הצעות עבודה במזכירות במרכז

נמצאו 1 משרות

אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה מתאמת שוק פתוח- מחלקה עסקית ואביזרים.
הקלדת עיתודים למערכת, ניתוח דוחות מכר ברשת ובחברה כולה, טיפול בחשבוניות, ביצוע מעקב ובקרה על מוצרי קונסיגנציה , עדכוני מחירונים, תאום פגישות לסוכני השטח במחלקה העסקית- מתוך מאגר לקוחות קיימים וגם ממתחרים
תפעול ובק אופיס- הזמנות אובליגו, מלאים, מעקב אחר הזמנות, טיפול בהזמנות שהתעכבו מול לקוחות.
נכונות למשרה מלאה 09:00-18:00
מטה החברה בפתח תקווה.

דרישות התפקיד
ניסיון מתחום האדמיניסטרציה מינימום שנתיים- חובה
ניסיון מתפקיד דומה- יתרון משמעותי
אקסל ברמה גבוהה- חובה!
השכלה- תואר או לימודי תעודה רלוונטיים- יתרון

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?