ברוכים הבאים
נמצאו 126 משרות
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי הטענת בטון + איש תפעול.
התפקיד כולל: אחריות על יצור והעמסת הבטון באמצעות מחשוב , אחריות על תקינות הבטון, אחראי על בקרת תהליך יצור, אחראיות על עבודות תפעוליות שונות בשטח המפעל
עבודה לטווח ארוך ואפשרויות קידום בחברה
משרה מלאה!
דרישות התפקיד
12 שנות לימוד
ידע בסיסי בהפעלת מחשב.
חוש טכני
יכולת עמידה בלחץ
רישיון נהיגה לטרקטור- יתרון
נכונות לשעות נוספות
זמינות לעבודה במשמרות
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי הטענת בטון + איש תפעול.
התפקיד כולל: אחריות על יצור והעמסת הבטון באמצעות מחשוב , אחריות על תקינות הבטון, אחראי על בקרת תהליך יצור, אחראיות על עבודות תפעוליות שונות בשטח המפעל
עבודה לטווח ארוך ואפשרויות קידום בחברה
משרה מלאה!
דרישות התפקיד
12 שנות לימוד
ידע בסיסי בהפעלת מחשב.
חוש טכני
יכולת עמידה בלחץ
רישיון נהיגה לטרקטור- יתרון
נכונות לשעות נוספות
זמינות לעבודה במשמרות
מכירות טלפוניות בשיחות יוצאות בעיקר ללקוחות קיימים בעלי ברי מים ממגוון ברי המים של החברה, כאשר המטרה היא לצרף לקוחות למסלול אחריות על המכשיר ולהציע ללקוחות שדרוג מכשירים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
יכולת מכירה ואסרטיביות- חובה
ניסיון בעבודה מול מחשב- חובה
תחרותיות
כושר שכנוע ויכולת טיפול בהתנגדויות
ניסיון במכירות - יתרון
למפעל ביטחוני מוביל בתחומו באזור המרכז דרוש/ה עובד/ת לחומרים מרוכבים.
אופי התפקיד-
ציפוי כרטיסים, הדבקות, סיכוך
עבודה עם משחות מוליכות, עבודה מדויקת
עבודה מול מחשב
עבודה עם פלאגים, קונקטורים, צמות חיווט, כרטיסים אלקטרוניים
דרישות התפקיד
ניסיון בחומרים מרוכבים מעל שנה - חובה
ניסיון בליווח- חובה
ידע בקריאת שרטוטים - חובה
ניסיון במבנאות - יתרון
מרכז המידע והשירות של בית החולים מספק מידע ושירות למטופלים.ות, מבקרים ומלווים בכל נושא מנהלתי ובכל שאלה.
נציגי.ות השירות הם נציגי.ות הנהלת בית החולים בשטח ופועלים.ות על פי ערכי המרכז הרפואי, בראשם ``המטופל.ת במרכז``.
מרכז המידע והשירות ממוקם במרכז בית החולים ומספק מגוון שירותים וביניהם:
מענה לשאלות ומסירת מידע כללי
הכוונה והתמצאות בבית החולים
איתור מטופלים.ות- פרונטלית וטלפונית
השאלת כסאות גלגלים למבקרים
שירותי חניה מוזלת לזכאים
פתרון בעיות באופן עצמאי או על יד הפעלת ממשק/ קו שני
הפעלת מרכז מונגש סיוע לבעלי מוגבלות/ קשישים בהליכה והתמצאות (התאמת פתרון)
סיוע באיתור פתרונות לתרגום
צירוף למועדון BEWELL ומתן סיסמה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתפקיד בתחום השירות
תקשורת בין אישית מעולה
תושייה, יכולת תפעול והפעלת ממשקים
יכולת עבודה עצמאית, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות
מיומנויות הפעלת מחשב אופיס - exchange, word, excel, PP
נדרשת גמישות רבה בשעות העבודה לאורך כל השבוע כולל סוף שבוע
למערך האמבולטורי דרושים.ות מזכירים.ות למגוון מרפאות. התפקיד כולל:
קבלת קהל, מתן שירות למטופלים.ות, קביעת תורים, הזנת טפסים בתיק הרפואי, קשר עם הצוות הרפואי במרפאה, עבודה מול מערכות שונות.
קליטה כעובד/ת בי``ח מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מזכירותי
ניסיון מארגון רפואי- יתרון
נסיון כמזכיר.ה רפואי.ת- יתרון
תעודת מזכירות רפואית- יתרון
שליטה במיומנויות מחשב
ניסיון בעבודה על מערכות נמר, CRM / קמיליון - יתרון
גישה שירותית ברמה גבוהה, יכולת למידה, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה
ביצוע תחזוקה שוטפת ומניעתית של מכשירים רפואיים מגוונים.
איתור ותיקון תקלות במכשירים רפואיים, כולל הזמנת חלקי חילוף והתקנתם.
ביצוע טיפולים תקופתיים למכשירים רפואיים, בהתאם להנחיות היצרן.
המלצה וביצוע הסכמי שירות למכשור רפואי.
תיעוד מדויק של כל הפעולות והתיקונים ורישום המכשור .
שיתוף פעולה עם צוותי רפואיים והנדסיים אחרים, כגון רופאים, אחיות, כוח עזר וכו`
השתתפות בהתקנת מכשירים רפואיים חדשים.
מתן הדרכה לצוותים הרפואיים על השימוש הנכון במכשירים.
פיקוח על הקשר עם הספק לפי הסכמים.
ייעוץ והדרכה למשתמשים השונים
הפקת דוחות מחשב, ניתוח נתונים ( EXCEL ) ובניית מצגות ( POWER POINT ).
ביצוע משימות נוספות לפי הנחיית המנהל.
דרישות התפקיד
תואר ראשון בהנדסה ביו-רפואית,הנדסת חשמל,או תחום הנדסי רלוונטי אחר (מהנדס/ת בלבד - לא הנדסאי/ת
ניסיון קודם בתחום תחזוקת מכשור רפואי,רצוי בסביבת בית חולים-חובה
ניסיון בעבודה עם מגוון רחב של מכשירים רפואיים-יתרון
ניסיון כמהנדס/ת שירות במכשור רפואי-יתרון משמעותי
מדובר במשרה זמנית - החלפה לחופשת לידה עם אופציה!
טיפול בקלירינג -ביצוע התאמה בין חשבונית לקבלה
טיפול בחובות באופן שוטף
הוצאת דוחות עבור קלירינג וחובות
טיפול בביצוע החזרים כספיים
התנהלות מול מטופלים בנושא חובות
הוצאת תזכורות חוב
מעקב וטיפול במקרי התחשבנות מיוחדים
הוצאות דוחות למנהל הגביה
קשר עם מחלקות רפואיות
בקרת חיובים ויישום בהתאם להנחיות
מתן מענה לגורמי פנים וחוץ בנושא קלירניג חובות והחזרים
דרישות התפקיד
שליטה באקסל ברמת טובה
כושר ביטוי טוב בכתב ובע``פ
אוריינטציה ריאלית - יתרון
הכרה ועבודה במערכת SAP - יתרון
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
דייקנות, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוחות זמנים
ניהול שיחות טלפון עם לידים חמים - מתעניינים שפנו אלינו באופן יזום.
הסברה מפורטת וברורה על הגישה האינטגרטיבית הייחודית של המרפאה ועל תהליך הטיפול.
מענה מקצועי על שאלות ומתן מידע רלוונטי למתעניינים.
שכנוע והנעה לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית במרפאה.
חיוב הלקוח במקדמה על סך 300 ש``ח כחלק מתהליך תיאום הפגישה.
עמידה ביעדי מכירות מוגדרים.
דרישות התפקיד
ניסיון ממוקד מכירות טלפוניות לפחות שנתיים– חובה!!
יכולת תקשורת מצוינת בעל פה ובכתב.
כושר שכנוע ויכולת הנעה לפעולה.
אוריינטציה מכירתית ויכולת עמידה ביעדים.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היכרות עם עולם הבריאות והרפואה - יתרון.
רוסית ברמה גבוהה- יתרון משמעותי!
קבלת מטופלים: קבלת פנים חמה ומסבירת פנים למטופלים חדשים וחוזרים. · ליווי מטופלים: ליווי מטופלים לחדרי בדיקות וטיפולים, לוודא שהם מרגישים בנוח ומקבלים מענה לצרכיהם. · ניהול יומנים ותורים: וידוא הגעת מטופלים, תיאום ושינוי מועדי תורים באופן יעיל ומסודר. · גביית תשלומים: ביצוע גביית תשלום ממטופלים חדשים, תוך הקפדה על סדר ודיוק. · עבודה ממוחשבת: עבודה שוטפת מול מערכת Rapid לניהול מידע רפואי ומנהלתי. · משימות אדמיניסטרטיביות: טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות כלליות כגון שליחת מיילים, הדפסות, סריקות וארגון מסמכים.
דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בסביבת עבודה דומה, כגון בתי חולים, מרפאות, קופות חולים, תיירות מרפא או רפואה אסתטית – חובה.
שליטה מלאה בעברית (קריאה, כתיבה ודיבור). יתרון לשליטה ברוסית ו/או אנגלית
מענה טלפוני, מענה למיילים.
ליווי וסיוע להריוניות המעוניינות בקורסים/סיורים/פעילויות של המועדון.
ביצוע חיובים ותגמולים במערכת ממוחשבת של בית החולים.
השתתפות בכנסים פרונטליים של בית החולים.
סיכומים חודשיים של הפעילויות והעברת דו``חות.
עבודה במערכות CRM - , צ`אטים, נמר.
ניהול ורישום לפעילויות, תפעול מרפאת איתך ומרפאת רפואה משלימה - רישום, גבייה ניהול רשימות המתנה, קבלה לקליניקה וניהול וטפסי 17.
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בתפקיד דומה בתחום השיווק או הבריאות- יתרון
כושר ביטוי מצוין בע``פ, אדיבות ושרירותיות, יכולת לעבוד בצוות, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, אנרגיה חיובית, תקתקנות, שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות, קליטה מהירה ויכולת למידה טובה.
לחברת השכלה מובילה בארץ דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!
התפקיד כולל:
מתן שירות, מענה וליווי לתלמידי הקורסים שלנו בנושאים מגוונים.
טיפול שוטף בפניות טלפוניות ודיגיטליות.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בשירות לקוחות- יתרון
אדיבות ושירותיות
תודעת שירות גבוהה
זמינות למשרה מלאה
יכולת עבודה בצוות
לחברת השכלה מובילה בארץ דרושים/ות יועצי/ות לימודים טלפוניים!
התפקיד כולל:
ביצוע תהליך ייעוץ ומכירה טלפוני לתלמידים המתעניינים בקורסים השונים.
עבודה על לידים קרים!
קליטה ישירה לחברה!
דרישות התפקיד
מוטיבציה ורעב למכירות והצלחה – חובה
ניסיון במכירות – יתרון
ניסיון ממוקד מכירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה
אחריות ומסירות
בודה תוך עמידה בדרישות רגולטוריות בתחום הניסויים בבני אדם
מתן מענה מקצועי לחוקרים בתחום התרופות והרוקחות
הכנה ואספקת תרופות/הכנות רוקחיות לכלל המטופלים במסגרת המחקרים
עבודה בצוות
ייעוץ מקצועי בתחום לרופאים, צוות סיעודי, רוקחים ומטופלים
ניהול תיקי מסמכים ונתונים כמתחייב בנהלי משרד הבריאות
ניהול מלאי תרופות, הזמנות מספקים וכל ההיבטים הלוגיסטיים בתחום מחקרים קליניים בתכשירים רפואיים
כפיפות לרוקחת אחראית מחקרים קליניים
ביצוע משימות נוספות בהתאם לדרישות הממונה - מנהל בית המרקחת
דרישות התפקיד
תואר ראשון ברוקחות עם רישיון לעסוק ברוקחות בישראל
* נכונות לעבודה מאומצת ושעות נוספות עפ הצורך הארגוני
* אפשרות להגיע תוך שעה לבית החולים במסגרת כוננות
* תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות אל מול ריבוי לקוחות ומשימות
* שליטה טובה מאוד באנגלית : קריאה , כתיבה וניהול שיחה
למערך האמבולטורי דרושים.ות מזכירים.ות למגוון מרפאות. התפקיד כולל:
קבלת קהל, מתן שירות למטופלים.ות, קביעת תורים, הזנת טפסים בתיק הרפואי, קשר עם הצוות הרפואי במרפאה, עבודה מול מערכות שונות.
קליטה כעובד/ת בי``ח מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מזכירותי
ניסיון מארגון רפואי- יתרון
נסיון כמזכיר.ה רפואי.ת- יתרון
תעודת מזכירות רפואית- יתרון
שליטה במיומנויות מחשב
ניסיון בעבודה על מערכות נמר, CRM / קמיליון - יתרון
גישה שירותית ברמה גבוהה, יכולת למידה, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה
קבלת קהל הפונים למחלקה, מתן מענה למטופלים.ות ומשפחתם, מתן שירות לצוות הרפואי, הסיעודי והפארה רפואי, טיפול בכל ההיבטים של גביית תשלומים עבור הביקור, כולל בקרה על טפסי 17 והפניות, מתן מענה טלפוני לציבור הפונים ועוד.
דרישות התפקיד
תעודת מזכירות רפואית או ניסיון עבודה זהה בארגון רפואי - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי / מזכירותי קודם
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בעומס ותחת לחץ
סדר וארגון בעבודה
ניהול פרויקטי בינוי בהיקפים משתנים משלב הפרוגראמה ועד המסירה
הובלת צוותי תכנון והכנת תוצרים לביצוע
ניהול מו``מ טכני וכספי עם קבלנים וספקים
ניהול ותיאום של קבלנים וספקים לרבות בקרת איכות הביצוע ובקרה כספית ולוחות זמנים
בקרה על בטיחות העבודה במהלך הביצוע
תיאום עבודות הבינוי והרכש הנלווה עם גורמים רפואיים ותפעוליים בבית החולים
דרישות התפקיד
מהנדס/ת אזרחי/ת/ אדריכל/ית הרשום/ה בפנקס המהנדסים והאדריכלים עם 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים/פיקוח
הנדסאי/ת בנין/אדריכלות עם 5 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים/ פיקוח
בעלי/ות ניסיון במוסדות רפואיים, תעשיית התרופות, מעבדות וכד`- יתרון משמעותי
יכולת ניהול מו``מ טכני וכספי- חובה
ביצוע רכש בהתאם לדרישות, קבלה וניתוח הצעות מחיר, ניהול מו``מ, הכנה והשתתפות בוועדות רכש.
הכנת הזמנות ועבודה מול ספקים, יצרנים ולקוחות פנימיים.
ביצוע מעקבי אספקות.
הפקת דוחות ומתן דיווחים ללקוחות ולמנהלים.
ניהול/ליווי פרויקטים ואפיונם בהיבט הרכש לשיפור תהליכים והשירות.
ביצוע רכש קונסיגנציה, הסכמים, הזמנות, דרישות משיכה מהספקים.
דרישות התפקיד
תואר ראשון - עדיפות להשכלה בעולמות הלוגיסטיקה
חובה ניסיון בייבוא
ניסיון כקניין/ית רכש
ניסיון בתפעול רכש ציוד רפואי - יתרון
שליטה במערכות מידע, דגש על מערכות ERP, ואקסל
שליטה טובה באנגלית
הכנה ובקרה על תקציבי מחקר של קרנות בארץ ובחו``ל בהתאם לכללי הגורם המממן.
הכנת דוחות כספיים לגבי ניצול כספי המחקר בהתאם לכללים, ודיווח בטפסים הייחודיים לכל קרן.
קשר ותכתובת שוטפת עם חוקרים.ות, שותפי.ות מחקר בארץ ובחו``ל ועם גורמים בקרנות המחקר.
מתן הוראות להפקת דרישות תשלום ומעקב אחר קבלת הכספים בהתאם להסכמים.
עבודה מול רו``ח חיצוני וביקורות חיצוניות בנוגע לניצול כספי המחקר ולדיווח הכספי.
טיפול חשבונאי בחוזי מסחור.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש
דרישות התפקיד
תואר אקדמי בכלכלה/ מנהל עסקים - עם ניסיון של שנה לפחות בבקרת תקציבים
זמינות מיידית- יתרון משמעותי
שליטה טובה בתוכנות OFFICE בדגש על אקסל
יכולת קריאה והבנה של הסכמים באנגלית
דייקנות ויכולת ירידה לפרטים
למוסד תרבותי גדול בתל אביב דרושים/ות נציגי/ות למחלקת מנויים - טיפול בתיקי לקוחות קיימים, חידושי מנויים (שיחות נכנסות יוצאות)
העבודה בסביבה חמה ומשפחתית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד
ניסיון בתחום השירות/מכירות.
ניסיון במוסד תרבות - יתרון.
תודעת שרות ואדיבות.
יחסי אנוש טובים.
תקשורת בין אישית.
לחברת השכלה מובילה בארץ דרושים/ות יועצי/ות לימודים טלפוניים!
פגישות ייעוץ פרונטלי ומכירה למתעניינים בקורסים עד לביצוע מכירה.
ייעוץ והכוונה לתלמידי הסניף, שיחות ייעוץ ומכירה ללידים מדאטה קרה
מתן מענה מקצועי לתלמידים בסניף, מתן שירות לתלמידי ומורי הסניף.
עמידה ביעדי מכירות חודשיים
שכר בסיס שעתי מתגמל ועמלות מכירה חודשיות
קליטה ישירה לחברה!
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות- חובה
ניסיון בשירות לקוחות- חובה
ניסיון בעבודה מול קהל- חובה
מדובר במשרה זמנית - החלפה לחופשת לידה עם אופציה!
טיפול בקלירינג -ביצוע התאמה בין חשבונית לקבלה
טיפול בחובות באופן שוטף
הוצאת דוחות עבור קלירינג וחובות
טיפול בביצוע החזרים כספיים
התנהלות מול מטופלים בנושא חובות
הוצאת תזכורות חוב
מעקב וטיפול במקרי התחשבנות מיוחדים
הוצאות דוחות למנהל הגביה
קשר עם מחלקות רפואיות
בקרת חיובים ויישום בהתאם להנחיות
מתן מענה לגורמי פנים וחוץ בנושא קלירניג חובות והחזרים
דרישות התפקיד
שליטה באקסל ברמת טובה
כושר ביטוי טוב בכתב ובע``פ
אוריינטציה ריאלית - יתרון
הכרה ועבודה במערכת SAP - יתרון
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
דייקנות, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוחות זמנים
א.ניסיון באחזקת מכונות תעשייתיות
ב.ידע בפירוק והרכבה של מכלולי מכונות מורכבים לפי שרטוט
ג.ידע בקריאת שרטוטי הרכבה
ד.ניסיון בעבודה – מינימום שנתיים
ה.שפות: אנגלית טכנית יתרון
עברית – יכולת תקשורת
תנאים
. ארוחות מסובסדות בחדר אוכל של הקיבוץ וחיוב ארוחות בהתאם לנוהג בחברה
פנסיה תפתח על פי חוק
תנאים סוציאליים בהתאם לחוק
י.
דרישות התפקיד
ו. רצוי ניסיון עבודה בהידראוליקה, פנאומטיקה, ואלקטרוניקה
ז. תקשורת בין אישית טובה
ח. רישיון נהיגה – יתרון
ט. רישיון מלגזה – יתרון
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
ידיעת השפה ברוסית ברמת שפת אם חובה
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ