ברוכים הבאים
נמצאו 4 משרות
לחברת סודהסטרים דרוש/ה- קניין רכש בתחום הINDIRECT .
התפקיד כולל:
תמיכה שוטפת וניהול מו``מ על הסכמים
סגירת הסכמים מול הספקים והגורמים הרלוונטיים בארגון
ניהול הקשר השוטף מול הספקים השונים בארץ ובחו``ל.
הובלת פרויקטים לחיסכון ושיפור תהליכים
הפקת הזמנות ע``פ דרישות
פתיחת ספקים
טיפול בהצעות מחיר ורכישת מוצרים ושירותים לכלל הארגון
הכנת דוחות והפקת נתונים ממערכת הOracle
דרישות התפקיד
ניסיון מוכח בתחום הקניינות/ תיאום רכש לפחות 3 שנים
תואר ראשון - יתרוןניסיון מחברה תעשייתית/ גלובלית – יתרון משמעותי.אנגלית ברמה גבוהה.הכרות עם מערכות(oracle) ERP וידע באקסל.
ניסיון בעבודה מול ספקים בחו``ל - יתרון.יכולת עבודה בצוות.יכולת עבודה עצמאית בריבוי משימות ולחץ
למפעל אלקטרוניקה דרוש.ה קניין.ית אסטרטגית . מפעל עם תנאים מעולים עם מספר מפעלים בעולם בין היתר מייצר חלקים אלקטרוניים לרכבי טסלה.
חדר אוכל מפנק מערך הסעות
דרישות התפקיד
השכלה רצויה: תואר ראשון רלוונטי
ניסיון של לפחות שנה בתחום הרכש בתעשייה- הכרחי .
אנגלית ברמה גבוהה – חובה (ברמה שידע לנהל שיח ולהציג פרזנטציה באנגלית).
שליטה בתוכנות ה-SAP,office.
יכולת גבוהה ללמוד ולעבוד בפלטפורה רב תחומית,יכולת הצגה ויצירת תקשורת טובה ויחסי אנוש מצויינים
קליטות למלאי, ניפוקים ליצור, החזרות וספירות מלאי במחסנים לפי נהלי עבודה .
עבודה מחשובית ופיזית והלימה מלאה בין השניים למניעת פערים במלאי.
הבנת תהליכי העבודה וזרימת החומר באתר ותזמון קבלות ממחסן BEE.
בדיקת מלאי קיים לפי תחילת משמרת ומניעת הפסקת יצור בגין חוסרים בח``ג ואריזה.
ביצוע העברות משמרות מסודרות, דיווחים יומיים ושקיפות מלאה .
אחריות לארגון, סגר וניקיון במחסנים.
הצפת פערים ומפגעים בשטח .
הצפת פערים בזמן ועבודה מול קנייני הרכש, התכנון והיצור.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצונים נוספים (ספקים, אחזקה, איכות וכו) ורמת שירות גבוהה.
עבודה עם מלגזה לקבלה, העמסה וניפוק סחורה
עבודת צוות צמודה מול שאר המחסנאים והמלגזנים ומתן גיבוי ועזרה בשעת הצורך
שליטה בתהליכי העבודה במחסן מבחינת בטיחות, איכות, נהלי עבודה ותפעול נכון של המחסן
דרישות התפקיד
דרישות:
ניסיון בעבודת מחסן ממחושבת- חובה
רישיון על מלגזה- יתרון משמעותי
זמינות למשמרות- 24/7 א`-ה` + שישי לפי צורך
ניידות- חובה
תחומי אחריות
-ביצוע רכש בהתאם להמלצות התפ``י ומדיניות המלאים בחברה
-איתור מקורות אספקה,-עבודה מול קבלני משנה
-עבודה מול ספקים בארץ ובחו``ל,-טיפול בניירת,
-אישור חשבונות מספקים,
-ביצוע מעקב ובקרה לקבלני משנה,
-הכנת דרישת הובלות למנהל משלוחים
-עדכון מערכת המידע בשינויי מחירים של פריטים קנויים.
-דיווח לתפעול בנושאים: איחורים, בעיות או עיקובים בקבלת סחורה
-טיפול בהזמנות יבוא וייצוא: הובלה, עמילות מכס, שחרור סחורה, הובלות.
-ניהול מחסן חומרי גלם: סידור מוטות, ניקיון, סדר, אחסון, גישה, קבלת סחורה.
-אישור משלוחים: סימונם בהתאם לנוהלי אבטחת איכות ודיווח למערך המידע
-דיווח יומי על ניפוקי חו``ג למכונות
-עלויות קנויים בהשוואה לתקן, אמינות דוחות מלאי.
דרישות התפקיד
-תואר ראשון ברכש ולוגיסטיקה
-שליטה מלאה בתוכנות Office
-אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)
-ידע בתוכנת S400 – יתרון
-ניסיון בייבוא – יתרון
-חריצות, יחסי אנוש טובים
-יכולת עבודה מול צוותים שונים