מידע יתרון למערכת ``מעלה``
הכרות עם תוכנות אופיס
רשיון מלגזה בתוקף - חובה

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה
מתאים ל: אקדמאים

לסוכנות ביטוח גדולה במרכז דרושים/ות מסלקי/ות תביעות בריאות.
אחריות מקצועית על צוות העובדים, טיפול בבקשות המבוטחים קבלת הבקשה לתביעה מהמבוטח, טיפול בה עד לקבלת הכספים מחברות הביטוח.
מעקב אחר העברת תביעות מול חברת הביטוח.
תשלום תביעות בריאות במערכת הממוחשבת של חברות הביטוח (ידע בתשלום תביעות במערכות מיתב וסאפ -יתרון).
מענה טלפוני למבוטחים שיחות נכנסות ויוצאות.
ממשקי עבודה: מעסיקים, חברות הביטוח, סוכני ביטוח פנסיוני, מוקד שירות הלקוחות ומבוטחים
משרה מלאה-8.5 שעות ביום


דרישות התפקיד
ניסיון בתביעות בריאות פרט וקולקטיב - חובה.
ניסיון בניהול צוות - יתרון משמעותי.
עבודה עם חברות ביטוח והיכרות מעמיקה עם מערכות חברות הביטוח - חובה.
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת ושליטה מלאה ב-Office.
דיוק ותשומת לב לפרטים, סדר וארגון.
אסרטיביות ויכולת להתמודד עם התנגדויות ומצבים מורכבים.

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?