ברוכים הבאים
נמצאו 9 משרות
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות למחלקת חיתום.
התפקיד כולל: ביצוע חיתום פיננסי טלפוני של עסקאות לרכישת מוצרים ושירותים בבתי עסק בהתאם למודל ניהול הסיכונים של החברה, תוך מענה לבתי עסק במעמד העסקה.
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות.
התפקיד כולל: מוקד שיחות יוצאות למכירה ותיאום פגישות לאנשי/ות המכירות שבשטח. שימוש במאגרי מידע של לקוחות פוטנציאלים כולל לידים נכנסים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדים טלפונים - חובה
מכירותיות, אנרגטיות,
הבנה פיננסית
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
זמינות מידית
התפקיד כולל:
מתן שירות וביצוע מכירה ללקוחות החברה.
שירות ומכירת מערכות שינה , מזרנים ,
כורסאות מתכונות ועוד מוצרים משלימים.
עבודה מאתגרת ומעניינת.
קליטה ישירה לאירגון!
דרישות התפקיד
תודעת ורבליות, שירות גבוהה,
כושר שכנוע ואוריינטציה מכירתית.
נדרש ניסיון במכירות פרונטאליות מורכבות כגון:
ריהוט, מוצרי חשמל, מטבחים וקרמיקה.
לחברה המשווקת מכשירים סלולאריים וחבילות התקשרות דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מתן שירות ומכירה פרונטלי, מכירת מכשירים/טאבלטים אביזרים, ביטוח ומתן שירות ללקוחות קיימים.
עבודה במשרה מלאה: 6 ימים בשבוע.
תנאים טובים למתאימים/ות וקליטה לאירגון!
דרישות התפקיד
אוריינטאציה מכירתית – חובה.
ניסיון בשרות – יתרון משמעותי.
ניסיון מתחום התקשורת/ סלולר – יתרון.
ייצוגיות.
נכונות להתחייב למינימום שנת עבודה – חובה.
נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב כולל משמרת בסופ``ש.
ניהול אדמיניסטרטיבי של העבודה בחדר ניתוח - השתתפות בתפעול, שיבוץ ותכנון העבודה של מערך ההרדמה בחדר ניתוח.
מתן סיוע אדמיניטרטיבי לצוות הרפואי ולצוות הסיעודי במשך שעות הפעילות.
תפעול הממשק בין מערך חדרי הניתוח וההרדמה למחלקות השונות ויחידות המטה של ביה``ח, עפ``י המשימות הנדרשות.
דרישות התפקיד
שנתיים ניסיון אדמיניסטרטיבי במתן שירות
ניסיון בתפקיד דומה במחלקות אשפוז בביה``ח - יתרון
הכרות עם התפעול היומיומי של חדר ניתוח - יתרון
ידע וניסיון בעבודה עם אקסל, וורד, גוגל דרייב
ניסיון עם מערכות ביה``ח כגון קמיליון, נמ``ר - יתרון
תפקיד כולל אחריות על ניהול וטיפול בפניות בנושאי חיובים בגין שירותים רפואיים מטעם גופי הבריאות, לרבות קופות חולים, צה``ל, משרד הביטחון, ביטוח לאומי, חברות ביטוח וגורמים מוסדיים נוספים, תוך עבודה שוטפת מול המבטחים וממשקים פנימיים בארגון.
תחומי אחריות:
בחינת פניות ומתן מענה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולמדיניות הארגון.
עדכון שוטף של סטטוס הפניות במערכות המידע (זיכוי, דחייה, בטיפול), תוך הקפדה על תיעוד מדויק וזמינות נתונים.
ניתוח מגמות והכנת דוחות תקופתיים להצגת נתונים עדכניים.
עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים, לרבות גורמים רפואיים, מנהלות ומנהלי אדמיניסטרציה במחלקות אשפוז, מרפאות ומכונים.
עבודה מול ממשקים חוץ-ארגוניים, לרבות נציגי קופות החולים, ביטוח לאומי, חברות ביטוח וגורמים מוסדיים נוספים.
מעקב אחר חיובים והשלמת תהליכים מול גופי הבריאות בהתאם לסיכומים ולהבנות הקיימים.
דרישות התפקיד
תואר ראשון - חובה (עדיפות לתואר במנהל מערכות בריאות או משפטים).
היכרות עם מערכת הבריאות בישראל, לרבות קופות חולים, בתי חולים, ביטוח לאומי וחברות ביטוח - יתרון משמעותי.
ניסיון תעסוקתי בתחום ניהול פניות בתחום החיובים בגין שירותים רפואיים - יתרון.
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ
מענה טלפוני, מענה למיילים.
ליווי וסיוע להריוניות המעוניינות בקורסים/סיורים/פעילויות של המועדון.
ביצוע חיובים ותגמולים במערכת ממוחשבת של בית החולים.
השתתפות בכנסים פרונטליים של בית החולים.
סיכומים חודשיים של הפעילויות והעברת דו``חות.
עבודה במערכות CRM - , צ`אטים, נמר.
ניהול ורישום לפעילויות, תפעול מרפאת איתך ומרפאת רפואה משלימה - רישום, גבייה ניהול רשימות המתנה, קבלה לקליניקה וניהול וטפסי 17.
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי-חובה!
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בתפקיד דומה בתחום השיווק או הבריאות - יתרון.
כושר ביטוי מצוין בע``פ, אדיבות ושרירותיות, יכולת לעבוד בצוות, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, אנרגיה חיובית, תקתקנות, שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות, קליטה מהירה ויכולת למידה טובה
לחברה ממתמחה במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות למוקד הטלפוני בפארק אפק בראש העין.
תיאור התפקיד: שיחות יוצאות במטרה לאתר לקוחות פוטנציאלים לחברה ולתאם להם פגישה עם נציג שטח.
שעות עבודה: א`-ה` 08:30-15:15 ללא ימי שישי.
קורס: הכשרה של שבוע.
שכר: 34.32 ש``ח לשעה + מודל בונוסים.
אווירה משפחתית, מתנות בחגים, מענקי התמדה.
דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה מוקדית - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יכולת מכירה
תעוזה וכושר שכנוע
חוסן נפשי
ידע בתפעול מערכות מחשב