הצעות עבודה במזכירות

נמצאו 3 משרות

משרה מלאה
אזור: השרון
נתניה

ניהול יומנים מורכב, תיאום פגישות לפי דרישה, ניהול לו``ז מנהלים ותיאום לוגיסטי של ישיבות, טיפול בדואר יוצא ונכנס, מיילים
מענה לשיחות טלפון, קבלה והפניית שיחות טלפון לאדם או למחלקה המתאימה
הזמנת ציוד משרדי, פתיחת קריאות מול קבלנים וספקים, קבלת הצעות מחיר, טיפול בשליחויות ותעודות משלוח.
פתיחת דרישות במערכת ה-SAP, טיפול בחשבוניות ועבודה מול הרכש.
קבלת אורחים והפנייתם בהגעתם למשרד

דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובה
ניסיון אדמיניטרטיבי חובה, אפשרי ניסיון של פקל``ש/ית / רל``ש/ית אחרי שירות צבאי
שליטה מלאה באאוטלוק כולל ניהול מספר יומנים במקביל
שליטה בSAP- יתרון משמעותי
שליטה ביישומי מחשב.
שירותיות, דייקנות, זריזות, דיסקטיות, סמכותיות, עבודה טובה בצוות, עצמאות.

משרה חלקית
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

קבלת קהל הפונים למחלקה, מתן מענה למטופלים.ות ומשפחתם, מתן שירות לצוות הרפואי, הסיעודי והפארה רפואי, טיפול בכל ההיבטים של גביית תשלומים עבור הביקור, כולל בקרה על טפסי 17 והפניות, מתן מענה טלפוני לציבור הפונים ועוד.


דרישות התפקיד
תעודת מזכירות רפואית או ניסיון עבודה זהה בארגון רפואי - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי / מזכירותי קודם
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בעומס ותחת לחץ
סדר וארגון בעבודה

באר שבע

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת
לקבוצת לוצאטו העוסקת בקניין רוחני ומשפט מסחרי, לסניף עומר.
עבודה מרובה עם השפה אנגלית.


דרישות התפקיד
דייקנות, ייצוגיות, אחריות, יסודיות ויחסי אנוש מצוינים
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי
שליטה מלאה במערכות מחשוב יכולת טיפול ותקשורת מול לקוחות, טלפונית ופרונטלית
עבודה מול גורמים בארץ ובחו``ל
אנגלית ברמה גבוהה מאוד/ שפת אם,תואר ראשון חובה
המשרה כוללת משימות מגוונות ותנאים טובים למתאימים/ות.

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?