הצעות עבודה בפקידות

נמצאו 12 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת לתפעול בתי עסק לקבלת קהל.
התפקיד כולל: טיפול בעדכונים מאוד רגישים הנוגעים לתפעול כל ההסכמים של בתי העסק :
שינויי חשבון, עדכונים בפרטי בית העסק ועוד.
תמיכה תפעולית בעולם המועדונים - עדכון מבצעים, טיפול בהסכמים ועבודה שוטפת מול המועדונים.מתן שירות טלפוני/ מייל לממשקים פנימיים: מוקד בתי עסק, חטיבת עסקים- נציגי שטח, סייעות ומנהלי אזורים ולממשקים חיצוניים: בתי עסק.
שעות עבודה: 8:00-16:00 + ש.נ ע``פ צורך ודרישה




דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה
תודעת שירות גבוהה
יסודיות ודיוק
יכולת עבודה בצוות
נדרשת עבודה בערבי חג במידת הצורך וכן תורנות בימי חוה``מ
עבודה בתנאי לחץ

משרה מלאה
אזור: מרכז / דרום
תל אביב-יפו

נציגת גבייה רצוי עם ניסיון/ הכרות /סיום קורס בתחום הכנת משכורות , גבייה למאות עובדים

דרישות התפקיד
עבודה במישרה מלאה +שעות נוספות בתקופת משכורות ,
שירותיות אדיבות , הכרות עם תחום השכר והגבייה

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אשראי מובילה בת``א פקיד/ה מקצועי/ת עם אנגלית ברמה גבוהה. מהות התפקיד: אדמנסטרטיבי, יושב/ת באגף שירות. מדובר בעבודה טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה
עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים
עבודה במשרה מלאה.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - כולל תרגום מעברית לאנגלית ולהפך.
ניסיון קודם בש``ל/אדמנסטרציה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ
תודעת שירות גבוהה
יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ
הכרות עם office

משרה מלאה
אזור: השרון
הוד השרון

מזכיר.ת מחלקת תפעול - החלפה לחל``ד - 4-6 חודשים: (להסביר שזאת חברה גדולה ומי שטוב/ה יתאמצו למצוא תקן קבוע)- בטיפול צופיה טיירי
תמהיל העיסוק בין היתר:
- ניהול יומנים
- ניהול אדמיניסטרטיבי של עובדי כח אדם
- ניהול נוכחות לכלל עובדי המחלקה
- מתן מענה לכלל מערך התפעול - מנהלים ועובדים
מזכיר.ת התפעול היא פונקציה מאד משמעותית במחלקה, מרכזת תחתיה לא מעט נושאים אשר קשורים בין השאר למשאבי אנוש, נדרשת בגרות וחוסן נפשי .

דרישות התפקיד
דרישות:
ניסיון בבק אופיס/ אדמינסטרציה- חובה
היכרות עם אאוט לוק- חובה.
ימי עבודה : א`-ה` - משרה מלאה

יבנה

דרוש/ה פקיד/ה עם ניסיון בניתוח דוחות למשרה חלקית
למח’ שיווק ומכירות דרוש/ה אנליסט/ית בעל/ת ניסיון ויכולת לניתוח נתונים,
ניתוח דוחות (לא כספיים), התעסקות עם ריווחיות ותימחור, התנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים,
עבודה מול דרגים שונים בחברה, הפצה של דוחות למנהלים רלוונטיים,
עבודה רבה על אקסל (נדרש ידע וניסיון ברמה גבוה)
עבודת בק אופיס שוטפת (מענה טלפוני, טיפול בניירת, חשבוניות וכו’)
עבודה מול גרפיקאים ובית דפוס, ניהול יומן של מנהל המחלקה.




דרישות התפקיד
בעל/ת יכולת ראיה מספרית, חשיבה חשבונאית- חובה
שליטה גבוהה מאוד בעבודה על תוכנת אקסל (ברמת נוסחאות) - חובה
ניסיון על מערכת ERP - חובה
שליטה מלאה בתוכנת האופיס
חצי משרה: א -ה - 08:00 -13:00 (יש גמישות)
מקום העבודה - יבנה

אזור: שפלה
תל אביב

לחברת אשראי מובילה בתל אביב דרוש/ה פקיד/ה ליחידת שילוח.
מהות העבודה- ספירה ואריזת כרטיסי אשראי.
העבודה 5 ימים במהלך השבוע בין השעות 8:00-17:00
תחילת עבודה מידית

דרישות התפקיד
רמה אישית טובה
אחריות,
סדר וארגון גבוהים,
זריזות
דייקנות 3
נכונות לעבודה מידית

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לצוות עסקאות.
התפקיד כולל: תפעול של עסקאות במסגרת פעולות של מיזוגים ורכישות
הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי
הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו הוצאת דוחות לממשקים בתוך החברה (בעיקר מנהלות התיקים)הוצאת דוחות לחברות בהתאם לדרישות אנשי הקשר (דוח מכירות /מס /עזיבות)
קליטה ישירה לחברה!!

דרישות התפקיד
תואר ראשון פיננסי + מוכוונות לעולם הפיננסי - חובה
ניסיון מחברות פיננסיות - חובה
ידע באנגלית ברמה טובה - בעיקר קריאה וכתיבה
אקסל ברמה טובה, לרבות ניסיון מוכח בעבודה באקסל
נדרש ראש אנליטי, עמידה בריבוי משימות
למידה עצמאית, התמודדות תחת לחץ, סדר וארגון

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה רפרנט\ית פתיחת חשבונות-אנו מגייסים גם בסגר!
התפקיד כולל:
פתיחת חשבונות בחבר הבורסה, קבלת מסמכים לאחר חתימת הלקוח ובדיקתם,
רישום והתאמה מול האישור שקיבל הלקוח, בדיקות נלוות נוספות
קליטה ישירה לחברה

דרישות התפקיד
תואר ראשון - חובה
תעודת בגרות מלאה
ניסיון תפעולי קודם מחברות ביטוח- חובה
רמה אישית גובה
יכולת עבודה תחת לחץ
מולטיטסקינג, יכולת ירידה לפרטים ועמידה בזמנים, סגירה קצוות ותקתקנות

משרה מלאה
אזור: מרכז
אזור

עבודה בצוות גדול, הפקת חשבוניות ללקוחות ,מעקב טיפול וסגירת קריאות שרות, אישור תעודות משלוח , הזנת ציוד שסופק ,עבודה על מערכות ERP וCRM ,גיול וקליטת כספים. עבודה מול ממשקי רוחב

קליטה לאירגון מהיום הראשון!


דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתחום הגבייה/הנהחש- חובה.
היכרות וניסיון עבודה עם תוכנות אופיס, איארפי וסיאראם.
יכולת ניהול וביצוע מס’ משימות במקביל, עבודה בתנאי לחץ, יחסי אנוש

אזור: שפלה / השרון
כפר סבא

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה נציג/ת BACK OFFICE.
התפקיד כולל:
מתן מענה לסוכנים, עדכון נתונים במערכת, הוצאת דוחות, בקרה, עבודה בסביבה ממוחשבת.
כפר סבא



דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס / תפקיד תפעולי שנתיים לפחות- חובה.
וורבליות
פלפל/ית

משרה מלאה
אזור: מרכז
רמת גן

חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה ברמת גן רכז/ת שירות ותפעול- מחלקת הסכמי ספקים
התפקיד כולל: ביצוע תשלומים ובקרות תשלומים לספקי ההסכם (רופאים, בתי חולים, מעבדות פתולוגיות וכו`)
מענה שוטף לפניות ספקים בנושאים שונים-התחייבויות, תשלומים, עדכון פרטים ועוד
טיפול בהסכמי ספקים- קליטת ספקים חדשים, חידוש הסכמים, עדכון פרטי חשבון
קליטה ישירה כעובדי חברה!

דרישות התפקיד
ניסיון בתפקיד דומה מחברת ביטוח/בית השקעות
אקסל ברמה טובה
ניסיון קודם בתחום הבריאות- יתרון משמעותי
יכולת ניסוח גבוהה
תודעת שירות גבוהה, יכולת ביטוי והתנסחות ברמה גבוהה, דייקנות, יכולת עבודה בצוות, אחריות ורצינות.

אשדוד

אחראי/ת קליטת הזמנות
תאור התפקיד:
• בניית מקטים
• קריאת שירטוטים וניתוחם
• תכנון אריזה בהתאם לתוכנית הייצור ומשקלה
• הפקת הזמנות ביצוע במערכת ERP
• ממשקי עבודה יומיים מול המחלקות בחטיבה


דרישות התפקיד
ניסיון קודם- יתרון (בעבודה במערכות ERP/MRP) שליטה מלאה בישומי OFFICE עברית רהוטה + (אנגלית יתרון) אחריות אישית ויכולת הובלת תהליכים ראייה מערכתית יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
חשיבה, דייקנות ותשומת לב לפרטים

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?