חברת אורטל משאבי אנוש יוצאת במהלך שיווקי ראשון מסוגו בתחום גיוס העובדים - יוזמת מבצע במסגרתו מתקבלים לעבודה דרך החברה ויכולים לזכות במכונית שברולט אבאו 5 החדשה במתנה.
הפעילות תלווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון שקל, תחת הסיסמא :
"למה ללכת לעבודה כשאפשר לנסוע"

 
חברת אורטל משאבי אנוש נוקטת במהלך שיווקי חדשני וחסר תקדים בענף כוח האדם וההשמה ויוזמת מבצע במטרה להגדיל את מס' מחפשי העבודה הפונים לחברה. במסגרת המבצע, מועמדים, שיתקבלו לעבודה דרך אורטל משאבי אנוש ויעבדו במקום עבודתם שלושה חודשים ומעלה, ישתתפו בהגרלה ויוכלו לזכות בשברולט אבאו 5 החדשה במתנה.

המבצע, שיחל ב- 15.6.08 ויימשך 3 חודשים, ילווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כמיליון שקל, באמצעות משרד פרסום מקאן טופר מבית מקאן אריקסון, תחת הסיסמא: "למה ללכת לעבודה כשאפשר לנסוע" (על משקל סיסמת הקמפיין האחרון של החברה "למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?"). הקמפיין יכלול תשדיר רדיו, מודעות בעיתונות, פרסום באתרי האינטרנט המובילים ופעילות פנים ארגונית.

נחום רחמים , מנכ"ל אורטל משאבי אנוש: "כחברה מובילה וותיקה, אנו פועלים לאורך השנים לגיוס עובדים במגוון תחומים עבור החברות המובילות במשק. השנה, לקראת הקיץ, החלטנו להציע למחפשי עבודה גם למצוא עבורם עבודה וגם לאפשר להם להשתתף בהגרלה ואולי לזכות ברכב חדש במתנה. המבצע נועד לעודד יותר מחפשי עבודה להשתמש בשירותיה המקצועיים של החברה במציאת עבודה ובייעוץ מקצועי, הניתנים בחינם. זו הפעם הראשונה שחברת כ"א והשמה נוקטת בפעילות שכזו על מנת למשוך אליה מחפשי עבודה, והדבר נובע ממחסור בעובדים במגוון מקצועות, ענפים ודרגים בכל רחבי הארץ".

 

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?