ברוכים הבאים
נמצאו 5 משרות
התפקיד כולל ברובו מכירות וגיוס בתי עסק חדשים למגוון השירותים של חברת ERN (שירותי סליקה, מימון, הוראות קבע וכו`) בהתאם ליעדים חודשיים.
אנו נותנים שירותים פיננסים של אבטחת פרעון תשלומים מסוג צ`קים או הוראות קבע למגזר העסקי וכן מוכרים שירותי מימון עסקאות והלוואות בבתי העסק.
רב העבודה עצמאית אך יש גם שירותי תיאום פגישות ע``י טלמיטינג (כ 30%)
מגיעים למשרד במרכז ימי ראשון בערב פעם בחודש לישיבת מחלקה והדרכות
חשובה הבנה פיננסית- הסברים על עמלות, תשלום עמלה מדורגת וכו`...
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד מכירות שטח
הכרות עם המגזר העסקי קמעונאי – יתרון
יחסי אנוש מצוינים
השגת לידים עצמאית (בנוסף לתמיכת שירותי תיאום פגישות מהמשרד) D2D
ניסיון בניהול מו``מ מול גופים בינוניים וגדולים
-אחריות על עובדים.
-הוצאת תוכניות עבודה.
-הכרת עמדות עבודה והפעלת המכונות.
א`-ה` 7:00-16:15+
נכונות לשעו``נ
(עד 18:15)
ימי ו`-לסירוגין
(בתשלום שעו``נ
דרישות התפקיד
-בעל/ת רקע מקצועי ומכני-נדרש ניסיון קודם במפעל יצרני.
-ניסיון בניהול/ אחריות על עובדים- חובה!
-ניסיון בפירוק הרכבות.
-זיקה טובה למחשבים
-יחסי אנוש גבוהים.
-יכולת תעדוף טובה ויכולת תפקוד תחת לחץ.
ניהול מנהלת הידע
תמיכה מקצועית בצוות החיתום וממשקי הבית
טיפולים מול חברות הביטוח והשתלבות בפרויקטים וטכנולוגיה
*לא מדובר בתפקיד שבו מנהלים צוות אלא נותנים מענה מקצועי לצוות החיתום ולמחלקת המכירות
דרישות התפקיד
ניסיון בביטוח אלמנטרי של לפחות חמש שנים-חובה
ניסיון עבודה על לפחות 3 חברות ביטוח–חובה
תעודת סוכן אלמנטרי-חובה
ניסיון ניהולי/תפקיד בכיר קודם דוגמת ראש צוות , חתם בכיר,מנהל ידע-חובה
תקשורת טובה וראש גדול
יצירתיות ופתרונות להצעות מיוחדות
יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל
נכונות לעבודה מאומצת
תייצגו את החברה מול לקוחות עסקיים בתחום ביטוח האשראי
תהיו אחראים/יות על ההיבט המקצועי והעסקי של כל תיק
תנהלו קשר שוטף עם הלקוחות וייצוג החברה בפגישות מכריעות ותהליכי מו``מ
תנתחו חברות, ענפים ומגמות במשק והצגת נתונים והחלטות מול גורמים בכירים
*קליטה ישירה לאירגון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון מנהל עסקים - חובה
תואר שני – יתרון
ניסיון לפחות שנתיים בתחום האשראי/ בנקאות – חובה
שליטה מלאה בExcel - -חובה
יכולת ניתוח דוחות כספיים -יתרון משמעותי
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ