הצעות עבודה במזכירות במרכז

נמצאו 4 משרות

אזור: מרכז
תל אביב-יפו

תטפלו בפניות המגיעות ליח` ה- IVF בנושאים שונים.תתנו מענה טלפוני למטופלות שמגיעות ליחידה, לפרוצדורות שונות של שימור פריון והפריה חוץ גופית. תעבדו מול גורמים שונים שכוללים רופאים בכירים בתחום ה- IVF, מעבדות ומח` שונות בארגון. כמו כן, תעמדו בקשר מול קופות החולים וממשקים חיצוניים שונים.
תהיו אחראיים על תיאום מול רופאים בכל נושא, על יצירת קשר בין הרופאים המטפלים למטופלות
עבודת בק אופיס מול ממשקים מרובים.

קליטה לאירגון מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
תעודת בגרות מלאה- חובה
תואר ראשון - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת-יתרון משמעותי
עמידה בתנאי לחץ, עבודת צוות ואחראיות

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לבית חולים פרטי באזור ראשון לציון דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למחלקת IVF.
מהות התפקיד-מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בהתאם לנוהלי החברה ולתחומי האחריות שהוגדרו,
כולל: פתיחת תיקי מטופל,מענה ומתן שירות פרונטלי וטלפוני,גבייה,קביעת תורים וכדומה.
מחלקה שעובדת 24/7,
כולל סופ``שים.שישי לסירוגין.
במשמרות שמתחילות בשעה 06:00 בבוקר או משמרות בשבתות יש מונית ספיישל מהבית.
במשמרות שמתחילות החל מהשעה 07:00 בבוקר – ההגעה היא באופן עצמאי.
משמרות שמסתיימות בשעה 23:00 בלילה – החזרה הביתה היא באופן עצמאי.

דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
תואר ראשון - יתרון
ניסיון אדמניסטרטיבי קודם - שנה לפחות
תעודת מזכיר/ה רפואית - יתרון משמעותי
ניסיון כמזכיר/ה רפואי/ת - יתרון משמעותי

אזור: מרכז
חולון

לארגון גדול בחולון בתחום שיווק מזון דרוש/ה מזכיר/ת מנכ``לים – תפקיד זמני ל 6 חודשים (החלפה לחל``ד).
ניהול אדמיניסטרטיבי של משרד המנכ``לים - ניהול לו``ז של 2 מנכ``לים, תיאום פגישות ומתן מענה שוטף למשימות ובקשות מהמנכ``לים
ארגון ותאום ישיבות הנהלה/דירקטוריון
סריקת חשבוניות למערכות החברה
סיוע כללי להנהלה הבכירה בנושאים אדמיניסטרטיביים ככל שיידרש.
אחריות על נראות המשרד ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. אירוח אורחים פנימיים / חיצוניים במשרדי החברה
ימי עבודה: א-ה, שעות עבודה: 8:00-16:00



דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון / ניהול לשכה - חובה
שליטה בכל יישומי Office – חובה
הכרות עם מערכת ERP פריורטי - יתרון
יחסי אנוש מצוינים
יכולת התנהלות בריבוי משימות תוך שמירה על סדר וארגון
יכולת עבודה עצמאית, אקטיביות ואסרטיביות
יושרה, אמינות ודיסקרטיות
בוגר/ת תואר ראשון - יתרון

אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברה מובילה דרוש\ה מזכיר\ת מנכל.
תיאום פגישות, ניהול יומנים, יד ימינו של המנכל, מענה למיילים .
משרה מלאה 8-17 ושישי במידת הצורך

דרישות התפקיד
אנגלית ברמת שפת אם קריאה /כתיבה /דיבור - חובה.
נסיון של 5 שנים לפחות בניהול אדמיניסטרטיבי בכיר - חובה.
נסיון בזימון יומנים לחברי הנהלה - חובה.
שליטה מלאה ביישומי office - חובה.
דיוק ותשומת לב לפרטים - חובה.
נסיון בהפקת מסמכים כולל כישורי הקלדה - חובה.

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?