הצעות עבודה בפקידות

נמצאו 15 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברת אשראי חובילה דרוש/הפקיד/ה מקצועי/ת למדור ברורי חו``ל.
התפקיד כולל: טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים


דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה - חובה (בדגש על יכולת תרגום גבוהה מעברית לאנגלית ולהיפך – ייערך מבדק ידע באנגלית)
ניסיון בעבודת BO בארגונים גדולים – יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת ביטוי וניסוח טובה בע``פ ובכתב
חשיבה עצמאית ויכולת ניתוח עובדות ומסמכים
הכרת תוכנות office

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אשראי מובילה בת``א פקיד/ה מקצועי/ת עם אנגלית ברמה גבוהה. מהות התפקיד: אדמנסטרטיבי, יושב/ת באגף שירות. מדובר בעבודה טיפול בפניות של מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי ישראלים/ תיירים לגבי שימוש בכרטיס בבתי עסק בארץ ובחו``ל שמירה על קשר שוטף עם לקוחות/ בתי עסק בעת טיפול בפנייה
עבודה מול גופים בינלאומיים ובהתאם לנוהליהם
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים
עבודה במשרה מלאה.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - כולל תרגום מעברית לאנגלית ולהפך.
ניסיון קודם בש``ל/אדמנסטרציה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע``פ
תודעת שירות גבוהה
יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ
הכרות עם office

משרה מלאה
אזור: שפלה
מודיעין
מתאים ל: סטודנטים

לארגון ציבורי גדול ומוביל במודיעין דרושים/ות קלדנים/ות להקלדת ומיון נתוני דואר ע``פ מיקוד/כתובות/ תא דואר.
הקלדת המיקוד המופיע על כל פריט במחשב ובשלב הבא ע``י מצלמה. (לצורך הכנת מדבקת נקודת מסירה). הדבקת מדבקת נקודת מסירה על הפריט והנחה של הפריט על מסוע. הנחה של פריטים בעגלה בצמוד לקלדנית.
עבודה במשמרת צהריים- 15:00-24:00
ראשון - שישי.

דרישות התפקיד
*אנגלית בסיסית- קריאה
בלבד.
*הקלדה מהירה.
* 12 שנות לימוד.

משרה מלאה
אזור: שפלה
מודיעין
מתאים ל: סטודנטים

לארגון ציבורי גדול ומוביל במודיעין דרושים/ות קלדנים/ות להקלדת ומיון נתוני דואר ע``פ מיקוד/כתובות/ תא דואר.
הקלדת המיקוד המופיע על כל פריט במחשב ובשלב הבא ע``י מצלמה. (לצורך הכנת מדבקת נקודת מסירה). הדבקת מדבקת נקודת מסירה על הפריט והנחה של הפריט על מסוע. הנחה של פריטים בעגלה בצמוד לקלדנית.
עבודה במשמרת בוקר: 7:00-16:30
ראשון - שישי.

דרישות התפקיד
*אנגלית בסיסית- קריאה
בלבד.
*הקלדה מהירה.
* 12 שנות לימוד.

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה פקיד/ה מקצועי/ת לתפעול הלוואות וארכיון.
התפקיד כולל: טיפול בבקרות דוחות קליטה וקליטת עסקאות ידניים.
מתן שירות לממשקים פנימיים: מוקד בתי עסק, עמדה אחורית בתי עסק, חטיבת עסקים- נציגי שטח, מתאמות ומנהלי אזורים.תמיכה תפעולית בעולם ההלוואות – בקרה וסימון מסמכים, טיפול ותמיכה מול חברת שליחויות מתן שירות טלפוני ללקוחות בנושא ההלוואות מתן שירות למוקדי שירות לקוחות ומכירה השתתפות במבצעים ומשימות האגף


דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
ניסיון קודם
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
תודעת שירות גבוהה
יסודיות ודיוק לצד זריזות גבוהה
יכולת עבודה בצוות

אזור: מרכז
תל אביב

לחברת אופנה מובילה דרוש\ה אחראי\ת קופות ואדמיניסטרציה . התפקיד כולל אחריות על קו קופות - ספירת קופות, התנהלות מול בנקים, בקרת קופות, הכשרת קופאים/ות וניהול קופה קטנה.
עבודה אדמיניסטרטיבית - קליטות עובדים, טפסי כ``א, הפקת דו``חות, דיווחי נוכחות.
תגבור ברצפת המכירה ושירות לקוחות בסיום העבודה במשרד- במידת הצורך.
משרה מלאה: 07:00-16:00, ימי שישי 07:00-11:00.
ניתן להתגמש למשרת אם - תחילת עבודה בסביבות 7-8 וסיום בסביבות 12 או לאחר מכן. השכר יהיה שעתי 36 ₪ לשעה.



דרישות התפקיד
חשיבה אנליטית והבנה חשבונאית.
ראש גדול ומוכנות לעבודה אדמיניסטרטיבית הדורשת דייקנות ויסודיות.
ניסיון כקופאי /ת ראשי /ת - יתרון.
ניסיון קודם בקופות -חובה.
עבודה בבנק - יתרון.
כושר ביטוי מצוין בשפה העברית.
אקסל – רמה גבוהה.

אזור: שפלה
תל אביב

לחברת אשראי מובילה בתל אביב דרוש/ה פקיד/ה ליחידת שילוח.
מהות העבודה- ספירה ואריזת כרטיסי אשראי.
העבודה 5 ימים במהלך השבוע בין השעות 8:00-17:00
תחילת עבודה מידית

דרישות התפקיד
רמה אישית טובה
אחריות,
סדר וארגון גבוהים,
זריזות
דייקנות 3
נכונות לעבודה מידית

משרה מלאה
אזור: השרון
כפר סבא

• אחריות מלאה על פעילויות דלפק הקבלה; קבלת אורחים, מועמדים וספקים.
• תחזוקה שוטפת של משרדים ומתקנים (אחזקת מבנים, סידורי חניה, דואר ומשלוחים וכו `
• קבלת שיחות נכנסות מטעם החברה.
• לספק תמיכה לצוות משאבי אנוש (פעילויות ניסיון עובדים, אירועים, דרישות רכישה, אפליקציית סודה וכו `.



דרישות התפקיד
אדם אנשים (אופטימיות ואנרגיה היא חובה) עם תקשורת חזקה ויחסי אנוש.ניסיון של שנתיים לפחות כמנהל משרד רצוי בחברה גלובלית.שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.שליטה בעבודה ב- Office (כולל Outlook, PowerPoint, Word & Excel).בעלות גבוהה והתמצאות בשירות.•ריבוי משימות עם יכולות עבודה בסביבה מבעבעת.

יבנה

נציגת שירות לקוחות

קבלת שיחות, הזמנות ומתן שירות טלפוני
ניסיון קודם כנציגה במוקד טלפוני
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
עבודה מול ממשקים רבים בחברה, יכולת תקשורת בין אישית
עמידה במצבי לחץ
יכולת ביצוע מס` משימות במקביל
יסודית ומסודרת, נעימת הליכות.



דרישות התפקיד
פריוריטי - חובה !!!
אנגלית ברמה טובה

שעות עבודה - א`-ד` 08:00-16:30
ה` - 08:00-16:00



משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת ביטוח גדולה ומוכרת בפ``ת דרושים/ות רכז/ת תפעול ושירות לחטיבת חסכון ארוך טווח תחום בריאות/משכנתאות.
התפקיד כולל:עבודה מול מערכות ממוחשבות, הקלדת נתונים, בדיקת נתונים, הפקות, שינויים, ניודים, פדיונות, גבייה ועוד. עבודה רבה עם טפסים ולעיתים עבודה טלפונית מול סוכנים החברה.
תנאים מעולים!!!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
תואר ראשון - יתרון משמעותי( עדיפות לתואר בתחום הפיננסי).
ניסיון תפעולי/שירות לקוחות-חובה
יציבות תעסוקת- חובה
יכולת דיוק ותשומת לב לפרטים
יכולת עמידה תחת לחץ
יכולת למידה ועבודה עצמאית

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב

לחברה פיננסית מובילה בת``א דרוש/ה נציג שירות למוקד תפעול הלוואות.
התפקיד כולל:
קליטת צ`קים חוזרים, הכנת תיקי הפקדות בנקים, טיוב נתוני עסקאות במערכת וכו`
עבודה במשרה מלאה!


דרישות התפקיד
בגרות מלאה
ניסיון קודם קומה -חובה
הכרות עם מערכת אופיס
נדרשת אוריינטציה טכנית, יכולת ללמוד תוכנות חדשות, ולהנחות ולהדריך לקוח בעת תקלות או בעיות בתפעול המערכות
הבנה עסקית וייצוגיות בע``פ ובכתב
שירותיות
משימתיות

משרה מלאה
חסוי

דרוש/ה למפעל באיזור אשקלון פקידת הזמנות העבודה כוללת מענה טלפוני לסוחרים / לקוח קצה ולנהגים בשטח
גביית תשלום הובלה מלקוחות (אשראי)
רצוי ניסיון בפריוריטי

דרישות התפקיד
-

אשדוד

נציג/ת ההזמנות

המשרה כוללת:
- עבודה מול לקוחות, סוכני מכירות ומחסן החברה.
- הקלדת הזמנות ועבודה משרדית מגוונת.
- מתן שירות ללקוחות ולאנשי המכירות בחברה.
- הצטרפות למערך ההזמנות הקיים.
- עבודה בימים א`-ה`, 08:00-17:00 ונכונות לשעות נוספות( עבודה במפעל חמת - באשדוד)
- תנאים טובים וסביבת עבודה נעימה ויציבה.



דרישות התפקיד
דרישות:
- ניסיון בתחום - חובה.
- שירותיות ויחסי אנוש טובים - חובה.
- היכרות עם תוכנות ה- OFFICE – יתרון
- - יתרון להכרות עם SAP.
- חריצות ואחריות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

יבנה

חברתנו דרוש /ה מתאם /ת רכש.
במסגרת התפקיד התנהלות מול ספקים בתחום הזכוכית, ניהול הזמנות רכש, ייעול תהליכים ומציאת פתרונות, הזנת נתונים, הפקה ובקרת דוחות.


דרישות התפקיד
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ, דייקנות, אסרטיביות, שירותיות, מולטיטסקינג.
עובד /ת חברה מהיום הראשון.
ניסיון בקניינות ורכש בתעשייה - יתרון.
שליטה בשפה האנגלית - חובה.
אקסל - ברמה גבוהה.
נכונות לעבודה במשרה מלאה, ש``נ לפי הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לבית השקעות מוביל בפ``ת דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לצוות עסקאות.
התפקיד כולל: תפעול של עסקאות במסגרת פעולות של מיזוגים ורכישות
הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי
הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו הוצאת דוחות לממשקים בתוך החברה (בעיקר מנהלות התיקים)הוצאת דוחות לחברות בהתאם לדרישות אנשי הקשר (דוח מכירות /מס /עזיבות)
קליטה ישירה לחברה!!

דרישות התפקיד
תואר ראשון פיננסי + מוכוונות לעולם הפיננסי - חובה
ניסיון מחברות פיננסיות - חובה
ידע באנגלית ברמה טובה - בעיקר קריאה וכתיבה
אקסל ברמה טובה, לרבות ניסיון מוכח בעבודה באקסל
נדרש ראש אנליטי, עמידה בריבוי משימות
למידה עצמאית, התמודדות תחת לחץ, סדר וארגון

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?