ברוכים הבאים
נמצאו 14 משרות
בנקאי.ת שירות דיגיטלי הינם ה``פנים`` של סניף הבנק והמוקד הראשון שלקוחות הבנק פוגשים בהגיעם אל הסניף.
קבלת לקוחות הסניף בסבר פנים טובות
ניתוב התור, הכוונת הלקוח בכניסה אל הסניף ושמירה על הסדר
מתן מענה ללקוחות מזדמנים באמצעות העצמה דיגיטלית, ליווי בביצוע פעולות בשירות עצמי, הגברת המודעות לתיאום פגישה ועוד
ליוי לקוחות באמצעות שירות מקצועי ואדיב בהתאם לצרכיהם הפיננסיים, תוך התאמה ומכירה של מוצרים בנקאיים וביצוע פעולות בנקאיות פשוטות ושוטפות כגון: מסירת כ``א, פנקסי שיקים, הקמת הרשאה לחיוב חשבון ועוד (הרחבת הפעולות בהתאם למיקודים עסקיים שיקבעו)
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
מתן שירות מקצועי ואדיב, ייצוגיות
ניהול תקשורת מיטבית עם לקוחות וממשקים
מחויבות, אחריות ויסודיות
יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים
אוריינטציה דיגיטלית גבוהה
יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי
ארגון, סדר ועבודה עפ``י נהלים
הסתגלות לשינויים בסביבת עבודה דינמית
• אחריות לניקיון אולמות הייצור, מחסנים, משרדים, מלתחות, חצרות.
•תמיכה באירועי רווחה באתר כולל ניקיון, סדר וארגון.
•הליכה מרובה בשטחי התפעול ו- עמידה ממושכת לאורך היום.
•משימות ניקיון :, שטיפת משרדים ושטחי רחבת המפעל, ניקיון שירותים, ריקון פחים.
•תמיכה בעבודות אחזקת מבנה (צביעות, שפכטל, תיקונים וכו`).
דרישות התפקיד
•נכונות לעבודה במשמרות בוקר של 12 שעות ובהמשך משמרות
דרישות:
•יכולת עבודה פיזית, נכונות לביצוע משימות ניקיון
•בעל/ת רישיון רכב
לחברה המשווקת מכשירים סלולאריים וחבילות התקשרות דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מתן שירות ומכירה פרונטלי, מכירת מכשירים/טאבלטים אביזרים, ביטוח ומתן שירות ללקוחות קיימים.
עבודה במשרה מלאה: 6 ימים בשבוע.
תנאים טובים למתאימים/ות וקליטה לאירגון!
דרישות התפקיד
אוריינטאציה מכירתית – חובה.
ניסיון בשרות – יתרון משמעותי.
ניסיון מתחום התקשורת/ סלולר – יתרון.
ייצוגיות.
נכונות להתחייב למינימום שנת עבודה – חובה.
נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב כולל משמרת בסופ``ש.
למוסד לימודי גדול ומוביל דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים ברעננה. מהות התפקיד: שיחות יוצאות ללקוחות שהתעניינו בהרשמה לתואר ראשון ושני וקבלת שיחות מלקוחות שמביעים התעניינות.
לווי המועמד בכל התהליך, טיפול בהתנגדויות, הובלת שיחה.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע (בפועל 5 משמרות, ישנה אפשרות לבקש יום חופש ללימודים)
ללא שישי
יש לבדוק ציפיות שכר
דרישות התפקיד
כושר ביטוי ושכנוע ברמה גבוהה
אסרטיביות
חוסן ובגרות אישית
יכולת הובלת שיחה ועבודה בתנאי לחץ ועם יעדים מוגדרים
אוריינטציה מכירתית.
ידע במערכות ממוחשבות
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות.
התפקיד כולל: מוקד שיחות יוצאות למכירה ותיאום פגישות לאנשי/ות המכירות שבשטח. שימוש במאגרי מידע של לקוחות פוטנציאלים כולל לידים נכנסים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדים טלפונים - חובה
מכירותיות, אנרגטיות,
הבנה פיננסית
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
זמינות מידית
התפקיד כולל:
מתן שירות וביצוע מכירה ללקוחות החברה.
שירות ומכירת מערכות שינה , מזרנים ,
כורסאות מתכונות ועוד מוצרים משלימים.
עבודה מאתגרת ומעניינת.
קליטה ישירה לאירגון!
דרישות התפקיד
תודעת ורבליות, שירות גבוהה,
כושר שכנוע ואוריינטציה מכירתית.
נדרש ניסיון במכירות פרונטאליות מורכבות כגון:
ריהוט, מוצרי חשמל, מטבחים וקרמיקה.
למערך האמבולטורי דרושים.ות מזכירים.ות למגוון מרפאות. התפקיד כולל:
קבלת קהל, מתן שירות למטופלים.ות, קביעת תורים, הזנת טפסים בתיק הרפואי, קשר עם הצוות הרפואי במרפאה, עבודה מול מערכות שונות.
קליטה כעובד/ת בי``ח מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מזכירותי
ניסיון מארגון רפואי- יתרון
נסיון כמזכיר.ה רפואי.ת- יתרון
תעודת מזכירות רפואית- יתרון
שליטה במיומנויות מחשב
ניסיון בעבודה על מערכות נמר, CRM / קמיליון - יתרון
גישה שירותית ברמה גבוהה, יכולת למידה, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה
התפקיד כולל הכנת ארוחות מגוונות עבור מטופלים.ות, מבקרים וצוותים רפואיים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות תברואתית ואיכות המזון.
דרישות התפקיד
תעודת סוג 1 או 2 (לפחות סוג 1)
ניסיון קודם במטבח מוסדי
רכז/ת משאבי אנוש
-3 פעמים בשבוע מ8 ועד 17:00
הגעה לזיקים ונסיעות לאתר החברה בכפר סבא
עיקר העבודה נסיעות לאתרים שונים שיחות עם עובדים והחתמה על חוזים
דרישות התפקיד
חובה ניסיון של כשנה כרכז/ת משאבי אנוש מחברה
ניהול אדמיניסטרטיבי של העבודה בחדר ניתוח - השתתפות בתפעול, שיבוץ ותכנון העבודה של מערך ההרדמה בחדר ניתוח.
מתן סיוע אדמיניטרטיבי לצוות הרפואי ולצוות הסיעודי במשך שעות הפעילות.
תפעול הממשק בין מערך חדרי הניתוח וההרדמה למחלקות השונות ויחידות המטה של ביה``ח, עפ``י המשימות הנדרשות.
דרישות התפקיד
שנתיים ניסיון אדמיניסטרטיבי + מתן שירות - חובה
ניסיון בתחום הרפואה / מזכירות רפואית.
ניסיון בתפקיד דומה במחלקות אשפוז בביה``ח - יתרון
הכרות עם התפעול היומיומי של חדר ניתוח - יתרון
ידע וניסיון בעבודה עם אקסל, וורד, גוגל דרייב
ניסיון עם מערכות ביה``ח כגון קמיליון, נמ``ר - יתרון
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ
מענה טלפוני, מענה למיילים.
ליווי וסיוע להריוניות המעוניינות בקורסים/סיורים/פעילויות של המועדון.
ביצוע חיובים ותגמולים במערכת ממוחשבת של בית החולים.
השתתפות בכנסים פרונטליים של בית החולים.
סיכומים חודשיים של הפעילויות והעברת דו``חות.
עבודה במערכות CRM - , צ`אטים, נמר.
ניהול ורישום לפעילויות, תפעול מרפאת איתך ומרפאת רפואה משלימה - רישום, גבייה ניהול רשימות המתנה, קבלה לקליניקה וניהול וטפסי 17.
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי-חובה!
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בתפקיד דומה בתחום השיווק או הבריאות - יתרון.
כושר ביטוי מצוין בע``פ, אדיבות ושרירותיות, יכולת לעבוד בצוות, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, אנרגיה חיובית, תקתקנות, שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות, קליטה מהירה ויכולת למידה טובה
לחברה ממתמחה במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות למוקד הטלפוני בפארק אפק בראש העין.
תיאור התפקיד: שיחות יוצאות במטרה לאתר לקוחות פוטנציאלים לחברה ולתאם להם פגישה עם נציג שטח.
שעות עבודה: א`-ה` 08:30-15:15 ללא ימי שישי.
קורס: הכשרה של שבוע.
שכר: 34.32 ש``ח לשעה + מודל בונוסים.
אווירה משפחתית, מתנות בחגים, מענקי התמדה.
דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה מוקדית - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יכולת מכירה
תעוזה וכושר שכנוע
חוסן נפשי
ידע בתפעול מערכות מחשב