ברוכים הבאים
נמצאו 2 משרות
התפקיד כולל מתן מענה ושירות טלפוני לכל לקוחות החברה בתחום הביטוח. מתן מידע שוטף ללקוח על פוליסות קיימות, תביעות, סטטוס תביעה, גבייה, אופן הגשת תביעה וכו`.עבודה מול מחשב, על מספר מערכות בו זמנית. עבודה שוטפת מול כל מחלקות החברה הרלוונטיות ועדכון לקוח על המשך טיפול עד לסגירתו.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
שירותיות
סבלנות
חוסן נפשי
תעודת בגרות - חובה
קרוא וכתוב בשפה העברית - חובה
נכונות לעבודה מוקדית וממוחשבת
•מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי שירות וברורים- נושאים כספיים, נושאים טכניים, מועדי חלוקה וכו`
•מכירת מוצרים נלווים ללקוחות קיימים ואיסוף לידים במטרה להבאת לקוחות חדשים לחברה
•שימור ראשוני ללקוח לקראת נטישה ושכנועו להישאר בחברה
•המוקד פועל בשיחות נכנסות מלקוחות פרטיים ועסקיים כאחד
•יעדים: יעדי זמנים (כמות שיחות, כמה זמן כל שיחה, כמה זמן בין שיחה לשיחה וכו`..)
יעדי מכירות (הגדלת סל קניה של לקוח. בתום כל שיחה יש להציע ללקוח מוצרים
נלווים.
דרישות התפקיד
•ניסיון קודם ממוקד שירות/מכירה – יתרון משמעותי
•מכוונות לעולם המוקדים לתפקידי שירות ומכירה
•תודעת שירות גבוהה
•אסרטיביות ויכולת הנעה עצמית
•רהיטות וכושר ביטוי
•יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה