כשמחפשים עבודה רוצים לעשות את זה קצר, מדויק ואלגנטי.

אנחנו באורטל, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, עשרות אלפי השמות עובדים מוצלחות בחברות המובילות בתחומי התקשורת, הפיננסים והתעשייה נדאג שגם במקרה שלך התהליך יהיה מקצועי, יעיל ומהיר ו...ללא תשלום.

אורטל ולעבודה (או בשמה הקודם - אורטל שירותי כח אדם) החלה דרכה בשנת 1986 בעיר באר שבע. היא צמחה והפכה לאחת מחברות כח אדם, השמה וגיוס המובילות בארץ.
אורטל חברה באיגוד 5 חברות כח אדם הגדולות בישראל, ושותפה לקידומם של מהלכים חשובים, הנוגעים לכלל הענף.

חברת אורטל ולעבודה נושאת את אות "חותם אמינות Premium של חברת דן&ברדסטריט" ((Dun & Bradstreet, שהינו תו איכות המעיד על מידת אמינותו של בית העסק.
כמו כן, החברה מוסמכת, על-ידי מכון התקנים הישראלי, בהתאם לדרישות תקן
איכות ISO9001/2000, וכן נבדקה ונסקרה ע"י המכון לבקרת איכות (IQC) למבדק החברתי (SMETA).

כחברה מובילה בתחומה אנו נמצאים בקשרי עבודה הדוקים ושותפים למהלכי גיוס עובדים של הגופים הגדולים במשק , מתוך מחויבות משותפת להצלחה. אנחנו מאמינים שלמצוא עבודה לא חייב להיות תהליך מתסכל, ויודעים שגם בעולם העסקי המודרני אפשר להציג פן אנושי ולתת מענה לצרכים ולרצונות שלך.

בסניפים שלנו (המונגשים לבעלי מוגבלויות) ובאתר האינטרנט פשוט למצוא עבודה מתאימה מתוך מגוון של אלפי משרות שעומד לרשותך, גם בלוח הדרושים וכל זאת, כמובן, ללא תשלום מצידך.
הצוותים שלנו, המצויים בפריסה ארצית, מיומנים ומקושרים לחברות המובילות במשק במטרה למצוא לכל אחד ואחת את המשרה המתאימה ביותר.
אז לפני שמתחילים לחפש ולחפש, פונים אלינו ופשוט מוצאים.

לפרטים בדבר הנגשת הסניפים, ניתן ליצור קשר בטלפון - 03-7616100.
או לקרוא את הצהרת הנגישות

למידע נוסף על אורטל:

הצוות שלנו
הלקוחות שלנו
לקוחות ממליצים
אורטל בקהילה

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?