ברוכים הבאים
נמצאו 111 משרות
קבלת קהל הפונים למחלקה, מתן מענה למטופלים.ות ומשפחתם, מתן שירות לצוות הרפואי, הסיעודי והפארה רפואי, טיפול בכל ההיבטים של גביית תשלומים עבור הביקור, כולל בקרה על טפסי 17 והפניות, מתן מענה טלפוני לציבור הפונים ועוד.
דרישות התפקיד
תעודת מזכירות רפואית או ניסיון עבודה זהה בארגון רפואי - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי / מזכירותי קודם
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בעומס ותחת לחץ
סדר וארגון בעבודה
ניהול פרויקטי בינוי בהיקפים משתנים משלב הפרוגראמה ועד המסירה
הובלת צוותי תכנון והכנת תוצרים לביצוע
ניהול מו``מ טכני וכספי עם קבלנים וספקים
ניהול ותיאום של קבלנים וספקים לרבות בקרת איכות הביצוע ובקרה כספית ולוחות זמנים
בקרה על בטיחות העבודה במהלך הביצוע
תיאום עבודות הבינוי והרכש הנלווה עם גורמים רפואיים ותפעוליים בבית החולים
דרישות התפקיד
מהנדס/ת אזרחי/ת/ אדריכל/ית הרשום/ה בפנקס המהנדסים והאדריכלים עם 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים/פיקוח
הנדסאי/ת בנין/אדריכלות עם 5 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים/ פיקוח
בעלי/ות ניסיון במוסדות רפואיים, תעשיית התרופות, מעבדות וכד`- יתרון משמעותי
יכולת ניהול מו``מ טכני וכספי- חובה
ביצוע רכש בהתאם לדרישות, קבלה וניתוח הצעות מחיר, ניהול מו``מ, הכנה והשתתפות בוועדות רכש.
הכנת הזמנות ועבודה מול ספקים, יצרנים ולקוחות פנימיים.
ביצוע מעקבי אספקות.
הפקת דוחות ומתן דיווחים ללקוחות ולמנהלים.
ניהול/ליווי פרויקטים ואפיונם בהיבט הרכש לשיפור תהליכים והשירות.
ביצוע רכש קונסיגנציה, הסכמים, הזמנות, דרישות משיכה מהספקים.
דרישות התפקיד
תואר ראשון - עדיפות להשכלה בעולמות הלוגיסטיקה
חובה ניסיון בייבוא
ניסיון כקניין/ית רכש
ניסיון בתפעול רכש ציוד רפואי - יתרון
שליטה במערכות מידע, דגש על מערכות ERP, ואקסל
שליטה טובה באנגלית
הכנה ובקרה על תקציבי מחקר של קרנות בארץ ובחו``ל בהתאם לכללי הגורם המממן.
הכנת דוחות כספיים לגבי ניצול כספי המחקר בהתאם לכללים, ודיווח בטפסים הייחודיים לכל קרן.
קשר ותכתובת שוטפת עם חוקרים.ות, שותפי.ות מחקר בארץ ובחו``ל ועם גורמים בקרנות המחקר.
מתן הוראות להפקת דרישות תשלום ומעקב אחר קבלת הכספים בהתאם להסכמים.
עבודה מול רו``ח חיצוני וביקורות חיצוניות בנוגע לניצול כספי המחקר ולדיווח הכספי.
טיפול חשבונאי בחוזי מסחור.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש
דרישות התפקיד
תואר אקדמי בכלכלה/ מנהל עסקים - עם ניסיון של שנה לפחות בבקרת תקציבים
זמינות מיידית- יתרון משמעותי
שליטה טובה בתוכנות OFFICE בדגש על אקסל
יכולת קריאה והבנה של הסכמים באנגלית
דייקנות ויכולת ירידה לפרטים
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
לחברת השכלה מובילה בארץ דרושים/ות יועצי/ות לימודים טלפוניים!
פגישות ייעוץ פרונטלי ומכירה למתעניינים בקורסים עד לביצוע מכירה.
ייעוץ והכוונה לתלמידי הסניף, שיחות ייעוץ ומכירה ללידים מדאטה קרה
מתן מענה מקצועי לתלמידים בסניף, מתן שירות לתלמידי ומורי הסניף.
עמידה ביעדי מכירות חודשיים
שכר בסיס שעתי מתגמל ועמלות מכירה חודשיות
קליטה ישירה לחברה!
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות- חובה
ניסיון בשירות לקוחות- חובה
ניסיון בעבודה מול קהל- חובה
מדובר במשרה זמנית - החלפה לחופשת לידה עם אופציה!
טיפול בקלירינג -ביצוע התאמה בין חשבונית לקבלה
טיפול בחובות באופן שוטף
הוצאת דוחות עבור קלירינג וחובות
טיפול בביצוע החזרים כספיים
התנהלות מול מטופלים בנושא חובות
הוצאת תזכורות חוב
מעקב וטיפול במקרי התחשבנות מיוחדים
הוצאות דוחות למנהל הגביה
קשר עם מחלקות רפואיות
בקרת חיובים ויישום בהתאם להנחיות
מתן מענה לגורמי פנים וחוץ בנושא קלירניג חובות והחזרים
דרישות התפקיד
שליטה באקסל ברמת טובה
כושר ביטוי טוב בכתב ובע``פ
אוריינטציה ריאלית - יתרון
הכרה ועבודה במערכת SAP - יתרון
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
דייקנות, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוחות זמנים
א.ניסיון באחזקת מכונות תעשייתיות
ב.ידע בפירוק והרכבה של מכלולי מכונות מורכבים לפי שרטוט
ג.ידע בקריאת שרטוטי הרכבה
ד.ניסיון בעבודה – מינימום שנתיים
ה.שפות: אנגלית טכנית יתרון
עברית – יכולת תקשורת
תנאים
. ארוחות מסובסדות בחדר אוכל של הקיבוץ וחיוב ארוחות בהתאם לנוהג בחברה
פנסיה תפתח על פי חוק
תנאים סוציאליים בהתאם לחוק
י.
דרישות התפקיד
ו. רצוי ניסיון עבודה בהידראוליקה, פנאומטיקה, ואלקטרוניקה
ז. תקשורת בין אישית טובה
ח. רישיון נהיגה – יתרון
ט. רישיון מלגזה – יתרון
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
ידיעת השפה ברוסית ברמת שפת אם חובה
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ
לחברה ממתמחה במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות למוקד הטלפוני בפארק אפק בראש העין.
תיאור התפקיד: שיחות יוצאות במטרה לאתר לקוחות פוטנציאלים לחברה ולתאם להם פגישה עם נציג שטח.
שעות עבודה: א`-ה` 08:30-15:15 ללא ימי שישי.
קורס: הכשרה של שבוע.
שכר: 34.32 ש``ח לשעה + מודל בונוסים.
אווירה משפחתית, מתנות בחגים, מענקי התמדה.
דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה מוקדית - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יכולת מכירה
תעוזה וכושר שכנוע
חוסן נפשי
ידע בתפעול מערכות מחשב