הצעות עבודה בכלכלה וחשבונאות

נמצאו 14 משרות

משרה חלקית
אזור: השרון
צור משה

מעקב אחר דוחות גבייה
- יצירת קשר עם לקוחות לתיאום קבלת תשלום
-עבודה בממשקים פנימיים הנהלת חשבונות – אנשי מכירות – מטה
- עבודה בממשקים חיצונים לקוחות החברה – חברת איסוף


דרישות התפקיד
ניסיון הנהלת חשבונות חשבונות, גבייה – הוצאות זיכויים/ כרטסת לקוח
- סדר וארגון
- יכולת ורבלית לדבר עם לקוחות

משרה מלאה
נתניה

לחברת טמפו משקאות דרוש/ה אנליסט/ית לחטיבת המכירות - 177629
סיוע להנהלת חטיבת המכירות והסחר לעמידה ביעדים ע``י ביצוע פעולות מדידה, ניתוח והסקת מסקנות.
עבודה בצוות אנליזה של חטיבת המכירות והסחר
הכנה והצגה של דוחות ומדדים באופן ``חכם`` בעזרת כלים מתקדמים והנגשתם להצגה (salesforce,PBI)
קידום יוזמות חדשות לשיפור תהליכים וקבלת החלטות על בסיס נתונים
שיתוף פעולה ועבודה ישירה מול מנהלים בכירים לקידום פרויקטים ומהלכים חוצי ארגון
משרה מלאה א-ה 8:30-17:30, חמישה ימים בשבוע


דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:
שליטה מלאה ב Excel, כולתת נוסחאות מורכבות
בעל/ת תואר בכלכלה, בהנדסת תעשייה וניהול או תואר דומה.
חשיבה יצירתית וגישה פרואטקיטיבת לפיתרון בעיות
יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי
*יש לוודא כי למועמד אין קרובי משפחה שעובדים בחברה*

משרה מלאה
אזור: שפלה
רחובות

לחברת משקאות מובילה באזור השפלה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקוחות.
אופי התפקיד- עבודה מול סניפי ההתחשבנות בחברה- שוק פרטי.
אישור לקוחות, תנאים מסחריים, גבייה, פקודות יומן, חשבוניות/זיכויים, התאמות ועוד.
עבודה בצוות.


דרישות התפקיד
הנהלת חשבונות סוג 1+2 -חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בהנה``ח סוג 3- חובה
ניסיון קודם בתחום הלקוחות -חובה
ניסיון בעבודה חברה גדולה- יתרון
ידע בתוכנות OFFICE – חובה

משרה מלאה
בית גוברין

לחברת בנייה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית
אופי התפקיד:
בחינת עלויות רכש וייצור מול תקן תמחיר המוצרים ועצי מוצר.
בחינת מחירי המכירה ורווחיות למוצרי החברה ולקוחותיה.
בחינת התייעלות תפעולית ומסחרית בתהליכי הליבה של החברה.
בדיקות כדאיות לפרויקטים שונים.
בניית תקציבים ותחזיות.
תמחור מבצעים והסכמי לקוחות.
בניית דוחות שבועיים/חודשיים להנהלת החברה.
כפיפות למנהל הכספים של החברה


דרישות התפקיד
חובה - תואר ראשון בכלכלה
ניסיון ככלכלן.ית מארגון עם מחזור הכנסות העולה על 50 מ` ₪ בשנה (1-2 שנתיים)
לפחות תפקיד אחד בתחום
תוכנות אופיס ברמה גבוהה
ידע בפריוריטי- יתרון משמעותי

אזור: שפלה / דרום
רחובות

בקרה כלכלית ותפעולית מלאה של מערך הייצור, ביצוע תמחיר שוטף לכל מוצרי החברה, הכנת מצגות רבעוניות, יצירה ומעקב אחר מדדי בקרה ניהוליים, ניהול ותחזוקת דוחות, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים ועוד.

דרישות התפקיד
•תואר אקדמאי בתחום כלכלה/חשבונאות/תו``נ.
•לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום
•ניסיון ככלכלן מפעל – יתרון משמעותי
•ניסיון בתחום מערכות מידע BI – חובה
•שליטה מעולה בתוכנות office: בעיקר excel, power point
•ניסיון ב- SAP - חובה
•ניסיון בעבודה עם ISO - יתרון

משרה מלאה
אזור: מרכז / דרום
תל אביב-יפו
מתאים ל: דוברי רוסית

לחברה מסחרית גדולה דרוש/ה פקיד/ה שכר גבייה
במסגרת התפקיד:
• הקלדת נתונים והכנה לשכר
• גבייה מלקוחות
• הפקת חשבוניות
• הפקת דוחות
• עבודה מול ממשקי הארגון השונים
דרישות התפקיד:
• ידע בסיסי באקסל- חובה
• ניסיון בגביה- יתרון משמעותי
• נכונות לעבודה במשרה מלאה עם זמינות לשעות נוספות בתקופת משכורות


דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:
• ידע בסיסי באקסל- חובה
• ניסיון בגביה- יתרון משמעותי
• נכונות לעבודה במשרה מלאה עם זמינות לשעות נוספות בתקופת משכורות

משרה מלאה
ראשון לציון

• הנה``ח ספקים שמסגרת תפקידו אחראי על : מענה לספקים, הקלדת חשבוניות, הכנת חשבוניות לתשלום, תשלומי מס``ב, החזרי הוצאות עבודה, בקרת הוצאות ושיוך, התאמות כרטיסים ועוד.
• עבודה מול יחידות עסקיות בקבוצה ומול חשבים ומנהלי כספים.


דרישות התפקיד
•ניסיון קודם של לפחות 2-3 שנים בתחום ספקים- חובה
•שליטה מלאה וניסיון באקסל ברמה גבוהה - חובה
•שליטה מלאה וניסיון עבודה בSAP – חובה
•ניסיון בחברות בענף הקמעונאות/שירות- חובה
•אוריינטציה טכנולוגית וניסיון בעבודה מול מערכות מידע
מנהל/ת חשבונות סוג 1+2-חובה

ראשון לציון

מעורבות בדיווח כספי חודשי, רבעוני ושנתי.
טיפול בסוגיות חשבונאיות שוטפות.
דיווחים וניתוחים פיננסיים שוטפים.
עריכת דוחות מס שנתיים.
טיפל חשבונאי בנכסים.


דרישות התפקיד
רואה/ת חשבון מוסמך/ת– חובה.
ניסיון של שנתיים ב- BIG4 או כחשב בחברה ציבורית–חובה
היכרות וניסיון בדיווח כספי בהתאם לתקני דיווח כספי בינלאומיים(IFRS )–חובה
חשיבה חשבונאית, יכולות אנליטיות.
ידע וניסיון בעריכת דוחות כספיים ודוחות מס.
שליטה מלאה ב EXCEL–חובה.
היכרות עם מערכות מידע SAP - יתרון.

אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת תקשורת מובילה בפ``ת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וגבייה מנוסה לצוות הכספים!
התפקיד כולל עבודה מול ממשקי פנים וחוץ ארגוניים, סביבת עבודה צעירה ונעימה, כפיפות לחשב החברה.


דרישות התפקיד
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 - חובה.
- 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות.
- שליטה מלאה בתוכנת SAP – חובה!
- שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, אקסל ברמה גבוהה.
- יחסי אנוש טובים, ראש גדול, אחריות ויוזמה, תקתקנות, שרותיות ויכולת עבודה בצוות.

משרה מלאה
אזור: דרום
קרית גת

תאור התפקיד:
טיפול בכל נושא הקשור להנהלת חשבונות בתחום ספקים – בדיקות חשבוניות, הכנה לתשלום, הסכמים וחוזים.
ניסיון בלוקחות חו``ל ייצוא והובלות






דרישות התפקיד
השכלה וכשורים נדרשים:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ,
ניסיון של 10 שנים חובה
מוסר עבודה גבוה,
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, דיוק, הקפדה על פרטים, סדר וארגון,
משרה מלאה עם שעות נוספות על פי הצורך.
שליטה מלאה באקסל
אנגלית ברמה טובה – יתרון

אזור: דרום
אשדוד

טיפול בלקוחות חייבים בתהליך מתקדם של שלב הגבייה, סגירת חוב ומניעת העברה לטיפול משפטי.
טיפול יזום בלקוחות, מענה והוצאת שיחות ללקוחות החייבים וחתירה להגעה להסדרי תשלום.
פן מכירתי ושירותי. נדרשת אסרטיביות, עמידה ביעדים, כושר שכנוע,
ראיה רחבה, יכולת הבנת תהליכים, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.

דרישות התפקיד
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות – חובה

ניסיון קודם במוקד- יתרון

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

הפקת חיובים ללקוחות בתיאום מול מחלקות
במרכז הרפואי.
רישום פקודות יומן, הפקת קבלות ללקוחות, התאמות כרטיסי לקוחות, צ`יקים דחויים וקופות.
טיפול בצ`קים והפקדתם.
התאמות בנקים.
משימות שונות שיינתנו ע``י מנהלת המחלקה.



דרישות התפקיד
הנהלת חשבונות סוג 2
3 שנות ניסיון
שליטה מלאה באקסל
מערכת אביב פיננסית - יתרון
יחסי אנושי טובים, חריצות, סדר וארגון, מקצועיות וראש גדול

אזור: מרכז
תל אביב-יפו

קידום איכות קלינית במרכז הרפואי.
פיתוח וקידום מדידת איכות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הנהלת המוסד הרפואי ובהתאם לסטנדרטים מקצועיים.
שותף.ה בפעילויות לקידום שיפור איכות בהתבסס על נתוני מדדי האיכות הלאומיים והמחלקתיים.
ממשקי עבודה פעילים עם הצוות הרפואי, הרב מקצועי, יחידת המחשב וגורמים נוספים במרכז הרפואי.
שותף.ה לבנייה ,ריכוז והובלה של תכנית האיכות הארגונית, אפיון ובניית תוכניות האיכות המחלקתיות והאגפיות. ריכוז מכלול מדידות האיכות במרכז הרפואי: מדידות מוסדיות ומחלקתיות.
שותף.ה ואחראי.ת לריכוז הנתונים, ניתוח והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים במרכז הרפואי בנוגע לתוכנית הלאומית של משרד הבריאות למדדי איכות בבתי חולים כלליים, בריאות הנפש והאוכלוסייה הקשישה.
ניתוח נתוני מדדי האיכות הארגוניים והנגשתם לגורמים הרלוונטיים, שותפות בזיהוי בעיות שורש הקשורות לפערים במימוש יעדי המדדים.
פיתוח מדדי איכות על פי צורכי המרכז הרפואי.
שותף.ה בפיתוח תכניות הכשרה לצוות רב מקצועי בתחום האיכות והבטיחות.
שותף.ה בקידום ושיפור הטיפול - מבוסס על תמריצי משרד הבריאות.

דרישות התפקיד
דרישות הסף מוגדרות ע``י נציבות שירות המדינה
השכלה: תואר ראשון או שני מוכר בסיעוד; עדיפות לתואר שני - יתרון לבעלי.ות ניסיון במחקר ופרסום אקדמי

ניסיון קודם: 5 שנים בסיעוד מתוכן 3 שנים ניסיון קליני
ידע בניהול (או מנהל) סיעודי.

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?