הצעות עבודה בפקידות

נמצאו 12 משרות

קרית גת

קבוצת אסם מגייסת נציג/ת בק אופיס למרכז השירות עבור צוות המתמחה בניהול תהליכי שרשרת אספקה
במסגרת התפקיד
ניהול הזמנות ללקוחות אסטרטגיים
בדיקת מלאים, טיפול באספקות ממחסנים חיצוניים
הפקת דוחות לאיתור לקויות בהזמנות וטיפול בהתאם
טיפול שוטף בהזמנות תוך התנהלות צמודה עם גורמי לוגיסטיקה .



דרישות התפקיד
דרישות תפקיד:
12 שנות לימוד
ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון
שליטה מלאה ביישומי מחשב
אנגלית ברמה טובה
נכונות למשרה מלאה (8:00-17:00)
2-3 פעמים בשבוע הישארות מעבר לשעה 17:00 להפקת דוחות סוף יום (בממוצע 15-20 דק`, במקרים חריגים בלבד עד שעה)
המשרה בקרית גת


משרה מלאה
אזור: השרון
איירפורט סיטי

קבלת הזמנות מצוותי החוץ
(מתקינים, טכנאים ונהגים(
הקלדת הזמנות במערכת - עבודה מול מחשב בדיקת תקינות מחירים ומלאים - יש התנהלות מול מחסנאים וביצוע הזמנות לליקוט. שמירת קשר ותיאום מול הלקוחות בנושא אספקות, חוסרים, מחירים ועוד

דרישות התפקיד
ניסיון בפריוריטי – חובה
ניסיון בתחום - יתרון
חובה ניסיון בסביבה ממוחשבת

משרה מלאה
ראשון לציון

מתן מענה לסניפים באמצעות מערכת פניות CRM בנושא אספקות

דרישות התפקיד
אורינטציה מחשובית
· יכולת התבטאות בכתב ברמה טובה
· יכולת עבודה עצמאית

משרה מלאה
ראש העין

מדובר על תגבור מחלקת התביעות בעיקר בפן האדמיניסטרטיבי (טיפול במסמכים, הזנת נתונים, מעט שיחות ללקוחות)


דרישות התפקיד
ניסיון בתחום - יתרון
ניסיון בסביבה ממוחשבת - חובה

משרה מלאה
אשדוד

לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת הזמנות
כחלק מצוות של 4 נציגות, מקבלים הזמנות מסוכני מכירות בהתאם להצעות מחיר, בודקים שלוקט כמו שצריך (בדיקה במחשב), נותנות מענה אדמיניסטרטיבי לסוכני מכירות מבחינת הצעות מחיר ומלאי

דרישות התפקיד
ידע באופיס - חובה
עבודה בצוות - חובה

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב

משימות נרחבות עם אחריות רבה להזנת נתונים פיננסיים של עסקאות במערכות החברה -
•איתור העסקה הרלוונטית ושיוך הצ`ק הרלוונטי לעסקה.
•אחריות על זיכוי בית העסק בגובה הצ`ק - בהתאם לנהלי החברה ולסיבת החזרה,
ושליחת מכתב ללקוחות בהתאם הצורך.
•ביצוע הפקדות תשלומים וממשק עבודה מול הבנקים השונים איתם החברה עובדת.
•אחריות כוללת על עדכוני שעבוד ולטפל בהתאם מול גורמים פנימיים בחברה או גופים חיצוניים.


דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: ירידה לפרטים, אחריות, עבודה עצמאית, דקדקנות, סדר וארגון, יכולת קבלת החלטות, משימתיות ועבודה תחת יעדים.

משרה מלאה
אזור: השרון
הרצליה -----הרצליה

לחברה מובילה בהרצליה דרוש/ה פקיד/ת שירות וגביה. תיאור התפקיד : קבלת קהל פרונטלית
בשעות מסוימות של היום , בירור תשלומים , גביית כספים , עיקולים , מענה למיילים , מענה דיגיטלי, מעט עבודת בק אופיס ועוד ..

עובד/ת חברה מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
שליטה ביישומי אופיס - חובה
יחסי אנוש מעולים
מכוונות למשרה מלאה

משרה מלאה
אריאל

קלדן/נית מחלקת החזרות החלפה לחופשת לידה עם אופציה להארכה.
תיאור התפקיד:
•זיכוי והקלדת תעודות החזרה
•בדיקת טעויות בקרים
•קשר ישיר מול הנציגויות
•מענה למיילים מהנציגויות
•הקלדת תעודות מלאי בספירות תקופתיות


דרישות התפקיד
קריאה וכתיבה בשפה העברית
•הבנת מערכת CAV/ פריוריטי (יתרון)
•יכולת עמידה בתנאי לחץ וסביבת עבודה דינאמית
•סדר וארגון
•זריזות ודייקנות
•כושר ניסוח והתבטאות גבוה
•רמה אישית גבוהה
•הכרת תוכנות OFFICE בדגש על EXCEL

משרה מלאה
אזור: מרכז
ראש העין

ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה לתפקיד BO במוקד בציי רכב.
התפקיד כולל: בק אופיס של ציי רכב, הזנת נתונים ותיאומים מול מוסכים ומרכזי שירות.
בעיקר הזנת נותנים ודוחות.
משרה מלאה

דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון
רקע מעולם הביטוח – יתרון
יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת (OFFICE ,SAP, 9 מערכות שונות של חברות הביטוח)
דיוק יסודיות, סדר וארגון
מולטיטסקינג ודינאמיות
תקשורת בינאישית טובה
יכולת עבודה בצוות
עבודה בתנאי לחץ

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

קבלת מטופלים: קבלת פנים חמה ומסבירת פנים למטופלים חדשים וחוזרים. · ליווי מטופלים: ליווי מטופלים לחדרי בדיקות וטיפולים, לוודא שהם מרגישים בנוח ומקבלים מענה לצרכיהם. · ניהול יומנים ותורים: וידוא הגעת מטופלים, תיאום ושינוי מועדי תורים באופן יעיל ומסודר. · גביית תשלומים: ביצוע גביית תשלום ממטופלים חדשים, תוך הקפדה על סדר ודיוק. · עבודה ממוחשבת: עבודה שוטפת מול מערכת Rapid לניהול מידע רפואי ומנהלתי. · משימות אדמיניסטרטיביות: טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות כלליות כגון שליחת מיילים, הדפסות, סריקות וארגון מסמכים.

דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בסביבת עבודה דומה, כגון בתי חולים, מרפאות, קופות חולים, תיירות מרפא או רפואה אסתטית – חובה.
שליטה מלאה בעברית (קריאה, כתיבה ודיבור). יתרון לשליטה ברוסית ו/או אנגלית

אזור: מרכז
תל אביב-יפו

מענה טלפוני, מענה למיילים.
ליווי וסיוע להריוניות המעוניינות בקורסים/סיורים/פעילויות של המועדון.
ביצוע חיובים ותגמולים במערכת ממוחשבת של בית החולים.
השתתפות בכנסים פרונטליים של בית החולים.
סיכומים חודשיים של הפעילויות והעברת דו``חות.
עבודה במערכות CRM - , צ`אטים, נמר.
ניהול ורישום לפעילויות, תפעול מרפאת איתך ומרפאת רפואה משלימה - רישום, גבייה ניהול רשימות המתנה, קבלה לקליניקה וניהול וטפסי 17.


דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בתפקיד דומה בתחום השיווק או הבריאות- יתרון
כושר ביטוי מצוין בע``פ, אדיבות ושרירותיות, יכולת לעבוד בצוות, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, אנרגיה חיובית, תקתקנות, שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות, קליטה מהירה ויכולת למידה טובה.

משרה חלקית
חבל מודיעין

מתן מענה שירותי ותפעולי לממשקים שונים בארגון לרבות: מרלו``ג, נהגים, 
סוכנים, מחלקת מכירות, כספים.
ניהול תהליך זרימת הזמנות לקוח: בקרת מלאי, שיבוץ לליקוט, הפקדת 
תעודות וכ`ו.
מענה למיילים וטלפונים באופן שוטף. 
מתן מענה פנים ארגוני שירותי ומקצועי.

קליטה ישירה לאירגון


דרישות התפקיד
הכרת פריוריטי- חובה !
ידע בעבודה מול מחשב
ניסיון דומה - חובה
נכונות וזמינות לעבודה בימים א-ה בשעות 16:00-22:00
זמינות לתחילת עבודה מיידית

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?