הצעות עבודה במרכז

נמצאו 86 משרות

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לסוכנות ביטוח מובילה דרוש/ה אחמ``ש/ית למוקד מכירות ביטוחי רכב.
התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשמרת (מוניטור, יעדים יומיים, הפסקות, הצפת קשיים, זמינות המוקד).ביצוע מעקב ופרסום וניתוח דוחות שוטפים. שליטה ותפעול מערכות הטלפוניה והמחשוב ותפעול ושליטה בפתרון תקלות בכלל מערכות החברה.

עובד/ת חברה מהיום הראשון.


דרישות התפקיד
ניסיון מעולם מוקדי המכירה בתפקידי אחמ``שים /ות או נציג/ה בכיר/ה - חובה
ידע באקסל- חובה
יכולת התמודדות מול התנגדויות
מכוונות לעמידה ביעדים
נחישות ואסרטיביות
חוסן אישי ועמידה במצבי לחץ

משרה מלאה
אזור: מרכז
חולון

למוקד בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות. התפקיד כולל :
מענה טלפוני מקצועי ללקוחות החברה שינוים בפוליסה וכל המענה האינפורמטיבי ללקוח
המענה ניתן טלפונית , במיילים וגם בוואצאפ

עובד/ת חברה מהיום הראשון

דרישות התפקיד
דרוש ידע ב OFFICE
יחסי אנוש טובים
מוסר עבודה גבוה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ומכירה למחזיקי כרטיס.
התפקיד כולל: עבודה במחלקת שירות לקוחות, מענה טלפוני ללקוחות הפרטיים של החברה במגוון נושאים הכוללים מתן הסברים על מגוון השירותים הפיננסיים (כגון בירורי עסקה, דפי פירוט ,פינוקים ועוד) בנוסף מכירה והצעת פתרונות אשראי ללקוחות כגון: הלוואות, פריסת תשלומים,הצעת חיוב קבוע ועוד.
משרה מלאה.

דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
קורס 19 ימים 8-17 + חודש חפיפה במשרה מלאה **נוכחות חובה ללא אילוצים**
עברית שפת אם - חובה

משרה מלאה
אזור: מרכז
חולון

לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה נציג/ת מכירות בתחום האלמנטרי. התפקיד כולל :
מכירות ביטוחי רכב בשיחות נכנסות
וחידושי ביטוחי רכב בשיחות יוצאות.

קליטה לארגון מהיום הראשון ותנאים מעולים!

דרישות התפקיד
ניסיון במכירות - יתרון
ניסיון בשיחות יוצאות ללידים קרים - יתרון
אוריינטציה מכירתית - חובה
שרותיות ואסרטיביות
יכולת תפקוד במצבי לחץ
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
בעל כושר ביטוי ויכולת הקשבה

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה בבני ברק דרוש/ה נציג/ת גביה. התפקיד כולל :
טיפול בגביית החוב מלקוחות,
ניהול מו``מ עם לקוחות.

עובד חברה מהיום הראשון.

דרישות התפקיד
אסרטיביות
ראש גדול
אחריות
יסודיות וניהול זמן.
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים.

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות למוקד בתי עסק.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוח העסקי, כ-40,000בתי עסק מהקטנים ביותר ועד לרשתות הגדולות.
ניהול ממשק פנים ארגוני מול מחלקות שונות בחברה - אשראי, שיווק, עסקים, ניהול סיכונים, גבייה וכו`.
משרה מלאה 08-17.

דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת מימון מובילה דרוש/ה נציג/ת מכירות רכב.
התפקיד כולל: מכירה וטיפול בלידים חמים, מענה לשיחות יוצאות ונכנסות.
סיוע במציאת הרכב על פי בקשת הלקוח.
ליווי ומעקב אחר התהליך הכולל: תיאום פגישות של הלקוח מול הסוכנויות רכב, התאמת פתרונות מימון והקמת בקשה להלוואה.
משרה מלאה במשמרות!

דרישות התפקיד
ניסיון במכירות-חובה!
זיקה לעולם הרכב- חובה.
ניסיון ממוקד מכירות- יתרון משמעותי.
אסרטיביות, יצירתיות, ראש גדול, סדר וארגון

אזור: מרכז
בני ברק

מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה בבני ברק.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למסלול קריירה בתחום בריאות.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה בנושא תביעות בריאות, נסיעות חו``ל, פוליסת עובדים זרים, מחלות קשות,סיעוד,פטירה ונכות.
קליטה ישירה לחברה !!!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
חוסן נפשי-עוסקים בתחומים לא פשוטים, מוות, בריאות, חולי,תאונות)
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה

משרה מלאה
אזור: מרכז / השרון
פתח תקוה
מתאים ל: אקדמאים, חיילים משוחררים

לחברת מימון דרוש/ה מנהל/ת לקוח.
יצירת שיתופי פעולה מול סוכנויות ומגרשי רכבים, מכירה וטיפול בעסקאות מימון.
הזדמנות להתברג בתפקיד מפתח בעולם המכירות בחברה מובילה בתחומה, תפקיד דינאמי בעבודה מול ממשקים פנימיים וחוץ ארגוניים.

קליטה לחברה מהיום הראשון.

דרישות התפקיד
ניסיון במכירות שטח- חובה
אוריינטציה שירותית ומכירתית- חובה
ניסיון מעולמות הביטוח והפיננסיים כתפקיד אחרון- חובה
היכרות עם עולם המימון- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה מול סוכנויות/ מגרשי רכבים- יתרון
מכוונות גבוהה לתוצאות, מוטיבציה ויחסי אנוש מעולים

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה
מתאים ל: אקדמאים, חיילים משוחררים

לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה דרושים/ות רפרנט/ית אשר שייך למחלקת האשראי. מהות התפקיד: מיון בקשות לקבלת הלוואה, בדיקתן ואישורן בכפוף למודל אשראי, רגולציה ומניעת הונאות. עבודה מול דוחות אשראי, בנקים
עבודה עם ממשקים פנים/ חוץ ארגוניים ולקוחות קצה. עבודת צוות מאתגרת ודינאמית בסביבה ממוחשבת הכוללת עמידה ביעדים.

קליטה לחברה מהיום הראשון.

דרישות התפקיד
ניסיון מוכח במוקדי שירות/ מכירה- חובה
יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות- חובה
עובדי בנקים/ חברות פיננסיות- יתרון משמעותי
אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ.
מוטיבציה גבוהה.

אזור: מרכז
אזור
מתאים ל: סטודנטים

לחברה מובילה בתחומה דרושים/ות נציגים/ות למוקד טלפוני נציגי/ות שירות ללקוחות החברה המוקד מתפעל ועוקב אחרי איתור הרכב עם קבלת התראה על ניסיון גניבה
מגוון משמרות מגוונות , קליטה לאירגון מהיום הראשון ותנאים מעולים למתאימים/ות!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
אוריינטציה שירותית
נכונות לעבודה במשמרות 24/7
ניסיון קודם בשירות - יתרון
ניסיון בעבודה מול מחשב

אזור: מרכז
אזור
מתאים ל: סטודנטים

לחברה מובילה בתחומה דרושים/ות נציגים/ות למוקד טלפוני
מהות התפקיד : שירות לקוחות ליבואני רכב בשיחות נכנסות.
קליטה לאירגון מהיום הראשון
ותנאים מעולים למתאימים/ות!

דרישות התפקיד
בגרות מלאה - יתרון
אוריינטציה שירותית
נכונות לעבודה במשמרות 24/7
ניסיון קודם בשירות - יתרון
נכונות לעבודה לטווח הארוך והתחייבות לחצי שנת עבודה

משרה מלאה
אזור: מרכז
בני ברק

לסוכנות ביטוח מובילה דרוש/ה רפרנט/ית תביעות.
התפקיד כולל: ניהול תיק תביעה מתחילתו ועד סופו.
קשר מול לקוחות הסוכנות, מוסכים, שמאים וחברות הביטוח.
אחריות על חווית השירות למבוטח מרמת פתיחת התביעה וקבלת החלטות עד רמת העדכונים השוטפים ואופן ביצועם.
טיפול בתביעות בהתאם ליעדים שהוגדרו ע``י מנהל המחלקה.
עדכון יזום ללקוחות התביעות.
ביצוע מעקבים אחר התקדמות התיק.
ניהול ממשק עבודה תקין מול גורמים רלוונטים חיצוניים ופנימיים.
משרה מלאה.

דרישות התפקיד
ניסיון קודם ביישוב תביעות בתחום ביטוח רכב/ דירה – חובה
ניסיון כמסלק/ת או רפרנט/ית תביעות בתחום ביטוח חיים/פנסיה– יתרון.
ניסיון במענה לסטטוס תביעות ודיווח ראשוני – יתרון.
יחסי אנוש מעולים, אוריינטציה שירותית ונכונות לעבודה מאומצת.
טובים.

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה רפרנט/ית תביעות מקיף
תיאור התפקיד :
ניהול וטיפול תביעות רכב צד ג` מא`-ת`, התנהלות מרובת ממשקים מול סוכנים, מוסכים, עורכי דין, שמאים, חוקרים וכו
בנוסף התפקיד כולל עבודה מול גורמים פנים ארגוניים כגון מחלקת הגביה, מחלקת החיתום ועוד.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:
אסרטיביות
יכולת קבלת החלטות
יכולת עבודה תחת לחץ
סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים
עצמאות, אחריות ומחויבות

משרה חלקית
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

לחברה פיננסית מובילה היושבת בת``א דרושים/ות סטודנטים/יות לצוות תפעול הלוואות
התפקיד כולל: מתן תמיכה תפעולית (בדיגיטל ובטלפון) מהמשרד למערך ההלוואות בבתי עסק (בעיקר מגרשי רכב) מתוך מטרה לקדם הלוואות ביעילות ואיכות בזמן אמת
קליטה ישירה כעובדי חברה.

דרישות התפקיד
בגרות מלאה - חובה
סטודנטים לתואר פיננסי -חובה
הבנה פיננסית
שנה א/ב- בלבד
יכולת ביטוי טובה בע``פ ובכתב
שירותיות גבוהה
טיפול בהתנגדויות
זמינות מידית

משרה מלאה
אזור: מרכז
כפר קאסם
מתאים ל: חיילים משוחררים, דוברי אנגלית, דוברי רוסית

לחברה מובילה בתחום מערכות שינה באזור המרכז דרוש/ה תופר/ת לעבודה במחלקת ייצור מזרנים ומערכות ישיבה. העבודה הינה אל מול מכונות ייצור, העבודה הינה מונוטונית ושגרתית- מדובר בגזירה והדבקה של שכבות מזרנים. שעות העבודה:
א-ה 7:30-16:45 ללא ש``נ רבות.

דרישות התפקיד
ניסיון קודם בעבודת ייצור/תפירה - יתרון משמעותי
יש מערך הסעות
ניסיון בתפריה יתרון משמעותי

משרה מלאה
אזור: מרכז
ראש העין

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מרכיב/ת כסאות לעבודה במחסן. התפקיד כולל אריזת כסאות בניילון, סדר וארגון במחלקה. כולל עבודה פיזית קלה.
. העבודה הינה אריזת כסאות ללקוחות לפני יציאה למשלוח


דרישות התפקיד
נכונות לעבודה מאומצת בעמידה
ניסיון קודם בעבודת מחסן - חובה

אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה ראש/ת צוות מכירות!!
התפקיד כולל: אחראי/ת משמרת מכירות מנוסה ומסוגל/ת לקחת אחריות על צוות המכירות שלנו במשמרת המכירות הנבחרת. התפקיד כולל את הובלת הצוות בעבודה יום-יומית, התעסוקות בתהליכי מכירה ובגיוס לקוחות חדשים.

משרה מלאה במשמרות

עובד/ת חברה מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
ניסיון מוכח בניהול צוותי מכירות - חובה
יכולת הנעת צוות, כולל יכולת לתת השראה מענה מכירתי והכוונה.
יכולת ניהול זמן ומשאבים בצורה יעילה.
יכולת יצירת קשרים ותקשורת בינאישית מצוינת.
יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה, עם יכולת להתמודד עם לחצים ולשנויים במהירות.

אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה נציג/ת מכירות.
התפקיד כולל:
אחראים על ביצוע מכירות ישירות ללקוחות חדשים וקיימים.
הפעלת כרטיסי SIM ללקוחות חדשים.
מתן ייעוץ ומידע על מוצרים ושירותים ללקוחות.
סיוע בהדרכת נציגים חדשים ופחות מנוסים.
שיחות מנהל.

עובד/ת חברה מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
נכונות לעבודה במשמרות
ניסיון בתחום המכירות - יתרון משמעותי
מוסר עבודה ומשמעת עצמית גבוהים - חובה
נציג מכירות מעולם התקשורת – אינטרנט וסלולר - יצרון משמעותי
משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.

משרה מלאה
אזור: מרכז
פתח תקוה

לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה רפרנט/ית בקרה. תיאור התפקיד :
מענה טלפוני אל מול סוכני החברה ומענה פנים ארגוני למחלקות החברה.
עבודה במחלקת בקרה בתפקיד משולב של מענה טלפוני ובק אופיס. ביצוע בקרת עבר ביטוחי להפקת פוליסות בכל תחומי הרכב בחברה.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.

עובד/ת חברה מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
דרישות:
ניסיון בתחום ביטוח אלמנטרי- יתרון
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מוסר עבודה גבוה
יכולת עבודה תחת לחץ
יכולת למידה, דייקנות וסדר
ידע בסיסי באקסל

אזור: מרכז
קיסריה

מהות העבודה:
מיון משטחים, פינוי פסולת בניין, ניקיון בקו ייצור, אריזה מחדש של משטחים, מיון תוצר טוב/פגום , חיתוך בלוקים במסור.

עבודה במשמרות - שבוע בוקר/שבוע לילה.

דרישות התפקיד
*נכונות לעבודה פיזית, כולל ניקיונות
*ניסיון תעסוקתי קודם - יתרון
*עבודה במשמרות של 12 שעות שבוע בוקר/שבוע לילה

משרה מלאה
אזור: מרכז

לחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ותמיכה.
אופי התפקיד-מענה טלפוני ומיילים ללקוחות החברה. טיפול בבעיות טכניות במערכת המסחר.
הסבר וטיפול בסוגיות מס. הכנת סימולציות מס ומכירה. הפקת דוחות מותאמים אישית.
ביצוע פקודות מכירה בבורסות.


דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יכולת אנליטית וניתוח נתונים.
שליטה באקסל ברמה טובה מאוד ( נוסחאות)- חובה .

משרה מלאה
אזור: מרכז
תל אביב-יפו

תיאור משרה :
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים , עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה

עובד/ת חברה מהיום הראשון!

דרישות התפקיד
כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה!
מכוונות למשרה שירותית.
ניסיון בתפקיד שירותי – יתרון.
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
יכולת למידה והתאקלמות מהירה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
מכוונות למשרה שירותית ולמענה טלפוני
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח הארוך

משרה מלאה
אזור: מרכז

לחברה מובילה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס.
אופי התפקיד- תפעול של עסקאות במסגרת פעולות של מיזוגים ורכישות (חברות פרטיות מעולם ההייטק נרכשות/ מתמזגות, מתבצע טיפול מול מנכ``לים / מייסדים / בעלים בכל מה שקשור לשחרור הכספים והמניות)
הכנת הוראות כספיות לבעלי מניות/עובדים + חישוב חבות המס והתמורה נטו
הלבשת נתוני העסקה על קובץ אקסל ייעודי והוצאת דוחות לממשקים רלוונטיים
עבודה מול ממשקים רבים, בארץ ובחו``ל
עבודה מרובה באקסל


דרישות התפקיד
תואר פיננסי- חובה
אנגלית ברמה טובה – בעיקר קריאה וכתיבה - חובה
אקסל ברמה טובה ברמת נוסחאות-חובה ויכולת ניתוח נתונים
ניסיון מתפקיד דומה ( עבודה בבנק, צתפעול ) מעולם הפיננסי- חובה

אורטל ולעבודה - למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא?