ברוכים הבאים
נמצאו 1 משרות
•מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי שירות וברורים- נושאים כספיים, נושאים טכניים, מועדי חלוקה וכו`
•מכירת מוצרים נלווים ללקוחות קיימים ואיסוף לידים במטרה להבאת לקוחות חדשים לחברה
•שימור ראשוני ללקוח לקראת נטישה ושכנועו להישאר בחברה
•המוקד פועל בשיחות נכנסות מלקוחות פרטיים ועסקיים כאחד
•יעדים: יעדי זמנים (כמות שיחות, כמה זמן כל שיחה, כמה זמן בין שיחה לשיחה וכו`..)
יעדי מכירות (הגדלת סל קניה של לקוח. בתום כל שיחה יש להציע ללקוח מוצרים
נלווים.
דרישות התפקיד
•ניסיון קודם ממוקד שירות/מכירה – יתרון משמעותי
•מכוונות לעולם המוקדים לתפקידי שירות ומכירה
•תודעת שירות גבוהה
•אסרטיביות ויכולת הנעה עצמית
•רהיטות וכושר ביטוי
•יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה