ברוכים הבאים
נמצאו 77 משרות
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברה מובילה בפ``ת דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות.
במסגרת התפקיד: מענה טלפוני ללקוחות החברה. בנושאי שירות ותפעול, פתיחת תביעות, מתאמים בין האנשים לבין השירותים שמוצעים להם בביטוח, מטפלים בתלונות וכו.
קליטה לארגון מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
- ניסיון ממוקד טלפוני - חובה
- רקע מחברות ביטוח – יתרון
- תקשורת בין אישית גבוהה
- אסרטיביות
- התמודדות עם שיחות קשות
לחברה מובילה בתחום הריהוט מוצרי בית באזור המרכז דרוש/ה אחמש/ית
במשמרות בוקר/ערב (החלוקה למשמרות ע``פי צורכי המערכת )מהות התפקיד: אחריות על תפעול העמדות במחלקה: חדר אוכל עובדים, שטיפת כלים, מסעדה חלבית ובשרית.
• ניהול צוות עובדים.
• אחריות על התנהלות המשמרת תוך מתן שרות איכותי ומקצועי
משרה מלאה, קליטה ישירה לחברה, תנאים מעולים
דרישות התפקיד
חובה ניסיון ניהולי
זמינות מיידית
משרה מלאה
טווח ארוך
יש מערך הסעות
לחברה מובילה בתחום המספקת מוצרי שינה וטקסטיל באזור השפלה דרוש\ה נציג/ת שירות לערוצים דיגטליים.
התפקיד כולל:ניטור פניות שוטף מארבעה עמודי פייסבוק ואינסטגרם
טיפול בפניות מערוצים דיגיטליים מול ממשקים פנימיים וחיצוניים לרבות יצירת קשר טלפוני עם לקוחות החברה
ניסוח מענה ללקוחות המדיה החברתית. קליטה ישירה לחברה, אופציות קידום, שכר מעולה. שילוב של שיחות טלפוניות אשר לא נפתרות במעמד המענה הדיגיטלי.
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות מוקדי בתחום הדיגיטל - חובה
ניסיון בק אופיס בשרות לקוחות - חובה
לחברת הפצה גדולה דרוש\ה פקיד\ת שרות לקוחות.
מתן שירות לנציגויות החברה ולנהגי ההפצה
התפקיד כולל עבודות משרדיות, מענה למיילים ושירות פרונטלי
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף - טיפול בפניות וסגירת מעגל טיפול
טיפול, תיוק והפקת דוחות שונים כולל עבודה על מערכת המידע בארגון
גיבוי ותמיכה בשאר האדמיניסטרציה של ההפצה
דרישות התפקיד
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
יוזמה וראש גדול
ניסיון בתפקיד דומה- יתרון
שליטה באופיס
מעוניין/ת להגשים קריירה בתחום הפיננסי? לחברת ביטוח גדולה ומובילה ברמת גן.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למסלול קריירה בתחום בריאות.
התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה בנושא תביעות בריאות, נסיעות חו``ל, פוליסת עובדים זרים, מחלות קשות,סיעוד,פטירה ונכות.
קליטה ישירה לחברה !!!
דרישות התפקיד
בגרות מלאה-חובה!
יכולת הכלה
חוסן נפשי-עוסקים בתחומים לא פשוטים, מוות, בריאות, חולי,תאונות)
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
מכוונות להשתלב בעולם הביטוח
קורס כשבועיים וחצי במשרה מלאה
מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה (שיחות נכנסות וטיפול בלקוחות דיגיטל) שמתקשרים על מנת לקבל אינפורמציה, לשנות/לעדכן את פוליסת הרכב/דירה. מתן מענה לשאלות ובירורים בכל הנוגע לפוליסות, גביית תשלומים, מדובר בחומר מקצועי נרחב ומורכב, ועל כן נדרשים הנציגים להיות בעלי יכולת למידה גבוהה
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מעולם המוקדי- יתרון
הכרות עם עולם הביטוח – יתרון
חוסן אישי ואסרטיביות – יכולת עמידה אל מול התנגדויות.
שירותיות , יסודיות וכושר ביטוי טוב
מכוונות לעמידה ביעדים.
תיאור התפקיד :
מתן מענה לשיחות נכנסות בלבד בתחום הביטוח. ביצוע מעקב וסגירת מעגל טיפול.
שירות לקוחות ללא מכירה.שיחות נכנסות וייעוץ אל מול מעסיקים/ ממשקים גדולים
*סביבת עבודה משפחתית ועבודה צוותית
קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים למתאימים/ות!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
שירותיות
מחויבות
בעל/ת אחריות
בעל/ת ראש גדול
יודע לעבוד תחת סביבה מרובת משימות ולחץ
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה מתאמ/ת שירות ביטוח.
התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח, טיפול בשינוי פוליסות, תוספות וביטולים הנפקת אישורים, שעבודים וכו`.
שעות עבודה: א`-ה` 8:00-16:30 + שישי אחת לחודש 8:00-12:00
קליטה ישירה לחברה
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בתחום השירות לקוחות - יתרון מובהק
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
יכולת למידה מהירה
תקתקנות ומולטי-טאסקינג (עבודה על מספר תוכנות במקביל)
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציגי/ות שרות לקוחות ותמיכה לצוות דיגיטל
התפקיד כולל: שיחות נכנסות ויוצאות, מיילים, תמיכה בשימוש בתוכנה, מכירת תוספים ושירותים לפתרונות תשלום דיגיטליים, חשבוניות, מערכות לניהול העסק ועוד.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני- חובה
ניסיון בתמיכה טכנית ללקוחות (מוקד תמיכה טכנית) – יתרון משמעותי
ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – חובה
ידע בהנה``ח וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון
יכולת עבודת צוות, למידה עצמית – חובה
אנגלית ברמה גבוהה– יתרון
ליבואנית רכב מובילה דרוש/ה מתאמ/ת תביעות ביטוח.
התפקיד כולל: טיפול בלקוחות בתביעות רכב.
מענה ללקוחות בתחום התביעות. עבודה אל מול חברות הביטוח, מיילים, השלמת מסמכים. עבודה מול ממשקים בתוך ומחוץ לחברה, כגון: שמאים, חברות השכרת רכב, רואי חשבון וכו`
משרה מלאה
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה טלפונית בסביבה מוקדית
בגרות וחוסן חשובים מאוד!
ניסיון בתחום תביעות ביטוח הרכב – יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
יכולות טכנולוגיות ( יכולת התנהלות טובה עם מחשב)
תודעת שירות גבוהה
התמודדות עם מצבי לחץ ועומסי עבודה
סדר וארגון, יסודיות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
למוסד לימודי גדול ומוביל דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים ברעננה. מהות התפקיד: שיחות יוצאות ללקוחות שהתעניינו בהרשמה לתואר ראשון ושני וקבלת שיחות מלקוחות שמביעים התעניינות.
לווי המועמד בכל התהליך, טיפול בהתנגדויות, הובלת שיחה.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע (בפועל 5 משמרות, ישנה אפשרות לבקש יום חופש ללימודים)
ללא שישי
יש לבדוק ציפיות שכר
דרישות התפקיד
כושר ביטוי ושכנוע ברמה גבוהה
אסרטיביות
חוסן ובגרות אישית
יכולת הובלת שיחה ועבודה בתנאי לחץ ועם יעדים מוגדרים
אוריינטציה מכירתית.
ידע במערכות ממוחשבות
לחברת תקשורת מובילה באשדוד דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות!
מהות התפקיד:
מענה מקצועי ללקוחות החברה בארץ ובחו``ל ומטפלים בהפניות הלקוחות בנושאים הבאים: תוכניות ומסלולים, חשבוניות, עלויות, חיובים ועוד.
קליטה ישירה כעובד/ת חברה!
דרישות התפקיד
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה וניסיון בעולמות השימור - יתרון
רמה אישית טובה
שירותיות אורנטציה מכירתית
אחראיות ודייקנות ראש גדול
כושר ביטוי טוב
זמינות מידית
לחברה מובילה בתחום איתור ומיגון לרכב דרוש/ה נציג/ת שירות .
אופי התפקיד-תפעול ומעקב אחרי איתור הרכב עם קבלת התראה על ניסיון גניבתו ועד השבתו לבעליו.
מוקד פעיל 24/7.
דרישות התפקיד
ניסיון כנציג/ת שירות - חובה
נכונות לעבודה במשמרות-חובה
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות לקוחות בנושא נזקי צנרת.
תיאור התפקיד :
מענה טלפוני ללקוחות בנושא נזקי צנרת (כולל פתיחות תביעה) טיפול, מעקב ובקרה מול ספקי השרות. סילוק תביעות הכולל בקרה על התשלומים שמועברים מהספקים, טיפול בתלונות עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה
יכולת אסרטיבית
אחריות אישית
יכולת ליזום ולעבוד בלחץ
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נציג/ת שירות למוקד תביעות
מענה טלפוני, פתיחת תביעות, הפניה למוסכי הסדר, טיפול בתורי עבודה, טיפול בתזכורות. ממשקי עבודה עם סוכני הביטוח של החברה, מבוטחים, צד ג` וכו`.
עבודה בצוות קטן ומגובש.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
תואר ראשון - יתרון משמעותי
עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בשירות חצי שנה - חובה
ניסיון ממוקד יתרון משמעותי
לחברה מובילה בתחום המספקת מוצרי שינה וטקסטיל באזור השפלה דרוש\ה נציג\ת שירות לקוחות .
התפקיד כולל:
נציג/ת שירות לקוחות
•מתן שירות טלפוני ללקוחות
•מתן מידע כללי ללקוחות – מועד אספקה, מיקום חנויות ועוד
•תשאול הלקוח בנוגע לבעיה /תקלה, האם לשלוח טכנאי ללקוח או איסוף המוצר
•לוודא מול הלקוח אם המוצר נמצא במסגרת אחריות וגביית תשלום והוצאת חשבוניות
•פתיחת קריאת שירות לשירות הטכני לתיאום הגעת טכנאי
•ממוצע של 100 שיחות נכנסות ביום
•משרה מלאה 17:00 – 08:00, ישנה גמישות קלה
דרישות התפקיד
ניסיון נדרש:
ניסיון בתפקידי שירות מינמום חצי שנה - חובה
ניסיון במתן שירות טלפוני – חובה
אופיס שליטה מלאה
SAP – יתרון
לחברה המתעסקת בתחום האבטחה באזור המרכז דרוש/ה מוקדנים/ות למוקד מבצעי.
אופי התפקיד- טיפול מקיף, מהיר ואפקטיבי מקצה לקצה בקריאות המתקבלות מהשטח ,הקפצת הכוחות בשטח וליווי הסיירים עד סגירת הקריאה
תיעוד שוטף במערכות ממוחשבות.
עבודה במשמרות כולל שישי שבת.
דרישות התפקיד
ניסיון במוקד מבצעי/חמ``ל/משל``ט/חדר בקרה/מוקד שירות- חובה
נכונות לעבודה במשמרות-חובה
לבנק מוביל דרוש/ה נציג/ה שירות בתקשורת כתובה! נתיבות
שעות פעילות : תקשורת כתובה עם לקוחות הבנק, 80% תקשורת כתובה, 20% שיחות יוצאות.
דרישות התפקיד
עברית ברמה טובה מאוד, ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת, שירותיות.
לרשת קמעונאית גדולה בתחום ריהוט וכלי בית היושבת בראשון לציון דרושים/ות נציגי/ות שרות .מתן מענה לפניות לקוחות בכלל תחום השירות:
דלפקי שירות, עמדת מודיעין, ממלכת הילדים, עבודה על קופה, ופיזורים במקרה הצורך.מתן תמיכה למחלקות המכירה על ידי מתן שרות מקצועי ויעיל ללקוח. העבודה במשמרות של לפחות 4 משמרות בשבוע כל נציג/ה נדרש/ת לתת משמרות בסופי שבוע ובחגים.
ימי ראשון – רביעי 08:00-17:00/12:00-21:00
ימי חמישי 08:00-17:00 /14:00-23:30
שישי – 08:00-14:30
דרישות התפקיד
חובה ניסיון ממוקד או שירות לקוחות פורמנטלי
יש מערך הסעות
משרה מלאה
טווח ארוך
לחברת ביטוח מובילה ברמת גן דרוש/ה רכז/ת שירות ותפעול.
התפקיד כולל:
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
•ניסיון בעבודה בסוכנות ביטוח - חובה
•ידע מצויין באקסל- ברמת נוסחאות
•הכרות עם מערכת אלמגור - חובה
•הכרות עם מערכת שדר עתיד - חובה
•ראש גדול, חריצות ומוטיבציה להצטרף לגוף שצומח במהירות
לחברת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות בתחום אישורים וחסימות אשראי.
התפקיד כולל: מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת on-line. טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס. טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי.
משמרות 24/7.
דרישות התפקיד
שירותיות
יחסי אנוש
כושר ביטוי טוב
אסרטיביות
ניסיון ממוקד שירות - יתרון
עברית שפת אם - חובה
לחברת תקשורת מובילה בחיפה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה.
התפקיד כולל: מענה לפניות של לקוחות פרטיים ועסקיים בנושאים של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מענה בינלאומי ,מענה טכני, תפעולי ומכירות.
מוקד פעיל 24/7!!
קליטה ישירה כעובדי חברה.
דרישות התפקיד
ניסיון במתן שירות או במכירות – יתרון
רמה אישית גבוה
חוסן
יכולת הובלת שיחה
יכולת יצירת קשר בינאישי
לחברת מים ארצית דרוש/ה טכנאי/ת שטח (מס` משרה 3891)
התפקיד כולל: תפעול תקלות טכניות על ברי המים בבית הלקוח. כל תקלה בממוצע 20 דקות.
לאחר שלב ההכשרה שאורך כחודש וחצי הטכנאי מצוות לאזור עבודה, קריאות שרות מתואמות לו ונשלחות במסופון, טכנאי יוצא ליום עבודתו מביתו מבצע בהתאם לזמנים ולסטנדרטים את קריאות השרות, לאורך כל היום מדווח במסופון על התקדמותו.
אחת לשבוע מגיע לנקודת הצטיידות בנוכחות ר``צ. אחת לחודש ישיבת טכנאים.
ההספקים נעים עד 19 קריאות שירות ביום, בהתאם ללחץ העבודה.
דרישות התפקיד
בעל/ת אוריינטציה טכנית- חובה
רישיון על רכב ידני- חובה
בעל תעודת חשמל או טכנאי מכשירים לבנים- יתרון מובהק
רישיון חשמלאי- יתרון
אדיבות, סבלנות, שירותיות, תקשורת טובה , זריזות, משמעת עצמית.
אוריינטציה שירותית.
לאתר קניות מוביל דרוש/ה נציג/ה טלפונית!
המוקד פעיל בין השעות 9:00-23:00.
בוקר 9:00-17:00, ערב 13:00-23:00.
דרישות התפקיד
עברית ברמה טובה מאוד, ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת, שירותיות.