הצעות עבודה לקניינים

נמצאו 6 משרות

משרה מלאה
אזור: דרום
קרית גת

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה קניין/ית רכש התפקיד כולל: איתור צרכים, הזמנות, ניהול משא ומתן עם ספקים וניהול משלוחים ובוא ויצוא, בניית תחזיות, תכנון וניהול מלאים.


דרישות התפקיד
תואר ראשון רלוונטי
ניסיון במפעל תעשייתי 2 שנים לפחות
שליטה גבוהה באקסל, ידע ב SAP
אנגלית ברמה גבוהה
רקע טכני – חובה


יבנה

חברתנו דרוש /ה מתאם /ת רכש.
במסגרת התפקיד התנהלות מול ספקים בתחום הזכוכית, ניהול הזמנות רכש, ייעול תהליכים ומציאת פתרונות, הזנת נתונים, הפקה ובקרת דוחות.


דרישות התפקיד
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ, דייקנות, אסרטיביות, שירותיות, מולטיטסקינג.
עובד /ת חברה מהיום הראשון.
ניסיון בקניינות ורכש בתעשייה - יתרון.
שליטה בשפה האנגלית - חובה.
אקסל - ברמה גבוהה.
נכונות לעבודה במשרה מלאה, ש``נ לפי הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

משרה מלאה
אזור: צפון
מגדל העמק

לחברה יצרנית גדולה בתחום האלקטרוניקה דרוש/ה
קניינ/ית תפעול/ית
משרה מלאה: שעות עבודה מרובות: 07-16:15/19:15קידום, תפעולוהובלת הזמנות הרכש מול מחלקות שונות בחברה (תפעול/ רכש/תפ``י וכו`) ובעיקר מול הספקים בארץ ובחו``ל (אחרי שלב הרכש המסחרי והאסטרטגי).
עדכון מועדי אספקת הציוד למפעל.
אחריות על שינוע ההספקות מהספקים לחברה .
מעקב ווידוא אחר קליטות הזמנות הרכש במחסני החברה.
עבודה מול ממשקים רבים בתוך ומחוץ לארגון, לצד עבודה רבה על מחשב.


דרישות התפקיד
תואר אקדמאי - יתרון
אנגלית ברמה טובה- חובה! (חלק מהראיון מתבצע גם באנגלית)
שליטה באופיס לרבות אקסל.

יבנה

קניין לתחום הפלדות אחריות לרכישת חומרי גלם, מוצרים ושירותים בתחום הפלדות. הגעת החומר בזמן, בתקציב ובאיכות הנדרשים. דגשים: תפעולי, עצמאי, קריאת שרטוטים, חוש מסחרי מפותח ויכולת ניהול מו``מ.מינימום 3 שנים בתחום הרכש והפלדות ענבל


דרישות התפקיד
-

משרה מלאה
אזור: צפון
קרית אתא

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת לוגיסטיקה ורכש
ניהול מחסן חלקי החילוף של החברה. אחריות על נראות המחסן.
אחריות על מלאי חומרי גלם וחלקי חילוף במחסן.
קבלת סחורה וחומרי גלם מספקים.
ניהול מלאי המחסן.
אפיון תהליכי עבודה במחסן , הגדרה וניהול תהליכי עבודה שוטפים.
הובלת חומרי גלם וחלקים נדרשים ליצרנים השונים והחזרתם.
הקמת מערך לוגיסטי חדש.
ניהול צוות עובדים.
משרה מלאה : ימים א`-ה`
תנאים טובים +רכב חברה


דרישות התפקיד
ניסיון ניהולי בתפקיד דומה לפחות 5 שנים -חובה
ניסיון בהקמת מערך לוגיסטי חדש-יתרון.
ניסיון בניהול מחסן ממוחשב-חובה
ניסיון באפיון תהליכי עבודה במחסן, הגדרה וניהול תהליכי עבודה שוטפים.
שליטה מלאה ביישומי מחשב ומערכת ה- SAP ברמה גבוהה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
השכלה בתחום-חובה

אזור: דרום
קרית גת

מחסנאי/ת ממוחשב/ת .
בעל/ת רקע והבנה בתהליכי עבודה במחסן.
3בעל/ת רקע בעבודה עם אופיס (וורד + אקסל + מייל).
אנגלית ברמה טובה
יכולת התנהלות מול ממשקים בחברה לרבות, מנהלי לקוח, קניינים, איכות, לוגיסטיקה וכו`.
ניסיון בפריוריטי – יתרון.
ניסיון ב WMS – יתרון.
רישיון מלגזה – יתרון


דרישות התפקיד
-

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?