ברוכים הבאים
נמצאו 12 משרות
הכנת מסלולים אופטימליים להפצה בהתאם לאילוצים והצרכים
תאום מול ש``ל בכל הקשור בהזמנות ואספקה, מועדי אספקתן וגודלן.
``החזקת`` נתוני הRS באופן שוטף
תאום מול מנהלי האתרים בכל הקשור בארגון המשלוחים לאתרם
הכנת סידורי עבודה
השתתפות בישיבות DOR + WOR
תזמון הורדת משלוחים למרלו``ג על מנת לשמור על רצף הליקוט.
עדכון מנהלי אתרים/נהגים
דרישות התפקיד
מישהו/י שידע להתמודד עם העומס, התמרון בין המשימות, תכנון – לא חייב ניסיון קודם כלשהו
ניסיון בתפקיד דומה/תכנון- יתרון היכרות עם עולם ההפצה / שילוח- יתרון
שליטה בתוכנות הOFFICE
נכונות לעובדה בחצי משרה מ14:00 עד 19:00
הגעה עצמאית לאזור תעשיה חבל מודיעין, שוהם
• אחריות לניקיון אולמות הייצור, מחסנים, משרדים, מלתחות, חצרות.
•תמיכה באירועי רווחה באתר כולל ניקיון, סדר וארגון.
•הליכה מרובה בשטחי התפעול ו- עמידה ממושכת לאורך היום.
•משימות ניקיון :, שטיפת משרדים ושטחי רחבת המפעל, ניקיון שירותים, ריקון פחים.
•תמיכה בעבודות אחזקת מבנה (צביעות, שפכטל, תיקונים וכו`).
דרישות התפקיד
•נכונות לעבודה במשמרות בוקר של 12 שעות ובהמשך משמרות
דרישות:
•יכולת עבודה פיזית, נכונות לביצוע משימות ניקיון
•בעל/ת רישיון רכב
לחברה המשווקת מכשירים סלולאריים וחבילות התקשרות דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מתן שירות ומכירה פרונטלי, מכירת מכשירים/טאבלטים אביזרים, ביטוח ומתן שירות ללקוחות קיימים.
עבודה במשרה מלאה: 6 ימים בשבוע.
תנאים טובים למתאימים/ות וקליטה לאירגון!
דרישות התפקיד
אוריינטאציה מכירתית – חובה.
ניסיון בשרות – יתרון משמעותי.
ניסיון מתחום התקשורת/ סלולר – יתרון.
ייצוגיות.
נכונות להתחייב למינימום שנת עבודה – חובה.
נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב כולל משמרת בסופ``ש.
התפקיד כולל מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות של לקוחות החברה, עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת שירות לקוחות וסיוע בהחלפות בעמדות הקבלה.
דרישות התפקיד
תואר ראשון – יתרון.
בגרות מלאה – חובה.
אנגלית ברמה טובה - חובה
ידע ושליטה בכל יישומי ה- OFFICE - חובה
ייצוגיות, שרותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בלחץ.
נייד/ת - חובה
למוסד לימודי גדול ומוביל דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים ברעננה. מהות התפקיד: שיחות יוצאות ללקוחות שהתעניינו בהרשמה לתואר ראשון ושני וקבלת שיחות מלקוחות שמביעים התעניינות.
לווי המועמד בכל התהליך, טיפול בהתנגדויות, הובלת שיחה.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע (בפועל 5 משמרות, ישנה אפשרות לבקש יום חופש ללימודים)
ללא שישי
יש לבדוק ציפיות שכר
דרישות התפקיד
כושר ביטוי ושכנוע ברמה גבוהה
אסרטיביות
חוסן ובגרות אישית
יכולת הובלת שיחה ועבודה בתנאי לחץ ועם יעדים מוגדרים
אוריינטציה מכירתית.
ידע במערכות ממוחשבות
לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות.
התפקיד כולל: מוקד שיחות יוצאות למכירה ותיאום פגישות לאנשי/ות המכירות שבשטח. שימוש במאגרי מידע של לקוחות פוטנציאלים כולל לידים נכנסים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
ניסיון ממוקדים טלפונים - חובה
מכירותיות, אנרגטיות,
הבנה פיננסית
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
זמינות מידית
דגש ליוצאי/ות מוקדי מכירות
התפקיד כולל:
מתן שירות וביצוע מכירה ללקוחות החברה.
שירות ומכירת מערכות שינה , מזרנים ,
כורסאות מתכונות ועוד מוצרים משלימים.
עבודה מאתגרת ומעניינת.
קליטה ישירה לאירגון!
דרישות התפקיד
תודעת ורבליות, שירות גבוהה,
כושר שכנוע ואוריינטציה מכירתית.
נדרש ניסיון במכירות פרונטאליות מורכבות כגון:
ריהוט, מוצרי חשמל, מטבחים וקרמיקה.
לחברה ציבורית בתחום הספורט דרוש/ה נציגי/ות שרות לקוחות.
מדובר במוקד שירות קטן ואינטימי.
שעות פעילות המוקד מ- 07:00 בבוקר עד 23:00 בלילה מידי יום. שישי עד 22:00, שבת עד 00:00.
אופי השירות: מתן מענה מקצועי ושרותי לפניות של לקוחות; מענה טכני ללקוחות אתר האינטרנט; עבודה במשמרות גמישות בין 6-8 שעות, 3 משמרות בשבוע.
דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה
עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שרות גבוהה
יכולת עבודה במצבי לחץ
נכונות להתחייבות לשנת עבודה
התפקיד כולל הכנת ארוחות מגוונות עבור מטופלים.ות, מבקרים וצוותים רפואיים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות תברואתית ואיכות המזון.
דרישות התפקיד
תעודת סוג 1 או 2 (לפחות סוג 1)
ניסיון קודם במטבח מוסדי
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ
לחברה ממתמחה במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות למוקד הטלפוני בפארק אפק בראש העין.
תיאור התפקיד: שיחות יוצאות במטרה לאתר לקוחות פוטנציאלים לחברה ולתאם להם פגישה עם נציג שטח.
שעות עבודה: א`-ה` 08:30-15:15 ללא ימי שישי.
קורס: הכשרה של שבוע.
שכר: 34.32 ש``ח לשעה + מודל בונוסים.
אווירה משפחתית, מתנות בחגים, מענקי התמדה.
דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה מוקדית - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יכולת מכירה
תעוזה וכושר שכנוע
חוסן נפשי
ידע בתפעול מערכות מחשב